Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16744 článků.

icon Musíte znát i ty své slabiny, o kterých zatím nevíte (2/2)

16.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli první krok, který musíte udělat, pokud chcete přerušit řetězec opakujících se selhání a neúspěchů. Bylo to o vašem egu – což je obrovský blokátor, pokud jde o odhalení…

Generace Z: 7 důvodů, proč vyžadují na pracovišti speciální přístup

16.10.2019 

Kdo je „Generace Z“? Jedná se o generaci, která přichází po mileniálech. Jedná se o ročníky přibližně od poloviny 90. let do začátku 21. století. Této generaci je z hlediska pracovního trhu potřeba…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšný prodej krok po kroku

15.10.2019 

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…

Článek v rámci předplatného 3 tipy k uvedení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců

15.10.2019 

Uvedení a nastavení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců vyžaduje určitý cit, rešerši, plán a dobrou komunikaci se zaměstnanci. Jestliže nastavujete nový proces hodnocení zaměstnanců ve…

icon Reportáž: Skvělá prezentace může mít říz stejně jako dobré pivo

15.10.2019 

Tušíte, co má společného pivo a prezentace? Obě mohou být buď mdlé, anebo naopak mají říz, zaujmou a vyvolají ve vás pocit, že chcete víc. Připravit takový „řízný“ výstup však je pro řadu lidí oříšek,…

icon Měli byste ve firmě mít ředitele likvidity? (1/2)

15.10.2019 

Mnoho finančních ředitelů se zaměřuje hlavně na minimalizaci provozního rizika. Zároveň však nevědomky vytvářejí slepé místo v oblasti optimalizace likvidity.

Článek v rámci předplatného icon Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

14.10.2019 

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v používání technik zákaznických služeb.

icon Jsem rád, když je „ajťák“ trochu „projekťák“. Lépe vnímá potřeby zákazníka i ostatních v týmu

14.10.2019  Rozhovor s Janem Pavlem, vedoucím oddělení IT služeb a vývoje software v Computer Help

Společnost Computer Help působí na českém IT trhu od revoluce. Vznikla jako vzdělávací firma, jejímiž kurzy za řadu let prošly desetitisíce účastníků. Postupně se rozšířila také o technické služby a…

icon Musíte znát i ty své slabiny, o kterých zatím nevíte (1/2)

14.10.2019 

Víte, co je vlastně váš specifický problém? Co je to, co vás brzdí v dosažení všeho, co si přejete? Existují postupy, které můžete použít, abyste právě tyto své slabiny odhalili.

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které musíte na pohovoru položit kandidátovi na vedoucího obchodního týmu

14.10.2019 

Vybrat vhodného vedoucího obchodního týmu je úkol hodný skutečně zkušeného a schopného náborového pracovníka. Nový vedoucí obchodního týmu si totiž musí nejen sednout se členy daného týmu, ale musí…

Cesta přechodu od řízení lidského kapitálu k řízení lidských zkušeností

14.10.2019 

Celosvětový trend v podnikání se neustále mění vlivem společenských změn, globalizace, nových technologií a potřebou přizpůsobit se nestálému prostředí. Neměnným však zůstává fakt, že jsou to lidé,…

Trénink je důležitou součástí firemní kultury. Od prvního dne.

11.10.2019  Rozhovor s Pavlem Milcem, HR ředitelem ve společnosti O2

Pavel Milec vede od začátku letošního roku personální divizi v O2. U tohoto operátora však pracuje více než deset let. Za tu dobu získal zkušenosti napříč celou společností. Nejdůležitější rolí HR je…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro vytvoření efektivní webové prezentace

11.10.2019 

Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více návštěvníků vaše webu stávali noví klienti? Chcete, aby vám více lidí zanechávalo své kontaktní údaje na vašich stránkách nebo aby…

icon Proč byl povýšen? Protože mu to strategicky myslelo (2/2)

11.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jak se stát strategickým myslitelem. Nyní uvidíme, jak to následně ukázat svým nadřízeným.

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby noví členové obchodního týmu začali být rychle užiteční

10.10.2019 

Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se rozjíždí nějaký nový projekt, který vyžaduje více personálních kapacit, než je momentálně k dispozici. Problémem ale je, že…

Výpis 34663480 z celkem 16744