Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5313 článků.

Článek v rámci předplatného icon YouTube a přímý marketing

25.3.2010 

Řada firem se mylně domnívá, že když umístí video na YouTube, zákazníci je uvidí. Tato iluze však vede pouze k tomu, že na YouTube každý…

Článek v rámci předplatného icon Jak na firemní profil na Facebooku

24.3.2010 

Zřízením profilu na Facebooku na sebe firma bere závazek být dobrým sousedem, důvěryhodným přítelem. Účelem totiž není simulovat prodejnu…

icon Martina Možná: Mezi motivací zaměstnanců a výší jejich výplaty není tak jednoznačné propojení, jak se může na první pohled zdát

23.3.2010 

Jak se po změně výdajů na mzdy mění chování zaměstnanců? Na čem tedy záleží především jejich výkon, motivace a chování, jestliže ne přímo na výši mzdy? Finanční krize přinesla nové pohledy a změny v…

icon IT a obchod, nebo nebe a dudy?

22.3.2010 

Propojit IT s obchodními prioritami firmy je často spíše uměním než vědou. Článek proto přichází s pěti základními předpoklady, kter&…

icon Nestůjte v cestě novým myšlenkám

19.3.2010 

Každý manažer má své vlastní pracovní postupy, které se mu z určitých důvodů osvědčily. Měli bychom však být schopni přijmout, že na&…

icon Ó média, média, nechť přiblíží se k firmě

19.3.2010 

Důležitou součástí marketingové strategie firmy je přilákání pozitivní pozornosti médií. Kde začít? - Vytvořte zajímav&…

Článek v rámci předplatného icon Nejvíce volna má Litva a Brazílie

17.3.2010 

Počet nepracovních dní se v jednotlivých státech světa velmi liší. Nejvíce dovolených a státních svátků mají občan&…

Článek v rámci předplatného Nábor není pro každého

16.3.2010 

Náborářství není práce pro každého. Již jeho podstata představuje rozpor: Firmy chtějí perfektního uchazeče za co nejméně peněz, zat&…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit sekci pro novináře na firemním webu

16.3.2010 

Získat novináře, který napíše o vaší firmě, je výborný způsob, jak zdarma propagovat značku. Vzhledem k tomu, že většina novin&…

Článek v rámci předplatného Budujeme vynikající tým

15.3.2010 

V byznysu, stejně tak jako ve sportu, platí, že vynikající hráči znamenají rozdíl mezi úspěchem a průměrností, případně i neú…

Je to práce, které věřím

11.3.2010  Rozhovor s Janou Riebovou, ředitelkou lidských zdrojů v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Jak jste se dostala od chemie k personalistice? Mé vzdělání mne k dráze personalisty vůbec nepředurčovalo, ledaže bych pracovala s lidmi „z oceli“ (a někdy to tak i vypadalo). V minulé době jsem si…

icon Rozhovor s Janou Elingrovou, vedoucí rozvoje lidských zdrojů a vzdělávání společnosti Eurovision

10.3.2010 

Jsme motivováni vaším úspěchem. Těmito slovy se řídí ve společnosti Eurovision. Jejich firemní politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Z toho plyne, že zájem společného úspěchu je…

Genderová propast přetrvává: Výkonnou ředitelku má jen 5 % firem

9.3.2010 

Ženám se stále nedaří pronikat do vyššího managementu a získávat místa v nejvyšším vedení firem. Vyplý…

icon Ztrátu firemních dat způsobují především zaměstnanci

9.3.2010 

Nejčastější příčinou ztráty firemních dat jsou zaměstnanci. Ukázal to celosvětový výzkum společnosti KPMG. Zájem zaměstnanců o odcizov&…

icon Jak si vybudovat dobrou pověst na Facebooku

5.3.2010 

Založení firemní stránky na sociální síti Facebook může pomoci vaší online pověsti a poskytnout vám další kanál k…

Výpis 32713285 z celkem 5313