Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3088 článků.

icon Hledá se chyba měsíce

11.2.2005 

Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně…

icon Jak konzultant navrhoval, až donavrhoval

9.2.2005 

Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává již ve fázi návrhu služeb. Konzultant zpravidla nejprve jásá, když jej klient požádá o návrhy.…

Deset nejžádanějších dovedností

9.2.2005 

Každý, kdo někdy pracoval, zjistil, že jeho další pracovní vyhlídky závisí na tom, jaké dovednosti může nabídnout zaměstnavateli. To, jaké dovednosti rozvíjíte, záleží na vašich zájmech, schopnostech,…

icon Motivujte online

8.2.2005 

Co děláte online? Toto je velmi jednoduchá otázka, ale téměř každý na ni odpoví jinak. Někdo čte politické a sportovní zprávy, dívá se, jak si stojí jeho akcie na trhu, nebo hledá práci, jiný tráví…

Článek v rámci předplatného To, jak k vám pasuje, je důležitější než odborné dovednosti

7.2.2005 

Říká se: Přijímejte pro postoje, trénujte pro dovednosti. Existuje dobrý důvod, proč se tím řídit. Přijímaní na základě postojů znamená, že nebudete muset vyhazovat lidi, kteří se nehodí do vaší…

Nebojte se dotazníků

7.2.2005 

V personálních kruzích je nyní v oblibě měření hodnoty lidí, či řízení lidského kapitálu. A zatímco se HR manažeři snaží změřit hodnotu zaměstnanců, jsou sami dotazováni na zvyšování vlastní ceny.…

icon Investice, která se dá vypít

3.2.2005 

Kromě toho, že je *víno* vynikajícím společníkem při slavnostních i méně slavnostních příležitostech, může sloužit i jako *dobrá investice*, byť by řada milovníků tohoto nápoje označila taková slova…

Článek v rámci předplatného icon Hledáme správnou cenu

26.1.2005 

Cena je důležitou součástí marketingového mixu a zároveň nástrojem produktové komunikace. Existuje proto několik metod výzkumu trhu zaměřených na cenovou citlivost. Pomáhají výrobcům odpovídat na…

Článek v rámci předplatného Jak na doporučení

24.1.2005 

Následující seznam pokynů a tipů, jak prověřovat doporučení, pomůže zaměstnavatelům vybrat nejlepší uchazeče o zaměstnání a výrazně snížit riziko náborových škod. - Vždy získejte od uchazeče vzdání se…

icon Rychleji, rychleji

18.1.2005 

České firmy v mnoha případech nevyužívají připojení k Internetu, které by se rychlostí vyrovnalo jejich představám. Vyplývá to alespoň ze studie agentury Digimark Internet v českých firmách, která…

icon Přání do roku 2005

17.1.2005 

Existují desítky způsobů, jak mít zisk, ale jen jeden, který je spojen s duševnem. Chcete zvýšit cenu svých akcií? Zkuste zefektivnit pracovní postupy, zvýšit ceny, získat koncese od odborů,…

icon Strategické řízení? Toť otázka...

14.1.2005 

V posledních letech se živě diskutuje o rozdílnosti managementu a leadershipu, přičemž názorů je celá řada. Skutečností zůstává pouze to, že obě tyto formy vedení jsou situační. Různé situace vyžadují…

Článek v rámci předplatného Jak dostat přidáno

11.1.2005 

Nikomu asi není příjemné žádat o zvýšení platu. Existují však situace, kdy dává smysl navštívit nadřízeného a říci mu, že možná máme pro firmu větší cenu. Takový postup je jediný správný, protože…

icon Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

6.1.2005 

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci chovají kontraproduktivně. Uniká jim zásadní smysl efektivního marketingového uvažování, kterým je…

icon Rozhoďte sítě

28.12.2004 

Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí především podnikatelům a manažerům možnost setkání s mnoha lidmi, kteří mohou být užiteční v…

Výpis 27912805 z celkem 3088