Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

Odcházím, můžete mi všichni políbit ...

27.5.2005 

Po třech letech, kdy trávil reklamní textař Chris Goldschmidt 80 hodin týdně v práci, se rozhodl podat výpověď. Čekal ho výstupní pohovor. Nemohl říct přímo manželskému manažerskému páru, co si myslí.…

Počítáme náklady a přínosy výcviku

23.5.2005 

Většina organizací by ráda byla schopna měřit náklady investované do výcvikových aktivit vůči předpokládaným výsledkům. Problém je v tom, že je mnohem snazší měřit náklady na vedení výcviku než…

icon Nelíbíte se sami sobě? To se dá změnit

19.5.2005 

Nelíbí se vám vaše tělo? Nevyřeší to gymnastika ani fitcentrum? Nezoufejte. Jsou tu kosmetické zákroky i složité operace, které dnes již patří k životu. Jen v USA loni provedli přes dva miliony…

Článek v rámci předplatného Jak projevit uznání

16.5.2005 

Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…

Jak zlepšit vztah se šéfem

11.5.2005 

Jednou z nejběžnějších překážek, které lidé čelí ve své kariéře, je špatný vztah s nadřízeným. Problematický vztah se šéfem vede k promeškaným nebo nezdařeným příležitostem k povýšení, vynuceným…

Průměrných je nejvíc, zaměřte se na ně

4.5.2005 

Motivace vašich nejlepších pracovníků je bezesporu důležitá. Ale může sama o sobě vylepšit vaši základnu? Ne zcela. Průměrní pracovníci se rozvíjí, když ví, k čemu směřuje jejich úsilí, a vy jim to…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

icon Firemní konference v novém kabátě

25.4.2005 

Moderní firemní konference spočívají v integraci nástrojů webových, hlasových a videokonferencí pro interní užití s možností zapojení zákazníků, partnerů a dodavatelů. Vedle telefonu a elektronické…

icon Jak dosáhnout stejného platu jako mají muži

22.4.2005 

Ačkoli ženy udělaly v posledních třech desetiletích na pracovišti velký pokrok, mnoho věcí zůstává pevně na místě, především co se týče kompenzace. Někteří odborníci tvrdí, že platová nerovnováha mezi…

icon E-komerce: Jde o důvěru

15.4.2005 

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a lidé si začínají uvědomovat, jak…

Článek v rámci předplatného Proč uvažovat o outsourcingu HR?

11.4.2005 

Snižování nákladů není největším problémem, kvůli kterému podniky využívají outsourcingu funkcí lidských zdrojů. A cena je až druhý nejdůležitější faktor výběru prodejce outsourcingu. Zjistil to nový…

E-learningem k větší konkurenceschopnosti

8.4.2005 

Nízké náklady na elektronické vzdělávání pomáhají odstraňovat překážky na cestě ke konkurenčním výhodám. E-learning navíc umožňuje zdokonalování znalostí a dovedností stejně dobře u vysokých manažerů…

icon Jak zabránit zaměstnancům v chození do práce

8.4.2005 

Většina manažerů se bojí, že nepřítomnost zaměstnanců bude pro organizaci zátěž, ale nová zpráva Harvard Business Review ukazuje, že když nemocný zaměstnanec přijde do práce, není to příliš výhodné.…

icon Deset nenákladných marketingových rad

6.4.2005 

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a urychlit zisky.- Hledejte nenákladné způsoby zvyšování hodnoty vašich produktů a služeb.- Snažte se…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník jako součást obchodování

5.4.2005 

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…

Výpis 27012715 z celkem 3026