Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Data mají cenu zlata

17.12.2004 

Řada lidí v byznysu považuje data za království programátorů a jiných IT podivínů. Měla by si ale rychle uvědomit, že právě data znamenají život jejich firem. Digitalizace veškerých podnětů pro…

icon Pět kroků k lepšímu vyjednávání

17.12.2004 

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností. Uplatňuje se v různých situacích, řídí se však stejnými principy. Neznalost těchto principů může být proto fatální. Článek…

Článek v rámci předplatného Konflikty vyjdou draho

14.12.2004 

Tradiční působ řešení konfliktů ve skutečnosti nijak řešení nepodporuje. Předpoklad, že jedna strana vyhraje a druhá prohraje, vytváří jenom poražené, i když si mohou myslet opak. Tento problém ještě…

Článek v rámci předplatného icon Řízení zákaznické hodnoty

13.12.2004 

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité věci. Rozhodnutí o koupi však ovlivňují také faktory, jako je spolehlivost, sestavení služeb,…

icon Víte, co si o vašem motivačním programu myslí zaměstnanci?

10.12.2004 

Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi komunikují každý týden. Dvě třetiny pracovníků, kteří odpovídali v průzkumu Maritz, věří, že díky motivačním programům by…

icon Jsem fakt dobrej a nikdo mě nepochválí!?

10.12.2004 

Podle ankety Gallup Management Journal se dvěma ze tří pracovníků nedostalo v práci v daném roce žádného uznání. A podle průzkumu amerického ministerstva práce je právě nedostatek pocitu uznání…

Přestaňte ukazovat na ostatní

9.12.2004 

Autorova matka s oblibou říkávala, že kdykoliv ukazujete prstem na někoho jiného, většina vašich prstů stejně vždycky ukazuje zpátky na vás. A autor s přibývajícím věkem uznával, že měla pravdu. Níže…

icon Proč vaši podřízení mlčí?

6.12.2004 

Pokud na pracovišti vládne velké napětí, zaměstnanci obvykle váhají, zda s nadřízenými mluvit o problémech. Pochopit zdroj jejich odporu je často složité. Autor poskytuje několik námětů k přemýšlení o…

Umění omluvy

6.12.2004 

Dobrý vůdce ví, kdy se má omluvit. V Japonsku například firmy najímají na veřejné omlouvání profesionály, jinde je však omluva osobní záležitostí. Když se vůdce dokáže omluvit, demonstrujte tím svou…

icon Venku led, v lednici ledové víno

2.12.2004 

Netradiční vinařská země Kanada, se díky tuhým zimám dostala do čela producentů *ledového vína*. Kanada začala produkovat ledové víno až v roce 1978 a od té doby se díky klimatu stala prvním světovým…

Ať zapadnou rychleji

30.11.2004 

Organizace často vidí cenu školení nových zaměstnanců jednoduše jako náklady na vývoj tréninku spojené s délkou programu. Skutečná cena však záleží na délce doby, v níž zaměstnanec dosáhne…

Pro a proti různých metod výuky jazyků

29.11.2004 

Pro studium jazyků máte k dispozici různé metody. Kromě ročního pomaturitního studia se nabízejí tyto varianty: skupinové kurzy, studium v zahraničí, individuální výuka s lektorem a učení…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvládnout obchodní jednání

25.11.2004 

Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod a jak ziskový pro ni bude. Obchodníci často slýchají věty jako Jestliže nesnížíte ceny o 10 %, budeme nuceni využít nabídky…

icon Odpovědnost za opilce

24.11.2004 

Brzy je tu prosinec a s ním čas definitivně naplánovat firemní párty. Při plánování této události byste měli zvážit, kolik alkoholu vaši zaměstnanci pravděpodobně vypijí a co se může stát, když budou…

Článek v rámci předplatného icon Boj proti odporu

18.11.2004 

Zavádění řídícího systému klientů může být velmi rozsáhlou investicí, jak finanční, tak ve smyslu zdrojů. Většina organizací myslících dopředu je dobře připravena a využívá hlasu klientů k řízení…

Výpis 27462760 z celkem 3026