Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19390 článků.

Článek v rámci předplatného Stává se vám, že kandidáti nechodí na pohovory? Víme, co dělat

28.2.2020 

Když kandidát nepřijde na společně naplánovaný pohovor, je to určitě nepříjemná situace. Zvláště pokud náborový pracovník neví, co za tímto rozhodnutím kandidáta stojí. Stává se vám často, že vám…

icon Snažíme se opakovaně posilovat dovednost našich zaměstnanců

Audio  27.2.2020 

Ivana Rossmanithová zastává ve společnosti Albert poměrně novou pozici People Development Operations Director. Co vše tato práce přináší? Jak může nevýrobní společnost využívat stejné nástroje jako…

Letošní první číslo Firemního vzdělávání právě vychází

26.2.2020 

Také jste se v práci několikrát otočili a je tu konec února? Máme to podobně! V mezičase jsme však pro vás připravili novou várku článků a zajímavostí ze světa firemního vzdělávání.

Článek v rámci předplatného icon Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

25.2.2020 

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je jako chodit po laně. Na jednu stranu musíte působit dostatečně důvěryhodně, erudovaně a profesionálně, na druhou stranu ale…

Moderní HR systémy jsou postaveny na portálech pro zaměstnance

25.2.2020 

V dnešní době je většina informací a dokumentů poskytována především v elektronické podobě prostřednictvím elektronické pošty, zveřejněním na internetových nebo intranetových stránkách, mobilní…

Lidé v retailu – motor, nebo překážka transformace?

24.2.2020 

Retail v 21. století patří mezi obory, které procházejí největší transformací – digitalizace, agilita, online atd. se skloňují více než často. Předvídání potřeb zákazníka a jejich naplňování je čím…

Pracujete s personálními daty ve prospěch lidí i celé organizace?

24.2.2020 

Když vloni publikovala společnost Deloitte svou rozsáhlou výroční studii Global Human Capital Trends 2019, některé závěry nebyly překvapením. Opakovaně se totiž potvrdilo, že mezi kritické faktory…

Podnikání na online platformách podléhá zdanění, jeho zákony nemají adekvátní formu

24.2.2020  Rozhovor s Vladimírem Zdražilem, jednatelem společnosti Novatis

Vladimír Zdražil je jednatelem ve společnosti Novatis, která se specializuje především na účetní a daňové semináře. V rozhovoru se věnuje kurzu, který se zabývá online platformami, jejich zdaněním a…

Rozhovor s Davidem Fojtíkem, zakladatelem společnosti humancraft

24.2.2020  Z Develoru na humancraft. Přední česká vzdělávací společnost prošla revitalizací značky a osamostatnila se.

Přečtěte si rozhovor s Davidem Fojtíkem, zakladatelem společnosti humancraft. Jaké důvody vedly k odchodu celého týmu od Develoru a založení nové společnosti? Co se změní pro klienty? Dozvíte se…

icon Proces onboardingu uživatelů: Jak na to, aby vaše aplikace udělala skvělý první dojem

21.2.2020 

Onboarding nových uživatelů je klíčovou fází interakce uživatele s aplikací. Je to první skutečný kontaktní bod s novým uživatelem. Takový onboarding je vlastně proces, kterým aktivně provádíte nového…

Jak poznat člena obchodního týmu vhodného pro pozici vedoucího

21.2.2020 

Stojíte před otázkou, koho ze členů obchodního týmu dosadit do vedoucí funkce? Rohodujete se mezi několika obchodními zástupci a nevíte, kdo z nich je ideálním kandidátem na manažerskou pozici?…

icon Jak správně vyvíjet produkt (2/2): Řešte ty správné problémy

19.2.2020 

V předchozím článku jsme viděli, jak přistupovat k vývoji produktů – musíte začít od zákazníka. Nyní se podívejme, co dalšího je třeba vyřešit, abychom se dostali k opravdu skvělému a úspěšnému…

Naučte se předcházet stížnostem díky ověřeným technikám

19.2.2020 

Je lehké říct si – až se změní ten druhý / ti druzí, pak i já se k nim budu chovat jinak. Pokud však budete čekat na to, až se změní ti druzí, může to být dlouhé čekání. Popravdě se nemusíte dočkat…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak dlouhodobě vylepšit svoji síť kontaktů

18.2.2020 

Obchodník nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních a profesionálních kontaktů. S kvalitní sítí kontaktů se totiž snázeji shání klienti a obchodní partneři, překlenují se období…

Přijďte na MotivP Business Brunch®: Tvrdý na problém, měkký na lidi

18.2.2020 

Všichni chybujeme. Z chyb se ovšem můžeme poučit. Posouvají nás pak dále. Správný leader by měl být k chybám dokonce benevolentní a vytvořit ve své organizaci vřelé prostředí plné důvěry. Přijďte na…

Výpis 34363450 z celkem 19390