Proč je tak důležité si stanovovat cíle?
Stanovení cílů má zásadní význam pro každého, kdo myslí vážně svou snahu o dosažení úspěchu. Existují pro to dobré důvody.
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16743 článků.
Stanovení cílů má zásadní význam pro každého, kdo myslí vážně svou snahu o dosažení úspěchu. Existují pro to dobré důvody.
Konec roku bývá spojen s uzavřením účetního období. Ani letos se tomu nevyhneme – čeká nás roční zúčtování příjmů zaměstnanců, formuláře, elektronická podání, lhůty a další povinnosti.
Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý úspěch. Vedoucí prodejního týmu musí umět nastavit pravidla a komunikovat svá očekávání směrem ke členům týmu tak, aby každý…
Algoritmy jsou mnohdy obviňovány z toho, že rozhodují na základě předsudků a podobných zkreslení. V Amazonu například měli náborový algoritmus, který při výběru ignoroval uchazeče ženského pohlaví.
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit se do klientů a do jejich problémů. Mnoho nedorozumění při řešení problémů klientů pak vyvěrá z toho,…
Cítili jste někdy závist, když jste viděli, jak někteří prodejci umějí komunikovat s cizími lidmi bez jakékoli námahy? Jak dovedou nenuceně zahájit rozhovor s lidmi, kteří cestují stejným letadlem…
Mnoho zaměstnavatelů má stále problém dedikovat větší část rozpočtu na udržení stávající pracovní síly, i přestože sehnání a zaučení nového zaměstnance je zpravidla několiknásobně dražší, než…
Jak budovat firemní image, abyste přitáhli ty nejlepší lidi, a silnou firemní kulturu, aby od vás nechtěli odejít? Klíčem k úspěchu je komunikace, a to hlavně ta interní - se zaměstnanci. Tipy a rady…
I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují triky a zkratky, které znáte, ale spíš dlouhodobá práce, konzistentnost a váš přístup. A právě proto…
V předchozím článku jsme viděli, že pro udržení dobrých vztahů v rodině při probíhajícím nástupnictví v rodinné firmě může být velmi užitečná neutrální třetí osoba (např. matka).
Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a…
Chcete, aby vaši zaměstnanci byli motivovaní, aby chodili do práce rádi a co nejméně přemýšleli nad možností odcházet k jiným zaměstnavatelům? Pak musíte znát ty nejtypičtější důvody, kvůli kterým…
Pokud jste stále ještě přesvědčeni, že zatím neznáte všechny své silné stránky, můžete zkusit podniknout následující kroky.
Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle se z něj dostane. Nezkušení nebo nedostatečně odolní obchodníci se můžou dostat do určité paniky a…
Plánování nástupnictví je zásadní výzvou pro téměř každou rodinnou firmu, kterou řídí členové rodiny. Rodinné firmy, které mají definovaný plán nástupnictví, však stále nejsou normou. Bylo by to ale…