Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16722 článků.

icon Těchto chyb na závěr vaší prezentace byste se měli vyvarovat

19.10.2020 

Vaše publikum si často poslední slova pamatuje nejdéle. Seznamte se s pěti běžnými chybami, kterým byste se na konci vašeho vystoupení měli vyhnout.

Vyhrajte vstupenku na 6. ročník mezinárodní konference Happiness@Work 2020 - letos netradičně ve 3D prostředí

19.10.2020 

Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…

icon Jsi tady nejzkušenější. Budeš šéfem! Aneb jak na rozvoj liniových manažerů

19.10.2020  Rozhovor s Josefem Regnerem, lektorem a konzultantem společnosti Česká cesta

Podle Josefa Regnera roste v poslední letech zájem firem rozvíjet v oblasti leadershipu, vedení a motivace lidí také zaměstnance na úrovni nejnižšího, liniového managementu. Například ve výrobě jde o…

Pomoc firmám měla smysl, proto děláme druhou vlnu

19.10.2020 

Nápad na poskytování pomoci firmám ve formě bezplatné mobilní aplikace JOBka se ukázal jako prospěšný. Zaměstnanci v této době a nejen v současné situaci prahnou po aktuálních, rychlých a přesných…

icon 10 dostupných nástrojů pro řízení projektů

16.10.2020 

Četné studie potvrzují, že používání nástrojů pro správu projektů zvyšuje výkon a produktivitu týmů. Pokud jste právě zahájili podnikání nebo hledáte možnost, jak zefektivnit práci ve vašem týmu,…

icon 3 klíčová pojítka úspěšných týmů

15.10.2020 

Prostřednictvím organizací jsme byli historicky vždy schopni vybudovat a vytvořit větší hodnotu, než bychom to zvládli samostatně. Organizace staví na týmech, a tedy stojí za to se ptát, co mají…

Prodávejte webináře a e-kurzy přes EduCity a Skoleni.cz, kde firmy i jednotlivci najdou největší nabídku online akcí v ČR

15.10.2020 

Nabízíte klientům své služby i v podobě webinářů, online workshopů, konferencí či jejich záznamů? Umístěte své online programy ZDARMA na největší portály s nabídkou vzdělávání v ČR – EduCity.cz,…

Článek v rámci předplatného icon 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

15.10.2020 

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už jde o střet dvou kultur nebo nedostatečné porozumění mezi týmy. Sladění cílů a účelu nakonec prospěje i rozvoji podnikání.…

icon Průzkum: Čeští podnikatelé ve službách se bojí nejistot způsobených vládními opatřeními proti pandemii

14.10.2020 

Říjnový průzkum českého rezervačního systému Reservio zmapoval obavy mezi českými podnikateli ve službách. Celkem oslovil na 630 živnostníků.

Na co si dát pozor při spolupráci s agenturou práce po novele zákona o zaměstnanosti

14.10.2020 

Agenturní zaměstnávání patří mezi nejregulovanější odvětví dnešní doby. Legislativa se často mění a na agentury je kladen stále větší tlak. Není se ale čemu divit. V roce 2014 bylo v Česku…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

13.10.2020 

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?

icon Kontrolní seznam pro top management pro vedení lidí v novém normálu

13.10.2020 

Rozsah a tempo změn, které rozpoutala pandemie Covid-19, nemá v moderní historii obdoby. To, jak si společnosti vedou, závisí alespoň částečně na jejich představenstvu – nejvyšším rozhodovacím orgánu…

icon Tajemství prosazování změn pohledem úspěšné klimatické aktivistky

12.10.2020 

Roku 2017 tehdejší středoškoláci Jamie Margolin, Nadia Nazar, Madelaine Tew a Zanagee Artis založili Zero Hour, hnutí zaměřené na změny klimatu a environmentální spravedlnost. Dnes je Jamie Margolin…

icon Změny ve vedení s výměnou generálního ředitele? Mohou narušit výrazně výkonnost firmy, tvrdí výzkum

9.10.2020 

Propuštění dlouholetých vedoucích pracovníků se může pro nového generálního ředitele zdát přirozeným prvním krokem, ale v náročných dobách se to může obrátit proti němu.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

8.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

Výpis 29112925 z celkem 16722