Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Článek v rámci předplatného icon Devět nápadů pro zákaznické středisko

13.7.2006 

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá panelová diskuse. Čtyři odborníci měli v šedesáti minutách formulovat šedesát nenákladných a snadno…

Článek v rámci předplatného Jak odměňovat za bezpečnou práci

13.7.2006 

Praxe prokázala, že odměny fungují. Není žádným tajemstvím, že uznání a odměňování zaměstnanců představuje silnou motivaci k lepším výkonům a také bezpečnější práci. Z tohoto důvodu se těší dlouhodobé…

Učení není jen školení

12.7.2006 

Snad každý střední manažer měl někdy paradoxní pocit ze svého rozvoje. Na jednu stranu chápe, že vzdělávací příležitosti zvyšují výkonnost, podporují angažovanost a tak dále. Na druhou stanu však vidí…

Článek v rámci předplatného icon Amazon žije

10.7.2006 

Jeff Bezos a jeho internetový obchod s knihami Amazon.com se stal synonymem úspěšného on-line obchodování. Nejprve pracoval jako viceprezident investiční společnosti D. E. Shaw & Company, z níž…

Proč by měl někdo pracovat ve vaší firmě?

10.7.2006 

Když vezmeme v potaz, že kvalitní uchazeči mají dnes více příležitostí, je důležité si tuto otázku pokládat.Pokud chcete, aby do vás uchazeč investoval, jinými slovy akceptoval vaši nabídku, musí být…

HR strategickým partnerem firmy - teď už i v ČR

10.7.2006 

V České republice se začíná objevovat nový HR fenomén. První velké společnosti, které se přidaly na stranu moderní doby jsou PPF a.s. a ČEZ a.s.Postavení HR oddělení bylo doposud spíše…

icon Hodnota on-line reklamy posiluje

4.7.2006 

Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v posledních letech stoupá. Zatímco v roce 2003 ji za klíčovou součást považovala jen tři procenta marketérů, dnes je to již deset…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit účast na semináři

3.7.2006 

Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny kvalitní přípravou na přednášky. Často se však zapomíná na správnou organizaci účastníků. I vysoce profesionálním prezentérům se…

Článek v rámci předplatného Bdělé snění špatné není

28.6.2006 

Bdělé snění se obecně vnímá jako ztráta času. Má však i své pozitivní stránky. Když někdo sní přes den, rozhodně to neznamená, že je povaleč. Na bdělé snění se nahlíží negativně, protože představuje…

Co znamená důstojně zacházet s pracovníkem?

22.6.2006 

Důstojné zacházení s lidmi na pracovišti je komplexní jev, který se týká různých témat. Například špatného managementu, dlouhé pracovní doby, šikany a nezdravého pracovního prostředí. Jako základní…

icon Jak se vyhnout zdlouhavým přesvědčováním zákazníků

19.6.2006 

Jedním z přetrvávajících mýtů jednání je, že jsou dlouhým bojem se zákazníkem. Jednání by se ale mělo sestávat z otevřené a přímé komunikace, založené na vzájemném respektu a důvěře. V takzvaném…

icon Online tržiště Kommarket je nejvíce využíváno českými firmami

19.6.2006 

Internetové tržiště B2BKommarket je v provozu od února 2006v téměř stovce zemí světa. Do počátku června 2006 na něm bylo zveřejněno celkem 553 poptávkových řízení a nakupovalo v něm celkem 129 firem z…

icon Budování skvělého týmu

15.6.2006 

Zkuste se zamyslet nad tím, co znamená být tým. Týmová práce je o praxi. Skvělá týmová práce je výsledek a jediné, co můžete pro jeho podporu udělat, je vytvořit týmu dobré podmínky pro práci. Je to,…

icon Západní manažerský styl proniká na východ

13.6.2006 

Malajský podnikatel Tony Fernandes založil v roce 2001 společnost AirAsia, prvního levného leteckého dopravce v Asii. Brzy svůj podnik rozšířil, když spojil svou společnost s indonéskými a thajskými…

Jak podpořit kontinuální vzdělávání

12.6.2006 

Stejně jako všechny organizmy se musejí ifirmyrychle adaptovat v současném prostředí změn, aby přežily. Pokud to mají dělat rychle a inteligentně, musí se učení stát centrální částí jejich strategie.…

Výpis 33763390 z celkem 4174