Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3051 článků.

Článek v rámci předplatného icon Založte svůj marketing na vzdělávání

14.7.2004 

Malé firmy se často mylně domnívají, že jejich nejdůležitější marketingová funkce spočívá v propagaci produktů a služeb. Nejdůležitější je přitom přesvědčit okolí o tom, že firma má znalosti a lze jí…

Pochlubte se bezpečností

13.7.2004 

Chcete dosáhnout prvotřídní úrovně bezpečnosti ve vaší společnosti? Není to jednoduchý úkol a zahrnuje v sobě celou řadu opatření,…

Článek v rámci předplatného icon Cesta k úspěšné e-komerci

8.7.2004 

Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit své internetové stránky do celosvětové sítě. Vzrůstá potřeba optimalizovat je tak, aby byly co nejlépe vyhledatelné. A pokud…

Upřímná omluva se cení

7.7.2004 

Výzkumy ukazují, že lidé, kterým bylo ukřivděno při obchodní transakci, se usmíří mnohem raději, když jim viník nabídne upřímnou omluvu. Zvláště pokud uzná svou odpovědnost. Jakkoli se to zdá…

Článek v rámci předplatného Minoritní pracovníci přijati. Co dál?

1.7.2004 

Jakkoli podniky investují více času a pozornosti do přijímání různorodých zaměstnanců, stejnou energii by měly vynakládat i na jejich udržení. Studie 2002 provedená Michiganskou a Floridskou…

icon 10 otázek před zakoupením softwaru

25.6.2004 

Dříve, než se firma rozhodne zakoupit konkrétní softwarové řešení, měla by se dokonale seznámit s tím, co všechno toto řešení zahrnuje. Článek sestavil deset základních otázek, které je třeba si před…

Článek v rámci předplatného icon Jestli to nebude láska

24.6.2004 

Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je loajalita, ale pouze nejnižší cena a nejrychlejší způsob jak ji využít. Skutečnost je taková, že zákazníci se mění spolu s tím,…

icon Důvěra v krizi

24.6.2004 

Žijeme v době, kdy nikdo nedůvěřuje nikomu, kdy lidé začínají věřit tomu, že ve světě byznysu důvěryhodnost neexistuje. Vědci se domnívají, že rozšířený skepticizmus o kompetentnosti, charakteru a…

Článek v rámci předplatného icon Jak se platí marketing?

23.6.2004 

Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je aktuální otázkou zvyšování výnosů pomocí inovativních produktů a marketingu. Jedná se o to, kolik mají klienti platit…

icon 8 rad, jak se neupracovat

23.6.2004 

Pro žádného podnikatele není dobré, stane-li se na šedesát hodin týdně otrokem práce ve vlastní firmě. I když to nemusí být na první pohled patrné, i v menších firmách existují efektivní cesty k tomu,…

icon Malej, ale šikovnej

11.6.2004 

Pro majitele malé firmy je odchod zaměstnanců noční můrou. Nejenom, že to znamená výdaje na inzerci, pohovory a přijímání, na zaučení, ale i pokles zákaznických služeb, dokud se nováček nenaučí…

Článek v rámci předplatného icon Rodina se rozhoduje společně

10.6.2004 

Manželství je jako firma. V rodinách se velmi rychle prosazuje demokracie a výsledkem je patrný silný posun od individuálních rozhodnutí ke společným. A byla by chyba z toho nevyvodit důležité závěry…

Článek v rámci předplatného icon Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

8.6.2004 

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je přidat osobní kontakt. Když přijde zákazník s tím, že má naspěch a rád by přešel rovnou k jádru věci, většina prodejců přeskočí…

Článek v rámci předplatného icon O hodnotě rozhoduje zákazník

2.6.2004 

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci zajímají, na co dbají a jak na ně působí propagované hodnoty. Slovo hodnota často užíváme, ale vzácně se…

icon Jsou vám webové stránky něco platné?

2.6.2004 

Fungují vaše internetové stránky a jak se to dá změřit? Zde je jakýsi průvodce měřením úspěšnosti vašich webových stránek.1. Identifikujte hlavní investory kdo se ve vašem podniku o stránky stará,…

Výpis 28212835 z celkem 3051