Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Měnící se role manažerů vzdělávání

21.4.2009 

Tento rok bude pro mnohé firmy nejsložitějším za poslední desetiletí. Organizace se velmi úzce zaměřují na snižování nákladů, restrukturalizace a efektivitu. Výzkum americké společnosti Bersin &…

Článek v rámci předplatného icon 10 tajemství péče o zákazníka

21.4.2009 

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník totiž nakupuje na různých místech, dokud jej skutečně neohromíte a neuděláte zněho loajálního…

Konflikty vyžadují strategii

20.4.2009 

Konflikty na pracovišti poškozují pracovní prostředí a znesnadňují výkon práce. Mohou vést i kúrazům a napadením. Je proto důležité mít strategii, jak je řešit.- Soustřeďte se na společné věci.…

Článek v rámci předplatného icon Největší firmy světa

17.4.2009 

Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě - Forbes Global 2000. Od jiných žebříčků tohoto druhu se liší tím, že nepoužívá jen jedno měřítko, například prodej. Při…

Článek v rámci předplatného 5 otázek pro efektivní přijímací pohovory

16.4.2009 

Chyby při náboru nových zaměstnanců jsou velmi drahé zhlediska peněz i času. Článek proto přichází sradami, jak určit, zda potenciální zaměstnanec bude výkonný a zároveň dobře zapadne do své role…

Ztratí MBA svou hodnotu?

10.4.2009 

Řada manažerů dnes začíná studovat programy MBA, jelikož vnich vidí možnost uniknout recesi a vrátit se slepšími dovednostmi a nadšením pro svou práci. Zvýšený zájem potvrzují obchodní školy zcelého…

Článek v rámci předplatného Sexuální chování na pracovišti je kontraproduktivní

9.4.2009 

Dávejte si pozor na lechtivé vtipy na pracovišti. I když se mnoha lidem mohou zdát zábavné, negativně se podepisují na pracovní morálce. Vyplývá to alespoň zvýzkumu, který byl publikován vaktuálním…

Věříte svým zaměstnancům? Pak delegujte

8.4.2009 

Delegování je jedním znejlepších způsobů, jak pomoci zaměstnancům kúspěchu. Pomáhá budovat jejich sílu a schopnosti prostřednictvím zvyšování odpovědnosti a individuálních výzev. Co ztoho má manažer?…

Článek v rámci předplatného icon Sedm chyb mobilního marketingu

6.4.2009 

Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší kus z marketingových rozpočtů firem. Podle nezávislého výzkumu velkých značek napříč sektory, provedeného společností O2, si…

Dokážete připravit své zaměstnance na těžké časy?

5.4.2009 

Každému vůdci se může stát, že bude muset propustit i hodnotné zaměstnance. Pak může mít špatný pocit ztoho, zda tito lidé najdou jiné dobré uplatnění. Nabízí se tedy otázka: Dokážete připravit své…

icon Jak na rozzlobeného klienta

5.4.2009 

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu obchodníka, který sním jedná, jeho pověsti i celé firmy. Ve většině případů se vyplatí věnovat mu…

Článek v rámci předplatného 5 chybných představ o udržení talentů

2.4.2009 

I když na trhu práce vsoučasné době hledá uplatnění velké množství lidí, zaměstnavatelé se dopouštějí základních chyb vtom, jak si udržet své talenty. - Předpoklad, že si zaměstnanci nedovolí odejít…

icon Motivace týmu zákaznických služeb

2.4.2009 

Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti zákazníků, vyšších příjmů, většího…

icon Zákaznické zkušenosti z on-line obchodů by měly odpovídat kamenným

2.4.2009 

Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly by se však doplňovat, aby podporovaly loajalitu vůči značkám. Úspěšný elektronický obchod musí nabízet stejný výběr, osobní…

icon Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

1.4.2009 

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…

Výpis 30163030 z celkem 4276