Měnící se role manažerů vzdělávání
Tento rok bude pro mnohé firmy nejsložitějším za poslední desetiletí. Organizace se velmi úzce zaměřují na snižování nákladů, restrukturalizace a efektivitu. Výzkum americké společnosti Bersin &…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.
Tento rok bude pro mnohé firmy nejsložitějším za poslední desetiletí. Organizace se velmi úzce zaměřují na snižování nákladů, restrukturalizace a efektivitu. Výzkum americké společnosti Bersin &…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník totiž nakupuje na různých místech, dokud jej skutečně neohromíte a neuděláte zněho loajálního…
Konflikty na pracovišti poškozují pracovní prostředí a znesnadňují výkon práce. Mohou vést i kúrazům a napadením. Je proto důležité mít strategii, jak je řešit.- Soustřeďte se na společné věci.…
Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě - Forbes Global 2000. Od jiných žebříčků tohoto druhu se liší tím, že nepoužívá jen jedno měřítko, například prodej. Při…
5 otázek pro efektivní přijímací pohovoryChyby při náboru nových zaměstnanců jsou velmi drahé zhlediska peněz i času. Článek proto přichází sradami, jak určit, zda potenciální zaměstnanec bude výkonný a zároveň dobře zapadne do své role…
Řada manažerů dnes začíná studovat programy MBA, jelikož vnich vidí možnost uniknout recesi a vrátit se slepšími dovednostmi a nadšením pro svou práci. Zvýšený zájem potvrzují obchodní školy zcelého…
Sexuální chování na pracovišti je kontraproduktivníDávejte si pozor na lechtivé vtipy na pracovišti. I když se mnoha lidem mohou zdát zábavné, negativně se podepisují na pracovní morálce. Vyplývá to alespoň zvýzkumu, který byl publikován vaktuálním…
Delegování je jedním znejlepších způsobů, jak pomoci zaměstnancům kúspěchu. Pomáhá budovat jejich sílu a schopnosti prostřednictvím zvyšování odpovědnosti a individuálních výzev. Co ztoho má manažer?…
Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší kus z marketingových rozpočtů firem. Podle nezávislého výzkumu velkých značek napříč sektory, provedeného společností O2, si…
Každému vůdci se může stát, že bude muset propustit i hodnotné zaměstnance. Pak může mít špatný pocit ztoho, zda tito lidé najdou jiné dobré uplatnění. Nabízí se tedy otázka: Dokážete připravit své…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu obchodníka, který sním jedná, jeho pověsti i celé firmy. Ve většině případů se vyplatí věnovat mu…
5 chybných představ o udržení talentůI když na trhu práce vsoučasné době hledá uplatnění velké množství lidí, zaměstnavatelé se dopouštějí základních chyb vtom, jak si udržet své talenty. - Předpoklad, že si zaměstnanci nedovolí odejít…
Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti zákazníků, vyšších příjmů, většího…
Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly by se však doplňovat, aby podporovaly loajalitu vůči značkám. Úspěšný elektronický obchod musí nabízet stejný výběr, osobní…
Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…