Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5313 článků.

10 kroků k lepšímu náboru

22.11.2009 

Špatná náborová strategie se projevuje řadou negativních dopadů na firmy, mezi něž patří především nábor špatných lidí, přílišný čas věnovaný špatným lidem a přílišný objem finančních prostředků…

Článek v rámci předplatného icon Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

19.11.2009 

Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na tom alespoň 57 % vyšších manažerů a firemních vůdců v průzkumu společnosti NFI Research. Přibližně polovina respondentů se…

icon Rozhovor s Liborem Zezulkou, viceprezidentem společnosti Amilo Car

18.11.2009 

Rozhovor Zuzany Čempelové s viceprezidentem Amilo Car a.s. Liborem Zezulkou o tom, že s čistou hrou se dá v Čechách uspět, o ocenění Byznys rebel roku 2009 ve Zlínském kraji, který jim jejich práce…

Řízení zaměstnanců mimo kancelář

16.11.2009 

Stále více firem umožňuje svým zaměstnancům, aby pracovali z domova nebo jiného místa mimo kancelář. Je to také jedna z možností, jak si udržet zaměstnance v současných podmínkách ekonomické recese.…

icon Desatero bezpečnosti IT systémů

16.11.2009 

Stále se dočítáme o případech ztrát zákaznických dat. Jak se mohou organizace bránit těmto krádežím a útokům? - Berte bezpečnost vážně. Roste počet zákazníků, kteří nechtějí spolupracovat s firmami,…

Článek v rámci předplatného 10 vět, kterým se vyhnout při propouštění

12.11.2009 

Při propouštění manažeři často říkají věci, které jim pomáhají cítit se lépe. Mohou chtít, aby se lépe cítili i propouštění, takové komentáře však mohou propouštěným zaměstnancům naopak uškodit.…

icon Nepřehlížejte strategii vůdcovství

11.11.2009 

Většina lídrů si je vědoma hodnoty správně definované obchodní strategie. Méně jich už stejně uvažuje o strategii vůdcovství. Bez strategie pro vůdcovství však nemohou obchodní strategie plně uspět.…

icon 8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

9.11.2009 

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada firem se však potýká s řízením zpětné vazby a nedokáže podle ní provádět patřičná opatření. - Vytvořte…

Článek v rámci předplatného 5 chyb onboardingu

4.11.2009 

Efektivní program zapojování zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) může výrazně přispět ke snižování fluktuace. Důležitou roli hraje právě v období ekonomické recese, v němž se nacházíme.…

Článek v rámci předplatného icon Kdy přijde další velká věc?

4.11.2009 

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak odhalit příští spotřebitelské trendy a profitovat z nich. - Dívejte se mimo váš sektor. Trend, který se…

icon Desatero vlastností nejlepších vůdců

3.11.2009 

Jaké základní kvality spojují nejlepší vůdce? - Identita. Nejlepší vůdcové mají silný smysl pro vlastní firemní identitu - to, kým jsou, co umějí a co mohou nabídnout svému oboru. - Vize. Nejlepší…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec nezapadne do firemní kultury

1.11.2009 

V praxi se může stát, že přijmete někoho, kdo nezapadne do firemní kultury. Článek radí, jak tuto situaci řešit a naučit se jí předcházet. - Dopřejte si čas pro nalezení správného člověka. Je velmi…

icon Základy b-to-b kampaně bez ohledu na médium

29.10.2009 

Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však stále platí určitá základní pravidla bez ohledu na kanál nebo médium. - Uvědomte si, kde v rámci prodejního procesu se…

Pracovní atmosféra je klíčem k zákazníkům

26.10.2009 

S objevujícími se pozitivními signály o vývoji ekonomiky nastává doba, kdy je třeba začít opět uvažovat o růstu. Efektivní cesta k odlišení od konkurence vede skrz poskytování výjimečných zákaznických…

10 kroků k jednomu z nejtěžších HR rozhodnutí

23.10.2009 

Řízení snižování stavů patří mezi nejobtížnější úkoly HR manažerů. V dnešní době jde však o zvláště důležitou dovednost. Článek radí, jak projít tímto nepříjemným procesem co nejlépe. - Zvažte…

Výpis 34063420 z celkem 5313