Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16722 článků.

Nenechte se brzdit covidem. Pět důvodů, proč se v době lockdownu soustředit na sebevzdělávání

6.4.2021 

Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než rok a místo postupného rozvolňování nám vláda servíruje stále přísnější restrikce. Sporty, restaurace, koncerty, zábava, to…

Negativní důsledky moderních komunikačních prostředků

5.4.2021 

Je mi přes 50 let. Vyrostl jsem na jedné obrazovce – televizi, která měla dva české a dva polské programy. Na prahu dospělosti jsem se seznámil s počítačem. Pak přišly mobily, navigace, před pár lety…

Equal Pay Day 2021: Vzájemná podpora jako klíč ke změně

1.4.2021 

Celých 7 dní plných inspirace, motivace, sdílení a vzájemné podpory – to je 12. ročník Equal Pay Day, který vyvrcholil ve čtvrtek 1. dubna 2021. Zájem o to být u toho byl mezi ženami i muži obrovský.…

icon Staňte se nenahraditelnými

1.4.2021 

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?

Program Google Career Certificates připraví Čechy na pracovní pozice budoucnosti, ve spolupráci s Czechitas udělí firma i stipendia

1.4.2021 

Pandemie koronaviru urychluje změny na pracovním trhu. Část lidí si bude muset brzy osvojit nové digitální dovednosti, případně zcela změnit zaměstnání. V Česku podle studie McKinsey klesne do roku…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak se během pracovního dne ubránit prokrastinaci

1.4.2021 

Prokrastinace, neboli chronické odkládání povinností na úkor méně důležitých aktivit, je fenoménem moderní doby. V současné pandemické situaci, kdy mnoho pracovníků navíc pracuje z domova, se problém…

icon Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

31.3.2021 

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…

Klíčový partner v rozhodovacím procesu

31.3.2021 

Radek, mladý vývojář aplikací pro smartphony pracující ve farmaceutické společnosti, má problém: vydělává příliš mnoho peněz. Dobře, to nezní jako nejhorší problém na světě, takže možná objasním:…

Šéf nemusí být personalistou, expertem na lidi ale ano

30.3.2021 

V oblasti vzdělávání se docela často setkáváme se zajímavým fenoménem. Ředitelé, majitelé, prostě ti nejvyšší ve firmě, chtějí proškolit a vzdělávat své zaměstnance. Jak sami říkají, personalistce…

icon 4 praktické přístupy, jak vytvořit motivační kontext pro váš tým

30.3.2021 

Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu, ale vytvořit kontext, ve kterém se lidé mohou motivovat sami. Je těžké toho dosáhnout a může se zdát téměř nemožné motivovat…

icon Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování

29.3.2021 

Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „kancelářské“ pozice. Ačkoliv mnozí nedají dopustit na tradiční excelovské tabulky, pro určité potřeby, komplexnější reporting a…

Kritické myšlení je návratem k podstatnému, nesamozřejmost samozřejmého

29.3.2021 

Čím více článků o kritickém myšlení, tím je zjevnější, že se nám ho nedostává. Současnost je výmluvná, stačí prolítnout různé diskuse na sociálních sítích a nalezneme neuvěřitelné bohatství…

Jak se rodí úspěšná firma?

29.3.2021 

Společnost ASIANA založili manželé Šárka a Alexej Litvinovi v roce 1993. "To, že to bude cestovní agentura, resp. cestovní kancelář, byl manželův nápad", říká Šárka Litvinová, jedna z našich…

icon Sedm vlastností, které musí mít vedoucí obchodního týmu

29.3.2021 

Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na práci, motivaci a rozvoj obchodních zástupců firmy, totiž musí mít specifické vlastnosti a dovednosti, které musí umět…

Článek v rámci předplatného icon Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

25.3.2021 

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický kontakt s potenciálním klientem. V dnešní době, která omezuje sociální kontakt a ve které se komunikace více přesouvá do…

Výpis 26562670 z celkem 16722