Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

Článek v rámci předplatného Volba zaměstnance roku

17.9.2004 

Kolik uznání je příliš? Pro Davida Williamse, výkonného ředitele marketingové společnosti Merkle v Marylandu, je odpověď jednoduchá žádné množství uznání není nadbytečné. Šestnáct let ve své funkci…

Článek v rámci předplatného icon Čím více kanálů, tím více zákazníků

15.9.2004 

Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení vztahů se zákazníky v maloobchodním sektoru je efektivnější, než komunikace vedená pouze jedním kanálem. V průměru se jedná o…

Čeho si manažeři cení nejvíc

6.9.2004 

Podle nedávného průzkumu si náboroví manažeři při výběru pracovních sil nejvíce cení schopnosti týmové práce. Té dávají přednost před ostatními kvalitami svých budoucích zaměstnanců. Podle manažerů…

icon Jak si vybrat toho správného právníka

3.9.2004 

V České republice smí poskytovat právní pomoc pouze advokáti, kteří jsou organizováni ve stavovské organizaci *České advokátní komoře*. Svého advokáta naleznete v seznamech komory, které jsou…

Článek v rámci předplatného icon Šéf je mladý a už dává rady

2.9.2004 

Mattu Certovi bylo devatenáct, když začal dělat byznys ve web designu, a dvaadvacet, když přijímal svého prvního zaměstnance. Dnes se jako osmadvacetiletý prezident společnosti Websolvers Inc. stále…

icon Děláte stále tytéž chyby?

25.8.2004 

Manažeři a obchodníci se často dopouštějí stále stejných chyb. Ať už z chamtivosti, arogance nebo neopatrnosti, jakoby se iracionálně vyhýbali osvědčeným strategiím. Charles Roxburgh, ředitel…

icon Proč to nefunguje

23.8.2004 

Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální britská studie však tvrdí, že věrnostní programy jsou založeny na falešných předpokladech a mnohé podniky již stály značné sumy…

Článek v rámci předplatného icon Udržíte rozvoj marketingem?

20.8.2004 

Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím spíše, že se v současnosti stal klíčovou činností pro podnik. Jak se oddělení marketingu může podílet na podnikovém přístupu k…

icon Poznáte rozdíl mezi manažerem a manažerkou?

20.8.2004 

Podle nového průzkumu jsou manažeři více sebestřední, zatímco manažerky se více zajímají o své kolegy a zákazníky. Čtyřletá studie firmy ISR jasně rozdělila přístup obou pohlaví. Ženy si více cení…

Článek v rámci předplatného icon Internetová reklama na vzestupu

18.8.2004 

Objem reklamy na Internetu rychle přibývá a stejný trend by podle odborníků měl vydržet i do budoucnosti. Letošní výdaje na webovou reklamu dosáhnou nové rekordní výše 9,1 miliardy dolarů. Oproti…

Článek v rámci předplatného icon Když marketing, tak emocionálně

16.8.2004 

Aktuální výsledky výzkumů v oboru neurobiologie ukazují, že spotřebitelé mají výraznou motivaci smyslově a emocionálně reagovat na reklamu. Emocionální reakce na cokoliv nového na trhu se podle nich…

icon První slovo platí, druhé leze z gatí

11.8.2004 

Obecné povědomí velí vyjednavačům raději počkat, až první nabídku pronese protistrana. Ve skutečnosti však mohou uzavírat úspěšné dohody právě tehdy, pokud první nabídku vysloví sami. Výzkumy lidského…

Článek v rámci předplatného icon 11 marketingových tutovek

10.8.2004 

Všechny níže uvedené marketingové tipy vycházejí z osvědčených strategií pro zvýšení prodeje. Kolik z nich skutečně využíváte?- Zákazníci kupují vaše produkty či služby, aby se potom cítili určitým…

Jak vyhrát bitvu o čas

10.8.2004 

Řada firem neustále vede válku mezi prací a rodinou, která výrazným způsobem podkopává jejich cíle a podněcuje zvyšování stresu a vyšší fluktuaci zaměstnanců. Tak to ale nemusí být. Firmy mohou tuto…

Článek v rámci předplatného Nalij pivo, posílíš motivaci

6.8.2004 

Analytical Graphics, Inc (AGI) je malá americká firma, pro níž by chtělo pracovat nejvíce lidí, kdyby si mohlo vybrat. Tato softwarová společnost z Philadelphie totiž každý pátek dává svým…

Výpis 27762790 z celkem 3026