Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Neměřte spokojenost, ale angažovanost

20.5.2009 

Většina výběrových" zaměstnavatelů provádí určitý průzkum spokojenosti" svých zaměstnanců. Otázkou však zůstává, zda je to dostatečné. Spokojenost je totiž jen jednou ze součástí angažovanosti…

icon 10 způsobů řízení krizové situace

19.5.2009 

Občas nastane situace, kdy budete na svém pracovišti muset řešit určitou krizi. Článek shrnuje základní opatření, která byste měli podniknout.- Vyhněte se tomu. Měli byste být schopni předvídat, jak…

Článek v rámci předplatného Varovné signály duševních problémů zaměstnanců

14.5.2009 

Manažeři lidských zdrojů by měli znát varovné signály, které ukazují na problémy zaměstnanců sduševním zdravím. Článek shrnuje 10 základních projevů duševních problémů zaměstnanců.1. Nepředvídatelné…

Řízení kariéry: Každý pes jiná ves

11.5.2009 

Myslí si některý zvašich zaměstnanců, že se může stát viceprezidentem firmy po roce stráveném ve vašich řadách? Pak asi není něco vpořádku. Pro zaměstnavatele i zaměstnance je výhodné, dokáže-li firma…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

11.5.2009 

Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak angažovat příjemce a vyzvat je kakci. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, jimiž se firmy připravují o výhody plynoucí…

5 otázek, které by měly zaznít

7.5.2009 

Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…

Článek v rámci předplatného Zpětná vazba není zbytečná, ale musí se umět

6.5.2009 

Zpětná vazba je důležitý manažerský nástroj, který pomáhá formovat chování zaměstnanců a podporovat učení směrem kvyšší produktivitě. Pro zaměstnance znamená příležitost krozvoji a kariérnímu růstu.…

icon Nejsilnější luxusní značky světa

6.5.2009 

Ani v době recese se luxusní značky nemají špatně. I když ani tento segment nezůstává nedotčen, největší jména jsou stále ú…

Jak si udržet zaměstnance - Poslouchejte, odměňujte, rozvíjejte

30.4.2009 

Vsoučasné době již neplatí, že lidé setrvávají vjednom zaměstnání po celý život, zaměstnavatelé by však přesto neměli podceňovat důležitost udržení svých lidí, aby dosahovali nižší fluktuace, vyšší…

Článek v rámci předplatného icon Prodej má stále svá pravidla

30.4.2009 

Žijeme vrychlé době, a tak není divu, že se mnozí obchodníci snaží najít nějaký zázračný lék na zvýšení prodeje. Úspěch voblasti prodeje by se však stále měl řídit základními pravidly.- Vyhledávejte…

icon Největší kvalitu života nabízí Vídeň

30.4.2009 

Vídeň je město, které nabízí největší kvalitu života na světě. Ukazuje to alespoň letošní žebříček sestavený mezinárodn&…

Jak na řízení talentu

29.4.2009 

Motivace a řízení očekávání zaměstnanců je klíčem kjejich udržení a také rozvoji firmy. Efektivní strategie řízení talentu by kromě těchto předpokladů měla zahrnovat ještě následující:1. Začněte…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro větší osobní přitažlivost

27.4.2009 

Osobní charisma a přitažlivost jsou vlastnosti spojované svyzařováním energie prostřednictvím lidského těla i mysli. Pro některé lidi je to přirozené, jiní se však tomu mohou naučit. Osobní charisma…

Článek v rámci předplatného icon Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

24.4.2009 

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických zkušeností. Kritici hovoří o tom, že zákazníky dnes zajímá pouze cena, které jsou ochotni podřídit vše ostatní. Pokud i vy…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na propouštění

22.4.2009 

Studie amerických společností Human Capital Institute a Taleo Research oslovila na konci roku 2008 345 ředitelů a manažerů lidských zdrojů a na základě jejich odpovědí sestavila doporučení, jak…

Výpis 30013015 z celkem 4276