Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4177 článků.

icon Jak efektivně řídit pracovní sílu během recese

5.11.2008 

Odborníci se shodují na tom, že firmy, které dokáží nalézt efektivní strategie pro zvýšení zanícení a loajality svých zaměstnanců, mají velkou šanci lépe zvládnout chod vkrizi.Podle E. Mosleyho,…

Článek v rámci předplatného ADHD není konec světa

5.11.2008 

Pro lidi, kteří trpí hyperaktivitou s poruchou pozornosti (ADHD) může být zaměstnání nekonečným cyklem problémů. Studie dokazují, že tito lidé mají častěji problémy svýkonem své práce, častěji jsou…

Chodí manažer okolo...

5.11.2008 

V čem spočívá manažerský styl označovaný zkratkou MBWA (Management by walking about/around)? - Manažeři si rovnoměrně rozvrhují čas na to, aby procházeli odděleními nebo byli k dispozici pro spontánní…

Článek v rámci předplatného icon Top ten nejlepších značek světa

3.11.2008 

I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených obchodních značek na světě. Na prvním místě je Coca-Cola shodnotou 66,7 miliardy dolarů, na druhém IBM a na třetím Microsoft.…

icon Poškozuje vaše chování důvěru v týmu?

30.10.2008 

Pokud v týmu chybí důvěra, tráví takový tým zákonitě příliš času a energie řešením nevhodného chování, hraním politických her a bojem s odporem ke schůzkám nebo poskytování a žádání o pomoc. V takovém…

Jak řídit absence

30.10.2008 

Absence vzaměstnání mají dvě podoby. První je oprávněná, předem nahlášená, jako vpřípadě zdravotní prohlídky nebo pohřbu příbuzného. Druhá je pak předem neočekávaná, u níž je již obtížné zjistit, zda…

icon Smíšený tým bude efektivní, je ale třeba respekt

29.10.2008 

Dnes není ničím výjimečným sedět v jedné kanceláři vedle kolegy z Německa nebo Itálie. Na tento mix různých kultur na pracoviš…

Když neumíte prosadit své nápady

29.10.2008 

Pokud přijdete během jednání se zajímavým nápadem, ale přednesete jej nepřesvědčivě, je možné, že bude přehlídnuti a přebere vám ho někdo, kdo si všimne jeho hodnoty a rychle si jej přivlastní.To, zda…

Článek v rámci předplatného icon Jak budovat loajalitu zákazníků

27.10.2008 

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je zavádět. - Nemluvte, poskytujte. Jedna věc je přijít svýbornou nabídkou pro nového zákazníka a získat jeho první objednávku. Pak…

icon Jak mít velkou účast na vašich seminářích

27.10.2008 

Všem jste řekli o svém semináři, webináři atp., také jste kvůli zviditelnění investovali do on-line reklamy, propagovali událost na svých webových stránkách a blogovali o ní. Když se ale podíváte na…

7 cest k maximálnímu přínosu ze vzdělávacích kurzů

24.10.2008 

Řada z nás investuje čas i peníze do nějaké formy sebezdokonalování. Jednou z nich je návštěva vzdělávacích kurzů. Chodíme na ně, abychom získali více znalostí, informací o produktech nebo nové…

Ženy chtějí důvěru a komunikaci

23.10.2008 

Muži a ženy mají jiná očekávání od pracovišť. Nedávný výzkum 2 300 amerických zaměstnanců, provedený společností IMR Research Group Inc., ukázal, že ženy označily 19 ze 44 zkoumaných atributů…

Článek v rámci předplatného Nejen známky, ale i dovednosti

23.10.2008 

Nové univerzitní schéma umožní britským zaměstnavatelům oslovovat talenty zřad absolventů nejen na základě studijních výsledků, ale i dovedností. Právě spuštěný rejstřík názvem Higher Education and…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

22.10.2008 

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní hodnotu značek svých organizací. Ukázal to průzkum organizace Association of National Advertisers (ANA) a reklamní agentury…

Článek v rámci předplatného Kultura vysoké výkonnosti

20.10.2008 

Vysoká výkonnost je běžný obchodní termín, který popisuje tlak na zvyšování produktivity. Pracoviště s vysokou výkonností mohou dosahovat efektivnějších a ziskovějších obchodních výsledků. Co by…

Výpis 30013015 z celkem 4177