Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5219 článků.

icon Desatero bezpečnosti IT systémů

16.11.2009 

Stále se dočítáme o případech ztrát zákaznických dat. Jak se mohou organizace bránit těmto krádežím a útokům? - Berte bezpečnost vážně. Roste počet zákazníků, kteří nechtějí spolupracovat s firmami,…

Článek v rámci předplatného 10 vět, kterým se vyhnout při propouštění

12.11.2009 

Při propouštění manažeři často říkají věci, které jim pomáhají cítit se lépe. Mohou chtít, aby se lépe cítili i propouštění, takové komentáře však mohou propouštěným zaměstnancům naopak uškodit.…

icon Nepřehlížejte strategii vůdcovství

11.11.2009 

Většina lídrů si je vědoma hodnoty správně definované obchodní strategie. Méně jich už stejně uvažuje o strategii vůdcovství. Bez strategie pro vůdcovství však nemohou obchodní strategie plně uspět.…

icon 8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

9.11.2009 

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada firem se však potýká s řízením zpětné vazby a nedokáže podle ní provádět patřičná opatření. - Vytvořte…

Článek v rámci předplatného 5 chyb onboardingu

4.11.2009 

Efektivní program zapojování zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) může výrazně přispět ke snižování fluktuace. Důležitou roli hraje právě v období ekonomické recese, v němž se nacházíme.…

Článek v rámci předplatného icon Kdy přijde další velká věc?

4.11.2009 

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak odhalit příští spotřebitelské trendy a profitovat z nich. - Dívejte se mimo váš sektor. Trend, který se…

icon Desatero vlastností nejlepších vůdců

3.11.2009 

Jaké základní kvality spojují nejlepší vůdce? - Identita. Nejlepší vůdcové mají silný smysl pro vlastní firemní identitu - to, kým jsou, co umějí a co mohou nabídnout svému oboru. - Vize. Nejlepší…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec nezapadne do firemní kultury

1.11.2009 

V praxi se může stát, že přijmete někoho, kdo nezapadne do firemní kultury. Článek radí, jak tuto situaci řešit a naučit se jí předcházet. - Dopřejte si čas pro nalezení správného člověka. Je velmi…

icon Základy b-to-b kampaně bez ohledu na médium

29.10.2009 

Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však stále platí určitá základní pravidla bez ohledu na kanál nebo médium. - Uvědomte si, kde v rámci prodejního procesu se…

Pracovní atmosféra je klíčem k zákazníkům

26.10.2009 

S objevujícími se pozitivními signály o vývoji ekonomiky nastává doba, kdy je třeba začít opět uvažovat o růstu. Efektivní cesta k odlišení od konkurence vede skrz poskytování výjimečných zákaznických…

10 kroků k jednomu z nejtěžších HR rozhodnutí

23.10.2009 

Řízení snižování stavů patří mezi nejobtížnější úkoly HR manažerů. V dnešní době jde však o zvláště důležitou dovednost. Článek radí, jak projít tímto nepříjemným procesem co nejlépe. - Zvažte…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek

22.10.2009 

Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky. Nechcete-li tudíž odradit své návštěvníky, včetně zástupců médií, vyvarujte se následujících chyb. - Špatně viditelné kontaktní…

Pozvedáme HR do vyšší ligy

22.10.2009  Rozhovor s Jitkou Schmiedovou, ředitelkou úseku lidských zdrojů v České spořitelně

Do své současné pozice jste nastoupila před dvěma lety. S jakým cílem? Jaký byl váš hlavní úkol? V té době nastupoval do České spořitelny nový generální ředitel. Když mě přijímal, tak jasně řekl:…

Práce musí hlavně bavit

22.10.2009  Rozhovor s Janem Dolečkem, ředitelem lidských zdrojů společnosti CET21

Kolik zaměstnanců má vlastně CET21? Máme přibližně 700 zaměstnanců. Zvláštností televize je skutečnost, že kromě zaměstnanců se na jednotlivé projekty nabírají externí dodavatelé (jako např. herci,…

Vánoční večírky nejsou jen zábava

21.10.2009 

Blíží se sezóna vánočních firemních večírků a možná si říkáte, že je to ten pravý čas uvolnit se a slavit s kolegy. Určité uvolnění je jistě na místě, vždy byste si však měli pamatovat, že stále jde o…

Výpis 33163330 z celkem 5219