Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.

Článek v rámci předplatného Umíte napsat poděkování?

8.3.2010 

Umění napsat poděkování za dobře vykonanou práci se z manažerské praxe stále rychleji vytrácí. Osobní korespondenci nahradil e-mail, v&…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

8.3.2010 

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu, spokojený zákazník je loajálním zákazníkem. Nespokojený zákazn&…

icon 5 výzev řízení různorodých týmů

2.3.2010 

Dnešní vůdce musí být schopen motivovat a udržet si talenty, které jsou stále různorodější. Musí se naučit pracovat s týmy, kter&…

Článek v rámci předplatného Proč hypnóza a superpaměť udělá z kohokoli olympionika v angličtině

28.2.2010  Rozhovor s Liborem Činkou, zakladatelem společnosti Cetros

Libor Činka (1967) je psychoterapeut, kouč, lektor, specialista v zrychleném učení a dosahování nadstandardních výsledků. Od roku 1992 vede tréninky pro celou řadu vzdělávacích společností a firem. V…

Článek v rámci předplatného Evropští ředitelé HR a "přechodný" rok

26.2.2010 

Evropští lídři HR jsou obezřetní, pokud jde o nadcházející oživení ekonomické situace. Ukázal to výzkum společnosti Hewitt…

Nulová tolerance šikany na pracovišti

25.2.2010 

Šikanu na pracovišti není snadné rozpoznat a kontrolovat vzhledem k tenké hranici mezi vysokým tlakem na motivaci a zastrašováním. Je v&…

icon Aby změna nebolela

24.2.2010 

Rozvoj organizace – plánovaná, celofiremní iniciativa ke zvýšení efektivity a zajištění růstu – není snadný ú…

Článek v rámci předplatného icon Obchod není jednoduchý

24.2.2010 

Od ostatních se neučíme jen to, co bychom měli dělat, ale často i to, co bychom dělat neměli. Článek popisuje sedm projevů špatného chování obchodn&…

Článek v rámci předplatného Má nejvyšší vedení vliv na spokojenost zaměstnanců?

24.2.2010 

Nejvyšší vedení firem má výrazný vliv na to, jak zaměstnanci vnímají své zaměstnavatele a také na to, jak se v práci…

4 kroky k zavedení sdílených služeb

24.2.2010 

Tajemství sdílených služeb spočívá v komunikaci o službách směrem k zákazníkovi, přičemž je stále třeba uvažovat o procesech. Zavá…

Článek v rámci předplatného icon Závazek - tajemství úspěšného obchodu

22.2.2010 

Klíčovou vlastností každého úspěšného obchodníka je schopnost brát na sebe závazky. Obchodníci bez závazku vůči své…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k hodnotnější prezentaci

15.2.2010 

V obtížných ekonomických dobách hledají nakupující hodnotu. Vynikající příležitost přinášet hodnotu v různých…

icon Vždy mě nesmírně lákalo poznání vztahů mezi lidmi a zvládání emocí

10.2.2010 

S Helenou Bernardovou, ředitelkou oddělení lidských zdrojů v pivovaru Bernard, o ryze praktických aspektech personalistiky, metodách komunikace se zaměstnanci a přístupu k firemním hodnotám...Nyní…

Článek v rámci předplatného Jak dostat kariéru z vyjetých kolejí?

9.2.2010 

I v práci, kterou považujeme za dobrou, můžeme cítit nedostatek nových výzev a touhu postoupit výše, přestože to v dohledné době není možné. Nemusí to však nutně znamenat odchod. Mnohdy stačí jen se…

Článek v rámci předplatného Dobrá jazyková škola není jen zprostředkovatelem lektorů

5.2.2010  Rozhovor s Davidem Dvorským, ředitelem jazykové školy Glossa

David Dvorský je vzděláním doktor medicíny. Mezi kolegy majiteli jazykových škol v tom ale nejsem až tak výjimečný, občas se mezi námi vyskytují dost nečekané profese," říká. V devadesátých letech,…

Výpis 27312745 z celkem 4182