Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Ó média, média, nechť přiblíží se k firmě

19.3.2010 

Důležitou součástí marketingové strategie firmy je přilákání pozitivní pozornosti médií. Kde začít? - Vytvořte zajímav&…

Článek v rámci předplatného icon Nejvíce volna má Litva a Brazílie

17.3.2010 

Počet nepracovních dní se v jednotlivých státech světa velmi liší. Nejvíce dovolených a státních svátků mají občan&…

Článek v rámci předplatného Nábor není pro každého

16.3.2010 

Náborářství není práce pro každého. Již jeho podstata představuje rozpor: Firmy chtějí perfektního uchazeče za co nejméně peněz, zat&…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit sekci pro novináře na firemním webu

16.3.2010 

Získat novináře, který napíše o vaší firmě, je výborný způsob, jak zdarma propagovat značku. Vzhledem k tomu, že většina novin&…

Článek v rámci předplatného Budujeme vynikající tým

15.3.2010 

V byznysu, stejně tak jako ve sportu, platí, že vynikající hráči znamenají rozdíl mezi úspěchem a průměrností, případně i neú…

Je to práce, které věřím

11.3.2010  Rozhovor s Janou Riebovou, ředitelkou lidských zdrojů v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Jak jste se dostala od chemie k personalistice? Mé vzdělání mne k dráze personalisty vůbec nepředurčovalo, ledaže bych pracovala s lidmi „z oceli“ (a někdy to tak i vypadalo). V minulé době jsem si…

icon Rozhovor s Janou Elingrovou, vedoucí rozvoje lidských zdrojů a vzdělávání společnosti Eurovision

10.3.2010 

Jsme motivováni vaším úspěchem. Těmito slovy se řídí ve společnosti Eurovision. Jejich firemní politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Z toho plyne, že zájem společného úspěchu je…

Genderová propast přetrvává: Výkonnou ředitelku má jen 5 % firem

9.3.2010 

Ženám se stále nedaří pronikat do vyššího managementu a získávat místa v nejvyšším vedení firem. Vyplý…

icon Ztrátu firemních dat způsobují především zaměstnanci

9.3.2010 

Nejčastější příčinou ztráty firemních dat jsou zaměstnanci. Ukázal to celosvětový výzkum společnosti KPMG. Zájem zaměstnanců o odcizov&…

icon Jak si vybudovat dobrou pověst na Facebooku

5.3.2010 

Založení firemní stránky na sociální síti Facebook může pomoci vaší online pověsti a poskytnout vám další kanál k…

icon Rozhovor s panem Žižkou, ředitelem pro personalistiku a administrativu Třineckých železáren

3.3.2010 

Třinecké železárny již 171 let vyrábí dlouhé ocelové válcované výrobky. Na současné produkci oceli v ČR se podílejí více než jednou třetinou. Mimo to se pravidelně každý rok umisťují na předních…

icon 30 manažerských chyb v době krize

1.3.2010 

To, jak se firmy chovají ke svým zaměstnancům a zákazníkům v obtížných časech, do značné míry určuje, jak se s celým náročn&…

Nulová tolerance šikany na pracovišti

25.2.2010 

Šikanu na pracovišti není snadné rozpoznat a kontrolovat vzhledem k tenké hranici mezi vysokým tlakem na motivaci a zastrašováním. Je v&…

icon Úspěšné firmy mají úspěšný leadership

19.2.2010 

Kvalita leadershipu v rámci firmy pomáhá plnit očekávání investorů, zákazníků a zaměstnanců a nastavuje laťku růstu. Rozvoj nové generace efektivních lídrů proto patří mezi nejdůležitější závazky…

I velká firma může být rodina

16.2.2010  Rozhovor s Janem Březnou, personálním ředitelem pojišťovny Kooperativa

Jan Března se v personalistice se pohybuje od roku 1993. Začínal v elektrárenské společnosti ČEZ, kde působil v řadě HR pozic, z toho závěrečné tři roky jako personální ředitel. Následně zastával…

Výpis 33013315 z celkem 5338