Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3051 článků.

icon Děláte stále tytéž chyby?

25.8.2004 

Manažeři a obchodníci se často dopouštějí stále stejných chyb. Ať už z chamtivosti, arogance nebo neopatrnosti, jakoby se iracionálně vyhýbali osvědčeným strategiím. Charles Roxburgh, ředitel…

icon Proč to nefunguje

23.8.2004 

Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální britská studie však tvrdí, že věrnostní programy jsou založeny na falešných předpokladech a mnohé podniky již stály značné sumy…

Článek v rámci předplatného icon Udržíte rozvoj marketingem?

20.8.2004 

Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím spíše, že se v současnosti stal klíčovou činností pro podnik. Jak se oddělení marketingu může podílet na podnikovém přístupu k…

icon Poznáte rozdíl mezi manažerem a manažerkou?

20.8.2004 

Podle nového průzkumu jsou manažeři více sebestřední, zatímco manažerky se více zajímají o své kolegy a zákazníky. Čtyřletá studie firmy ISR jasně rozdělila přístup obou pohlaví. Ženy si více cení…

Článek v rámci předplatného icon Internetová reklama na vzestupu

18.8.2004 

Objem reklamy na Internetu rychle přibývá a stejný trend by podle odborníků měl vydržet i do budoucnosti. Letošní výdaje na webovou reklamu dosáhnou nové rekordní výše 9,1 miliardy dolarů. Oproti…

Článek v rámci předplatného icon Když marketing, tak emocionálně

16.8.2004 

Aktuální výsledky výzkumů v oboru neurobiologie ukazují, že spotřebitelé mají výraznou motivaci smyslově a emocionálně reagovat na reklamu. Emocionální reakce na cokoliv nového na trhu se podle nich…

icon První slovo platí, druhé leze z gatí

11.8.2004 

Obecné povědomí velí vyjednavačům raději počkat, až první nabídku pronese protistrana. Ve skutečnosti však mohou uzavírat úspěšné dohody právě tehdy, pokud první nabídku vysloví sami. Výzkumy lidského…

Článek v rámci předplatného icon 11 marketingových tutovek

10.8.2004 

Všechny níže uvedené marketingové tipy vycházejí z osvědčených strategií pro zvýšení prodeje. Kolik z nich skutečně využíváte?- Zákazníci kupují vaše produkty či služby, aby se potom cítili určitým…

Jak vyhrát bitvu o čas

10.8.2004 

Řada firem neustále vede válku mezi prací a rodinou, která výrazným způsobem podkopává jejich cíle a podněcuje zvyšování stresu a vyšší fluktuaci zaměstnanců. Tak to ale nemusí být. Firmy mohou tuto…

Článek v rámci předplatného Nalij pivo, posílíš motivaci

6.8.2004 

Analytical Graphics, Inc (AGI) je malá americká firma, pro níž by chtělo pracovat nejvíce lidí, kdyby si mohlo vybrat. Tato softwarová společnost z Philadelphie totiž každý pátek dává svým…

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci se požírají navzájem...?!

3.8.2004 

Manažer Mathew Russo objevil, že největší překážkou v jeho cestě, největší výzvou je kultura jeho podniku. Týmy soutěží mezi sebou o obchody, o talenty, o zdroje. Podnik zastává teorii, že konkurence…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyzrát na problémové zákazníky

2.8.2004 

Vždy jednou za čas přijde problémový zákazník a vy s ním musíte nějak vyjít. Podle autora článku se dají tito zákazníci rozdělit do čtyř hlavních skupin, což by mohlo pomoci při jednání s nimi. Čím…

icon Na dovolené pomůže desatero EU

22.7.2004 

Každý si chce svou dovolenou v zahraničí především užít. Evropská komise právě vydala seznam deseti doporučení ochrany spotřebitelů na území Evropské unie. Ten vybízí občany EU k tomu, aby v případě,…

Samy řídí, samy jedou, za úspěchem tě dovedou

16.7.2004 

Zaměstnanci mohou být povýšeni až na úroveň své neschopnosti. Rádi by se pak vrátili na nižší pozici, kde byli úspěšní, ale to už není možné. Chytré organizace si však cenu setrvání nekompetentních…

icon 7 věcí, které můžete pro své stránky (a sebe) udělat

16.7.2004 

Pokud chcete udělat z návštěvníků vašich webových stránek kupující, mohl by vám tento článek pomoci se získáním a udržením provozu, který potřebujete k prosperitě. Důležité je najít způsob, jak si…

Výpis 28062820 z celkem 3051