Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon Peněžité odměny zabíjí motivaci

24.11.2006 

Odměňování formou finančního bonusu nevyžaduje od zaměstnavatele příliš námahy. Zaměstnanci ale vnímají finanční odměny jako součástsvého celkového platu. Tyto prostředky pak putují na zaplacení…

icon Rozhovor s Ladislavem Profotou, jednatelem společnosti Top vision

23.11.2006 

Tradiční prosincové setkání top manažerů Strategické fórum letos oslaví své desáté narozeniny. Vzpomínáte si na vznik myšlenky Strategického fóra a jeho první ročník?Samozřejmě. Je to jeden zmomentů,…

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznických střediscích

16.11.2006 

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů středisek.- Najímejte správné lidi. To,…

Článek v rámci předplatného icon Kreativní marketing s pohlednicemi

14.11.2006 

Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech unikátní. Řada firem je ve svých kampaních nepoužívá vůbec nebo jen občas a nahodile bez zvláštní strategie. Právě pohlednice…

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

10.11.2006 

Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních prázdnin až po dostupnost očkování proti chřipce. Důvodem špatné interní komunikace bývá často…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad pro budování loajality zákazníků

10.11.2006 

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají samozřejmé, zamyslete se nad nimi ještě jednou. Můžete si tento seznam například vytisknout a v průběhu…

Jak na problémové zaměstnance

9.11.2006 

Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by ale vědět, že se tomu vyhnout nedá a nenechávat takovou situaci bez řešení. Problémoví zaměstnanci se chovají tak, jak se…

Článek v rámci předplatného Proč dobří zaměstnanci odcházejí?

7.11.2006 

Na téma ochodu kvalitních zaměstnanců již byly provedeny řady výzkumů. I když se odpovědi různí, určité důvody vždy vycházejí jako nejpodstatnější. Článek přináší shrnutí čtyř nejzákladnějších důvodů.…

Jak si udržet přízeň přelétavé generace talentů

6.11.2006 

Generace Y, narozenáv letech1977 až 2002, přichází do pracovního procesu s novou představou o zaměstnaneckém poměru. Chce vědět, co jí bude nabídnuto a proč by pro tu či onu firmu měla pracovat. Pokud…

Článek v rámci předplatného icon Proč firmy outsourcují zákaznické služby

3.11.2006 

Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu. Zatímco ještě nedávno byl chápán pouze jako nástroj ke snížení provozních nákladů, dnes v něm firmy vidí i prostředek, jak získat…

icon Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

2.11.2006 

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však uvědomí, že je to zároveň test celé značky…

Tipy pro zadávání pracovních met

2.11.2006 

Určování cílů zaměstnancům může být náročné. Někteří chtějí snadno dosažitelné, ctižádostiví si ale obvykle přejí výzvu. Bez ohledu na přání zaměstnance by cíl měl být vždy trochu výzvou a také…

Nový smysl řízení talentů

30.10.2006 

Pojem talent, který byl dosud synonymem pro veškerou pracovní sílu firmy, má v současné době novou, užší definici. Ukázal to výzkum personální konzultantské společnosti Towers Perrin mezi 250 vyššími…

icon Výsledky WebTop100 Awards 2006

26.10.2006 

26. září proběhlo v pražském PwC BusinessCommunityCenter vyhlášení výsledků pátého ročníku WebTop100. Hodnoceny byly webové prezentace firem žebříčku BIZ 100 i dalších firem, které využily možnosti…

Kam se poděly mé lidské zdroje?

25.10.2006 

Strategické řízení lidských zdrojů si žádá nový pohled. Manažeři by si měli uvědomit, že nejsou jen ve své funkci, ale především v byznysu. Měli by dokázat propojit své priority s obchodními procesy,…

Výpis 34213435 z celkem 4276