Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného Až se vám něco stane, kde bude stát váš zaměstnavatel?

15.3.2005 

Více než čtvrtina britských pracujících věří, že by jim jejich nadřízený velmi nepravděpodobně pomohl udržet si jejich práci, kdyby se zranili a stali se invalidními. Průzkum Disability Rights…

Pracovník po návratu z ciziny potřebuje péči HR

11.3.2005 

Působení zaměstnance v cizině je normální, pokud jej zaměstnavatel podporuje. Návrat domů však znamená převrat, který může na oplátku způsobit stres. Tento problém spadá pod oddělení lidských zdrojů,…

icon Váš pohled na svět se tímto změní

8.3.2005 

Zjistěte, jak úspěšní podnikatelé vidí svět a jak byste ho měli vidět i vy, pokud chcete být úspěšní. Autor článku nabízí hlubší pohled na slovo, funkci a roli podnikatele. Nabízí pohled na svět očima…

Článek v rámci předplatného icon Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

icon Rozhlížejte se uvnitř, ne venku

2.3.2005 

Průzkum DDI ukazuje, že si zaměstnavatelé daleko více cení povyšování uvnitř svých podniků. Průzkum mezi 1500 personálními manažery z 348 společností zjistil, že v roce 2004 bylo 53 % manažerských…

icon Škatulata, škatulata, hýbejte se!

24.2.2005 

Manažeři často bývají překážkou interní pohyblivosti v organizaci. Chytré firmy navrhují spustit systémy, které povzbudí manažery, aby hráli větší roli v posunu kariéry svých podřízených, nebo alespoň…

icon Co vám dá MBA?

22.2.2005 

Na rozdíl od vašeho vysokoškolského titulu z historie nebo filozofie, který nemůže být více nesouvisející s tím, co děláte od osmi do čtyř, titul MBA znamená přidané pomůcky k vaší soupravě nástrojů.…

icon Hledá se chyba měsíce

11.2.2005 

Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně…

Deset nejžádanějších dovedností

9.2.2005 

Každý, kdo někdy pracoval, zjistil, že jeho další pracovní vyhlídky závisí na tom, jaké dovednosti může nabídnout zaměstnavateli. To, jaké dovednosti rozvíjíte, záleží na vašich zájmech, schopnostech,…

icon Jak konzultant navrhoval, až donavrhoval

9.2.2005 

Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává již ve fázi návrhu služeb. Konzultant zpravidla nejprve jásá, když jej klient požádá o návrhy.…

icon Motivujte online

8.2.2005 

Co děláte online? Toto je velmi jednoduchá otázka, ale téměř každý na ni odpoví jinak. Někdo čte politické a sportovní zprávy, dívá se, jak si stojí jeho akcie na trhu, nebo hledá práci, jiný tráví…

Článek v rámci předplatného To, jak k vám pasuje, je důležitější než odborné dovednosti

7.2.2005 

Říká se: Přijímejte pro postoje, trénujte pro dovednosti. Existuje dobrý důvod, proč se tím řídit. Přijímaní na základě postojů znamená, že nebudete muset vyhazovat lidi, kteří se nehodí do vaší…

Nebojte se dotazníků

7.2.2005 

V personálních kruzích je nyní v oblibě měření hodnoty lidí, či řízení lidského kapitálu. A zatímco se HR manažeři snaží změřit hodnotu zaměstnanců, jsou sami dotazováni na zvyšování vlastní ceny.…

icon Investice, která se dá vypít

3.2.2005 

Kromě toho, že je *víno* vynikajícím společníkem při slavnostních i méně slavnostních příležitostech, může sloužit i jako *dobrá investice*, byť by řada milovníků tohoto nápoje označila taková slova…

Článek v rámci předplatného icon Hledáme správnou cenu

26.1.2005 

Cena je důležitou součástí marketingového mixu a zároveň nástrojem produktové komunikace. Existuje proto několik metod výzkumu trhu zaměřených na cenovou citlivost. Pomáhají výrobcům odpovídat na…

Výpis 27462760 z celkem 3050