Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4175 článků.

Článek v rámci předplatného Když nováček bere víc než vy

25.6.2007 

V dnešní době se stává, že se zaměstnavatelé snaží přilákat talenty i za cenunabídky nadstandardního platového ohodnocení. Jak na takovou situaci budou reagovat stávající zaměstnanci, záleží jen na…

icon 10 největších chyb rozborů pozitivních zkušeností z praxe zákazníků

23.6.2007 

Případy pozitivních zákaznických zkušeností (studií) jsou dobrým způsobem, jak komunikovat hodnotu firmy, produktu nebo služby. Zde je 10 příčin, které kazí jejich efektivnost:- Nedostatek…

Američané nedají dopustit na zdravotní benefity

19.6.2007 

Myšlenka platit zaměstnancům zdravotní či životní pojištění, příspěvky v případě zdravotního hendikepu a další benefity vznikla ve snaze snížit náklady na celkové platové ohodnocení zaměstnanců. V…

icon Konfliktům na pracovišti lze předcházet

18.6.2007 

Prosazování hodnot spolu s proveditelným plánem, jak tyto přiblížit zaměstnancům, nestačí. Je důležité držet v povědomí spouštěče konfliktů, například vzácnost zdrojů nebo rozdílné hodnoty, postoj,…

Článek v rámci předplatného Britský princ se zastává delikventů

15.6.2007 

Waleský princ věří, že by zaměstnavatelé měli uznávat potenciální hodnotu bývalých delikventů a jinak problémových osob. Podle jeho slov jsou obtížní lidé jedni z těch, kteří často bývají nejlepšími…

icon Naučte se správně neverbálně komunikovat

13.6.2007 

Nepodceňujte nonverbální komunikaci. Lidé si zní o vás udělají větší obrázek, než kdybyste spolu komunikovali přímo. Ještě než promluvíte, udělají se o vás lidé obrázek, který se později mění už jen…

Pět kroků, když chcete odejít na odpočinek

13.6.2007 

Majitelé malých firem by se měli připravit na to, co s firmou, až budou chtít odejít na penzi. John Brown, prezident a zakladatel společnosti Business Enterprise Institute, která pomáhá majitelům…

icon Jste dostatečně odolný vůdce?

12.6.2007 

Každý vůdce se setkává s krizemi. Úspěch řešení pak do značné míry závisí na tom, jak se jim dokáže postavit. Profesor Alabamské univerzity v Birminghamu Jerry Patterson se zabývá odolností vůdců v…

Článek v rámci předplatného Umíte správně naslouchat?

12.6.2007 

Efektivní komunikační dovednosti jsou základní součástí každé obchodní interakce. Často ale zapomínáme, že k efektivní komunikaci nepatří jen mluvení, ale také naslouchání. Článek přináší pět tipů,…

Článek v rámci předplatného Pohovor je duší náboru

11.6.2007 

Podle letitých zkušeností autora příspěvku má kvalitní pohovor velkou hodnotu a význam. První krok pro přesné posouzení uchazečů je jasné pochopení potřeb pozice. Druhým je zjistit pracovní úspěchy…

Deset univerzálních principů fungujícího pracoviště

7.6.2007 

Možné odpovědi na to, jak by mělo vypadat ideální pracoviště, by zaplnily celou knihovnu. Většina z nás však nemá čas číst stovky knih. Článek proto shrnuje deset základních předpokladů úspěšně…

icon Pět omylů zákaznických služeb

5.6.2007 

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba se vyhnout.- Děláte ze služeb zákazníkům záležitost školení. Řada firem investuje velké sumy do…

Zaměstnavatelé pořádají manželská školení

5.6.2007 

V USA pomalu přibývá firem, které zavádějí vzdělávací programy, v nichž zaměstnancům pomáhají upevnit jejich manželství či jiné osobní vztahy. Některé k tomu vedou náboženské hodnoty, především…

Článek v rámci předplatného Chcete snížit absentérství?

2.6.2007 

Firmy by měly pracovat na rozvíjení kultury bez zbytečného absentérství. To znamená motivovat zaměstnance, aby měli zájem chodit do práce a byli doma pouze pokud jsou opravdu nemocní.- Identifikujte…

Článek v rámci předplatného icon 27 levných způsobů, jak vylepšit výsledky na prodejní výstavě

31.5.2007 

Je mnoho způsobů, jak vylepšit výkon týmu na prodejních výstavách, od atraktivních poutačů, intenzivního školení nebo odměn pro nejlepší ze zúčastněných. Řada z nich je ale značně nákladná. Zkuste…

Výpis 32263240 z celkem 4175