Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon První kroky ke strategickým zákaznickým službám

12.6.2009 

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na zákaznické služby skutečně strategicky. Znamená to uvažovat o nich v tom smyslu, jak ovlivňují vaše…

Překvalifikovanost nemusí být na škodu

11.6.2009 

Jako manažeři, náboráři nebo koučové se čas od času setkáte s lidmi, kteří jsou tzv. překvalifikovaní (overqualified) pro výkon určité práce. Tito lidé se většinou nedostanou mezi kandidáty, o kterých…

icon Evropa plná muzeí aut

11.6.2009 

Stále více výrobců automobilů přetváří své továrny na turistické atrakce. Dosahují přitom i jistých úspěchů. Nejambicióznější je pravděpodobně snaha hlavní továrny automobilky Volkswagen v Německu ve…

icon Akční plán sběru zpětné vazby

10.6.2009 

Zpětná vazba od zaměstnanců je hodnotným zdrojem informací, které mohou zlepšovat výkonnost a vztahy mezi zaměstnanci. Zajímáte-li se o to, jak efektivně využít zpětné vazby od zaměstnanců, držte se…

Jak řešit neshody v týmu

9.6.2009 

Lidé s odlišnými názory si často libují ve svých neshodách. Nehledají řešení, protože neshody jim dávají moc a vliv. Neustálé konflikty však nejen ohrožují produktivitu, ale také vytvářejí nepříjemné…

Článek v rámci předplatného Nesmělost dnes není na místě

8.6.2009 

Jelikož si vdnešní době téměř nikdo nemůže být jistý svou prací, je velmi důležité umět na sebe upozornit. Neznamená to však prvoplánově se chlubit svými úspěchy. Je třeba zvolit jemnější taktiky.-…

icon 3 způsoby, jak ohromit zaměstnance

8.6.2009 

Často se píše o tom, jak mohou zaměstnanci zapůsobit na své zaměstnavatele. Podívejme se však nyní na to, jak mohou naopak zaměstnavatelé udělat dobrý dojem na své zaměstnance.Někteří zaměstnavatelé…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)uzavřít obchod

5.6.2009 

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více úspěšní obchodníci, aby se…

Článek v rámci předplatného icon Jak na mladé spotřebitele

4.6.2009 

Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week odhalila deset doporučení, jak…

Jak si udržet nejlepší lidi

2.6.2009 

Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu nejlepších zaměstnanců. Je proto třeba, aby firmy dokázaly plnit specifické potřeby svých lidí snejvyšším…

icon 5 cest k lepšímu společenství a produktivitě zaměstnanců

2.6.2009 

Obecně platí, že zaměstnanci, kteří jsou spokojení se svou prací, jsou také produktivnější. Když tedy firmy budou podporovat pracovní prostředí, kde budou zaměstnanci cítit propojení se svou prací a…

Manažerská kariéra navzdory kancelářské politice

29.5.2009 

Manažeři se často ptají, jak najít klíč kúspěšné kariéře vrámci nástrah kancelářské politiky. Článek přináší několik tipů, jak je překonat.- Převezměte odpovědnost za řízení své kariéry. Nečekejte, až…

icon Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

29.5.2009 

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při komunikaci se zákazníky, musíte jim ve vaší firmě poskytnout dobré zkušenosti. Vyžaduje to plný a pokračující závazek shora dolů.-…

icon Jak udržet týmovou práci bez ohledu na obtížnou dobu

28.5.2009 

Paradoxem týmové práce je skutečnost, že ve stresujících nebo náročných situacích přestávají týmy často jednat jako týmy a stávají se skupinami jednotlivců. Členové týmů přestávají delegovat, snaží se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři

27.5.2009 

Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si potřebuje vybudovat síť informovaných, důvěryhodných zdrojů, na které se může obrátit pro komentáře, fakta či nápady na zajímavé…

Výpis 29863000 z celkem 4276