Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5217 článků.

Tipy pro manažery vzdělávání v obtížných časech

13.5.2009 

Současná doba si žádá nové uvažování, nové způsoby učení a přizpůsobování se firemním prioritám. Odborný konzultant a bývalý ředitel vzdělávání vbritské BBC Nigel Paine shrnuje pět tipů pro pomoc…

Jak být dobrým firemním koučem

13.5.2009 

Pokud má koučink zaměstnanců vést k lepšímu vzdělávání a výkonnosti, musí se řídit několika základními pravidly. Článek shrnuje rady, které pomohou firemním koučům vytvářet prostředí, vněmž budou…

icon Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

13.5.2009 

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky a příslovečně vyčnívat zdavu. Článek proto shrnuje pět…

Dobrý šéf je když...

12.5.2009 

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci podřízených. Článek shrnuje několik základních předpokladů, jak se stát dobrým šéfem.- Orientujte se…

Pozor na mýty o firemní kultuře

12.5.2009 

Řada manažerů stále vnímá firemní kulturu jako neurčitý koncept, jemuž chybí praktické uplatnění. Toto vnímání je ještě umocněno mýty, které firemní kulturu opřádají. Americká manažerská asociace však…

icon Většina mezinárodních firem je optimistická

12.5.2009 

Téměř tři čtvrtiny mezinárodních společností jsou optimistické vodhadech, že ekonomika se znovu vzchopí do konce letošního roku. Zbývající čtvrtina se naopak domnívá, že ekonomická recese bude…

5 otázek, které by měly zaznít

7.5.2009 

Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…

icon Co dělat, když hrozí platební neschopnost

7.5.2009 

Řada firem dnes bojuje sekonomickou recesí a obává se, že může brzy skončit se svým podnikáním. Jak se připravit na nejhorší?- Dívejte se dopředu. Ujistěte se, že znáte své střednědobé až dlouhodobé…

icon Posloucháte své zákazníky?

7.5.2009 

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim jejich zákazníci říkají. Jejich cílem je vydělávat, toho se však lépe dosahuje, když dokáží naslouchat…

Neuroleadership aneb Když mozek potřebuje kouče

6.5.2009 

Rychle se měnící pracovní prostředí vyžaduje i od lidí schopnost rychle se měnit. Nejmodernější výzkumy lidského mozku však…

icon Je libo spasení před koncem světa nebo umělá varlata pro domácího mazlíčka?

6.5.2009 

Americký server pro podnikatele Inc.com sestavil žebříček 30 nejpodivnějších firem vUSA.- Afterlife Telegrams - New Athens, Illinois. Služba pro kontakt s mrtvými. Smrtelně nemocní lidé ukládají své…

Zlepšete své komunikační dovednosti

4.5.2009 

Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek pro výměnu myšlenek, učení od ostatních a zejména spojení lidí. Patří také mezi základní priority náborářů. Proč ji tedy firmy…

icon Čtyři funkce managementu

4.5.2009 

Manažeři vykonávají stejné druhy úkolů ve všech organizacích. Ať už řídí kadeřnictví nebo továrnu, jejich práce se skládá zplánování, organizováním vůdcovství a kontrolování. Každá ztěchto složek je…

Článek v rámci předplatného icon Jak lépe využít sociální média

4.5.2009 

Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní nástroje? Záleží na tom, jak je dokážete využít. Článek proto shrnuje sedm rad, jak správně využít sociální média.- Používejte…

icon 10 otázek pro lidské zdroje v době krize

29.4.2009 

Mezinárodně uznávaný odborník na krizové řízení firem Larry Barton shrnuje ve své nové knize snázvem CRISIS LEADERSHIP NOW: A Real-World Guide to Preparing for Threats, Disaster, Sabotage, and Scandal…

Výpis 34063420 z celkem 5217