Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Článek v rámci předplatného Globální trendy v personalistice

8.5.2006 

Společnost PricewaterhouseCoopers publikovala druhé vydání zprávy Globální trendy vřízení lidských zdrojů, která je založena na datech poskytnutých více než 15000 organizacemi zEvropy a USA. Zpráva…

Článek v rámci předplatného icon Asistujte zákazníkům v rozhodování a prodáte

5.5.2006 

Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a zjistit, co hledá, jaká kritéria použije ke zhodnocení situace, kolik peněz může utratit atd. a následně prezentovat řešení.Co se…

Nový pohled na hodnotu talentu

2.5.2006 

Kdyby firmy řídily své finanční zdroje tak jako ty lidské, mnoho podílníků, auditorů či regulátorů by jim neustále šlapalo na paty kvůli neefektivnímu hospodaření. I když se již začalo běžně uvažovat…

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

27.4.2006 

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět základních chyb, kterým je třeba se v tomto odvětví vyhnout:- Poskytování služeb zákazníkům není…

icon Jak rozvíjet výkonnost

26.4.2006 

Výkonný jednotlivec i tým je snem každé firmy. K dosažení toho cíle je dobré se zamyslet nad následujícím:Víte o čem je výkonnost? Z pohledu firmy znamená výkonnost nejen běh finančně prosperující…

Zaměstnanci mění hodnoty

25.4.2006 

Většinu britských zaměstnanců dnes nemotivují profesionální ambice, ale záležitosti životní stylu, jako je čas trávený s rodinou, dovolená a spokojenost. Ukázaly to výsledky průzkumu společnosti MORE…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

25.4.2006 

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do svých programů zaměstnaneckých výhod. Snaží se tak zajistit orientaci na zákazníka, zdokonalovat kvalitu procesů a vytvářet…

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

Umíte řídit různé generace?

21.4.2006 

Řízení vícegenerační pracovní síly je samo o sobě umění. Mladí zaměstnanci chtějí mít rychlý vliv, střední generace potřebuje věřit svému poslání a nejstarší zaměstnanci nemají rádi nerozhodnost.…

icon Měření "virtuální vzdálenosti"

20.4.2006 

Karen Lojeski, ředitelka konzultační firmy Virtual Distance International, tvrdí, že dokáže kvantifikovat faktory, které zhoršují nebo brání komunikaci a spolupráci. Podle ní většina firem zatím…

Kouč není terapeut

19.4.2006 

Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice mezi koučováním a terapií. Tento strach je může v koučování značně omezovat. Na druhou stranu existují i tací, kteří v rámci…

icon Personalista je mezi dvěma mlýny

18.4.2006 

Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…

Článek v rámci předplatného Čtvrtý nejlepší džob v USA

14.4.2006 

Manažer lidských zdrojů je čtvrté nejlepší povolání v Americe. Dospělo k tomu alespoň hodnocení časopisu Money magazine a serveruSalary.com. Stovky různých povolání byly hodnoceny na základě hladiny…

Článek v rámci předplatného icon Umíte spočítat náklady problémů svých zákazníků?

13.4.2006 

V komplexních obchodních prostředích vyžaduje financování řada věcí. Náklady problémů zákazníka ovlivňují prodejní cyklus více než cokoliv jiného. Pokud dokážete vidět do této problematiky, prodejní…

Jak čelit požadavku zhodnocení školení

31.3.2006 

Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…

Výpis 34063420 z celkem 4174