Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

icon Povýšení do vůdcovské role - výzvy a faktory úspěchu

23.2.2006 

Dnešní různorodá a mobilní pracovní síla neustále mění pracovní povinnosti vůdců, zvyšuje požadavky na řízení lidí. Je třeba plnit nové úkoly, vzniká větší tlak na plnění práce prostřednictvím druhých…

icon Když podnikatel řídí své lidi

21.2.2006 

Každý podnikatel brzy pochopí, že řízení lidí je sada pravidel a taktik, stejně tak jako umění. Není možné předpokládat, že vás někdo bude následovat automaticky. Nejdůležitější je dokázat zaměstnance…

icon Je tisíc důvodů, proč pracovat právě u nás

20.2.2006 

Rozhovor s Kryštofem Radkem, Compensation & Benefits Managerem společnosti GE Money Bank, a.s., která se ve studii Nejlepší zaměstnavatelé České republiky 2005 umístila na čtvrtém místě.Řeč bude…

icon Je obchodní partnerství pro vás to pravé?

17.2.2006 

Obchodní partnerství bez dostatečného promyšlení předem je odkázáno ke krachu. Se správným plánováním a uvažováním však může mít výrazný úspěch. Je to nejlevnější a nejjednodušší způsob…

Jak ochránit adepty od hloupých rozhodnutí

17.2.2006 

Pro zlepšení náborových výsledků je třeba změnit systém rozhodování, protože implementace nových nástrojů nebo technik tento zásadní nedostatek nevyřeší.Postavte adepty na vrchol hierarchie První…

icon Testujte své klienty

10.2.2006 

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.Proč musí být testování součástí vaší firemní…

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

Smutný systém odměňování

3.2.2006 

Snad pro zjednodušení práce nebo z pohodlnosti ztrácíme schopnost měřit výkon a dávat lidem najevo, jak dobře pracují. Raději volíme cestu stejného zvýšení platů pro všechny s minimálním rozdílem pro…

icon Špatný šéf, špatný zaměstnanec

1.2.2006 

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

icon Efektivní vůdcovství - kolektivní přístup

26.1.2006 

Tradiční pohled na vůdcovství se zaměřuje na jednotlivé osoby ve vyšších pozicích a individuální talent. V současné době je však tento pohled třeba změnit na chápání vůdcovství jako kolektivní…

Budování výjimečného náborového týmu

24.1.2006 

Efektivní náborový plán může být finančně a časově náročný, ale stojí za obojí, v případě, že díky němu získáte nejslibnější adepty. K tomu je ale nejprve třeba vybudovat kvalitní náborový tým.…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Systémy náborového managementu

20.1.2006 

I v rychle se měnícím světě existují termíny, které přetrvávají překvapivě dlouho. Například v golfu se v USA tyčce stále říká dřevo i když je ze 100% titanu a i o sto let později je Cola stále Colou.…

Výpis 34363450 z celkem 4174