Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

Článek v rámci předplatného Znáte svoji cenu?

23.9.2003 

Je několik zaměstnanců, jejichž hodnota se dá vyvážit zlatem. Na druhé straně je celá řada těch, kteří jsou pilní jako včeličky a jejichž hodnota se v očích zaměstnavatele i přesto nemění. Jedním z…

Další tip na zaměstnanecký benefit aneb Nechci slevu zadarmo

4.9.2003 

Jak by se vám líbilo dostat něco zadarmo? Někteří zaměstnavatelé právě tímto způsobem motivují své zaměstnance. Jistá americká společnost působící v oboru gastronomie například nabízí svým pracovníkům…

icon Ocenění za bezpečnostní stupiditu

19.8.2003 

Bezpečnost se v dnešním světě skloňuje ve všech možných pádech. Každý, kdo ale viděl letištní kontrolu, jak intenzivně zkoumá příruční květovanou taštičku jeho babičky si občas řekl, že některá…

icon Pravda o ceně samoobsluhy

13.8.2003 

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých telefonních hovorů k samoobslužným komunikačním kanálům, aby tak ušetřila náklady. Jsou ale všechna výsledná ušetření nákladů díky…

icon Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

5.8.2003 

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit humor. Humor je bezpochyby jedním z nejsilnějších komunikačních nástrojů při prezentaci před publikem,…

icon Firemní soukromí? Neznám.

1.8.2003 

Firmy dnes nemají žádné soukromí. Lze analyzovat návštěvnost jejich webových stránek a odeslané e-maily, na internetu jsou dostupné ceny i náklady, které firmy mají. Má to jednu velkou výhodu: větší…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

30.7.2003 

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím dříve a lépe se tyto skupiny naučí…

Článek v rámci předplatného Vybíráme internetovou stránku pro nábor

30.7.2003 

Využívání Internetu představuje stále efektivnější strategii náboru pracovních sil. Některé zdroje uvádějí, že takových internetových stránek existuje asi 10 tisíc, jiné dokonce 100 tisíc. Pravdou ale…

Článek v rámci předplatného Proč chtějí ženy méně

22.7.2003 

Profesorka Lisa A. Barron z americké University of California provedla rozsáhlý průzkum mezi absolventy obchodně zaměřených oborů. Zajímalo jí, jaké finanční ohodnocení požadují, když vstupují na trh…

Článek v rámci předplatného icon Já, já, já, jenom já

21.7.2003 

Autor článku, uznávaný kouč výkonných vedoucích, popisuje své zkušenosti s nedostatky v komunikaci, kterými se někteří jeho klienti vyznačují. Jako příklad používá jeden rozhovor svého klienta s…

icon Strategické plánování - odvaha myslet na budoucnost

17.7.2003 

Firmy se pomalu začínají vzpamatovávat ze změn, které jim přinesl přelom století a přechází ze strategie snižování nákladů za každou cenu na strategie dalšího rozvoje a růstu firmy. Řeší také jedno…

icon Chyby, které dobří vůdci nedělají

4.7.2003 

Když se lidé rozhodují, zda přijmou někoho jako svého vůdce, činí tak převážně na základě jeho charakteru a dovedností. Autor článku se proto zaměřil na popis charakterových vlastností a dovedností,…

icon 7 vlastností notorických zkrachovalců

26.6.2003 

V poslední době zažil svět byznysu několik závratných úspěchů a stejně tak i krachů. Za každou z těchto událostí se skrývá hlavní postava výkonný vedoucí. Právě na něm záleží, zda bude firma do…

Článek v rámci předplatného icon Marketing nejsou jen igelitky a propisky

20.6.2003 

České firmy a jejich značky jsou schopny vstup země do EU přežít, ale musí na přípravě začít pracovat nejpozději zítra. Alespoň to tvrdí zástupci agentury Czech Trade, firmy Datamar a odborníci na…

icon Nové trendy - platy výkonných vedoucích nemohou růst donekonečna

18.6.2003 

Až dosud se různé firmy držely zásady, že výkonný vedoucí má mít výrazně vyšší plat než řadoví zaměstnanci a nižší manažeři, a to i za cenu snížení finanční výkonnosti firmy. Trend se však mění výši…

Výpis 28512865 z celkem 3026