Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4175 článků.

icon Jak si správně dávat cíle

29.5.2007 

Určování cílů není jednoduchá práce. Když si stanovíte příliš vysoké cíle, brzy propadnete frustraci a budete bojovat s myšlenkou svou snahu vzdát. Pokud si naopak dáte cíl příliš nízký, ztratíte…

Článek v rámci předplatného icon Plátců DPH v Česku přibývá

28.5.2007 

Stále více firem a podnikatelů v Česku se stává plátcem daně z přidané hodnoty. Se vstupem do EU však stoupl i počet daňových úniků, jež souvisejí s vývozem zboží v rámci Unie.Plátcem DPH se stává…

Článek v rámci předplatného V Irsku převyšuje inflace navyšování mezd

24.5.2007 

Irská vládá je pod velkým tlakem ze strany odborů a zaměstnavatelů v otázce snížení inflace, která zůstává podle posledních údajů nad 5 %.Několik z místních odborových organizací žádá o okamžité…

Mrtvá kočka a papír s medvídky

21.5.2007 

V průzkumu na serveru CareerBuilder.com se manažeři lidských zdrojů podělili o nejšílenější prohřešky, které zaznamenali v životopisech uchazečů o zaměstnání. Článek shrnuje dvanáct největších…

Článek v rámci předplatného icon Zlatá pravidla e-mailového marketingu

21.5.2007 

E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady jsou tak nízké, že si i malá firma může dovolit zavést e-mailovou kampaň v poměrně krátkém čase. S pomocí dobře nastavených…

icon Co by měl umět globální lídr?

17.5.2007 

Globální vůdcovství je velmi komplikované a staví vůdce před množství výzev. Jedná se o mnohem větší složitosti než v případě domácích či regionálních vůdců. Posun z pozice úspěšného manažera v domácí…

10 kroků pro dobrou reputaci

16.5.2007 

Při budování byznysu nebo kariéry je velice důležité, jak vás vnímá okolí. Článek popisuje deset věcí, které vytvářejí dobou reputaci člověka.- Dávejte důvěru, kde se očekává. Bez podpory, technických…

icon Deset přikázání zákaznického servisu

14.5.2007 

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby neodešli ke konkurenci?- Měli byste vědět, kdo je šéf. Vaším úkolem je poskytovat služby zákazníkům, a…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství marketingového partnerství

25.4.2007 

Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více organizací, především ve snaze ušetřit čas. Fungovat může jakékoli obchodní partnerství, je však třeba…

Článek v rámci předplatného Hodnocení 360stupňovou zpětnou vazbou

23.4.2007 

Tradiční hodnocení manažera pouze jeho nadřízenými je na ústupu, do popředí se stále více dere tzv. 360stupňová zpětná vazba. Ta do hodnocení zapojuje kolegy i podřízené, takže manažer dostane zpětnou…

Budoucnost stravenek po zrušení daňových výhod

23.4.2007 

Pokud ministerstvo financí schválí zrušení daňových výhod u stravenek, mohla by řada zaměstnavatelů od poskytování této výhody svým zaměstnancům upustit. Podle průzkumu agentury Factum Invenio…

Článek v rámci předplatného icon CRM je komplexní systém

20.4.2007 

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…

Stravenky v ohrožení

19.4.2007 

Nejen vydavatelé stravenek, ale i odbory se bouří proti záměru vlády zrušit v rámci daňové reformy dosavadní daňové úlevy na tento oblíbený benefit. Dosud si firmy mohou započítat až 55 procent…

Jak si udržet zaměstnance

16.4.2007 

Pokud momentálně neděláte nic proto, abyste si udrželi dosavadní zaměstnance, měli byste se nad svým postojem zamyslet. Rozhlédněte se kolem sebe a představte si, že tři ze čtyř vašich zaměstnanců do…

Článek v rámci předplatného Přijímací pohovor je ve vašich rukou, využijte toho

15.4.2007 

Pohovor napoví o uchazeči hodně. Nemůžete ale nechávat všechno jen na něm, záleží i na vás, jaké podmínky pro něho připravíte a jak ho budete umět ohodnotit.Uchazeče nenechte dlouho čekat. Svou…

Výpis 32413255 z celkem 4175