Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

icon Firemní konference v novém kabátě

25.4.2005 

Moderní firemní konference spočívají v integraci nástrojů webových, hlasových a videokonferencí pro interní užití s možností zapojení zákazníků, partnerů a dodavatelů. Vedle telefonu a elektronické…

icon Jak dosáhnout stejného platu jako mají muži

22.4.2005 

Ačkoli ženy udělaly v posledních třech desetiletích na pracovišti velký pokrok, mnoho věcí zůstává pevně na místě, především co se týče kompenzace. Někteří odborníci tvrdí, že platová nerovnováha mezi…

icon E-komerce: Jde o důvěru

15.4.2005 

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a lidé si začínají uvědomovat, jak…

Článek v rámci předplatného Proč uvažovat o outsourcingu HR?

11.4.2005 

Snižování nákladů není největším problémem, kvůli kterému podniky využívají outsourcingu funkcí lidských zdrojů. A cena je až druhý nejdůležitější faktor výběru prodejce outsourcingu. Zjistil to nový…

E-learningem k větší konkurenceschopnosti

8.4.2005 

Nízké náklady na elektronické vzdělávání pomáhají odstraňovat překážky na cestě ke konkurenčním výhodám. E-learning navíc umožňuje zdokonalování znalostí a dovedností stejně dobře u vysokých manažerů…

icon Jak zabránit zaměstnancům v chození do práce

8.4.2005 

Většina manažerů se bojí, že nepřítomnost zaměstnanců bude pro organizaci zátěž, ale nová zpráva Harvard Business Review ukazuje, že když nemocný zaměstnanec přijde do práce, není to příliš výhodné.…

icon Deset nenákladných marketingových rad

6.4.2005 

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a urychlit zisky.- Hledejte nenákladné způsoby zvyšování hodnoty vašich produktů a služeb.- Snažte se…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník jako součást obchodování

5.4.2005 

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…

icon Otisky prstů nesnímá jen policie

4.4.2005 

David Karpman věděl, že počet jeho zaměstnanců byl příliš vysoký. A věděl také proč někteří z 30 zaměstnanců společnosti Del Rey Nut si přikrášlovali pracovní karty a brali peníze za hodiny, kdy…

icon Odměny pro neprofesionální lovce lidí

24.3.2005 

Motivujte své obchodníky k nalézání a přivádění nových pracovníků. Na začátku roku prodejní manažeři obvykle přemisťují své pozice. Naštěstí podle průzkumu nebude v letošním roce nedostatek obchodníků…

icon Naučte se couvat

24.3.2005 

Jestliže se chcete naučit jednu jedinou vyjednávací techniku, naučte se ustupovat. Pravidlo zní: Nikdy nepřijímejte první nabídku. Jakýkoli slušný protivník si řekne o víc, než čeká, že dostane, a vy…

Článek v rámci předplatného icon Search engine marketing 2004-2010

21.3.2005 

Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje budoucnost evropského marketingu s využitím vyhledávačů (search engine marketing) do roku 2010. V roce 2010 očekává investice do…

icon Search engine marketing 2004-2010

21.3.2005 

Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje budoucnost evropského marketingu s využitím vyhledávačů (search engine marketing) do roku 2010. V roce 2010 očekává investice do…

Jak jednat s těmi, s nimiž se nedá jednat

16.3.2005 

Na každém pracovišti se najdou lidé, s nimiž je obtížné vyjít. Míra složitosti vzájemných vztahů závisí na sebeúctě, sebedůvěře i profesionální odvaze zúčastněných. Vždy je však jednodušší řešit…

Výpis 27312745 z celkem 3050