Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16970 článků.

icon 4 důvody, proč je empatie klíčová při vedení lidí

9.4.2021 

Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi ně patří komunikační dovednosti, se kterými úzce souvisí i schopnost vcítit se do ostatních. Manažer, který není empatický,…

icon Externí a interní komunikaci skupiny Eurowag vede Michal Malysa

8.4.2021 

Novým šéfem externí a interní komunikace společnosti Eurowag se stal Michal Malysa. V roli Head of Group Communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích, včetně PR a vztahů s médii,…

Pochytali jste své Sabotéry? Je čas posílit svého Mudrce/Vědmu (2/2)

8.4.2021 

V minulém článku Stojí vás výsledky spoustu energie a sil? Je čas chytit svoje Sabotéry jsme si zabývali Sabotéry, hlasem našeho mozku přežití, který nás pohání pomocí negativních emocí, strachu,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

8.4.2021 

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval služeb nebo výrobce uděláte chybu, nestačí ji jenom napravit a vykompenzovat klientovi ztrátu, kterou…

icon 6 osobních výzev, které významně změní váš život

8.4.2021 

Pokud máte pocit, že každý den je stejný jako ten předchozí, stagnujete a ztrácíte chuť cokoliv dělat, možná je čas nastavit si v životě změny. Nevíte-li, odkud začít, nabízíme několik nápadů, které…

icon Jak z pozice manažera tým nadchnout pro společnou vizi

7.4.2021 

Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou svému týmu společnou vizi, která bude jednotlivé členy týmu stmelovat a motivovat. Bohužel, řada manažerů tento úkol zanedbává…

Nenechte se brzdit covidem. Pět důvodů, proč se v době lockdownu soustředit na sebevzdělávání

6.4.2021 

Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než rok a místo postupného rozvolňování nám vláda servíruje stále přísnější restrikce. Sporty, restaurace, koncerty, zábava, to…

icon Vypěstujte si nervy z oceli a orientaci na výsledky stejně jako extrémní sportovci

6.4.2021 

Je známo, že extrémní sportovci mají skutečně pevné nervy a odhodlání pro věc. Jak toho ale dosáhli? Mezi těmi skutečně nejlepšími profesionály je pár shodných pojítek mezi adaptací na nebezpečí a…

Jakými typy videí můžete oživit vaše online školení nebo konferenci? (1/2)

6.4.2021 

Vyberte si vhodný videoformát pro vaše vystoupení – ne vždy je „mluvící hlava“ jedinou možností, kterou můžete využít, abyste zaujali publikum.

Negativní důsledky moderních komunikačních prostředků

5.4.2021 

Je mi přes 50 let. Vyrostl jsem na jedné obrazovce – televizi, která měla dva české a dva polské programy. Na prahu dospělosti jsem se seznámil s počítačem. Pak přišly mobily, navigace, před pár lety…

Equal Pay Day 2021: Vzájemná podpora jako klíč ke změně

1.4.2021 

Celých 7 dní plných inspirace, motivace, sdílení a vzájemné podpory – to je 12. ročník Equal Pay Day, který vyvrcholil ve čtvrtek 1. dubna 2021. Zájem o to být u toho byl mezi ženami i muži obrovský.…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak se během pracovního dne ubránit prokrastinaci

1.4.2021 

Prokrastinace, neboli chronické odkládání povinností na úkor méně důležitých aktivit, je fenoménem moderní doby. V současné pandemické situaci, kdy mnoho pracovníků navíc pracuje z domova, se problém…

Program Google Career Certificates připraví Čechy na pracovní pozice budoucnosti, ve spolupráci s Czechitas udělí firma i stipendia

1.4.2021 

Pandemie koronaviru urychluje změny na pracovním trhu. Část lidí si bude muset brzy osvojit nové digitální dovednosti, případně zcela změnit zaměstnání. V Česku podle studie McKinsey klesne do roku…

icon Staňte se nenahraditelnými

1.4.2021 

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?

icon Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

31.3.2021 

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…

Výpis 28962910 z celkem 16970