Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

icon Jak se stát strategickým vůdcem

18.11.2008 

Výběr a zavádění obchodní strategie je celoorganizační záležitostí. Stát se efektivním strategickým vůdcem je však také osobní proces. Úkolem strategického vůdce je rozvíjet svou schopnost přemýšlet,…

Jak snížit náklady na dojíždění?

14.11.2008 

I když nemůžete ovlivnit ceny pohonných hmot, existují postupy, které vám mohou pomoci snížit náklady na dojíždění do zaměstnání, což vám nejen ušetří prostředky, ale také zvýší spokojenost vpráci.-…

Připravte se na dárky

13.11.2008 

Rozdávání dárků klientům a zaměstnancům je dobrý způsob, jak zlepšit image vaší firmy a vyniknout nad konkurencí. Nezáleží na tom, zda půjde o drahé dárky, důležitější je záměr a načasování. Nyní je…

icon Zákazník nepáchne

12.11.2008 

I když stále populárnější sociální weby mají potenciál stát se užitečnými marketingovými kanály, mohou pro firmy být i zdroji nechtěné publicity, která je může poškodit. Své o tom vědí například…

icon 10 projevů neinspirativního vůdce

12.11.2008 

Když na pracovišti klesá důvěra, je na manažerech, aby dokázali více a lépe komunikovat. Měli by vědět, jaké vůdcovské kvality jim pomohou. Vyhněte se proto následujícím typickým projevům…

7 kroků řízení náborového portfolia

12.11.2008 

Náboráři mají vdnešní době celou řadu možností, jak vyhledávat a spojovat se saktivními i pasivními talenty. Každý náborář využívá kvyhledávání talentů jiné stránky, nástroje a komunity. Autor…

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte alkoholiky na pracovišti

11.11.2008 

Nejistá ekonomická situace či jiné obtížné časy zvyšují riziko alkoholismu u zaměstnanců. Manažeři by proto měli vědět o tomto riziku a také se připravit na to, jak mu předcházet. Článek shrnuje…

icon Desatero přikázání pro firemní e-mailovou komunikaci

11.11.2008 

1. Vytvořte jasný a specifický předmět zprávy.2. Udržujte délku textu na potřebném minimu.3. Než zprávu odešlete, třikrát si ji přečtěte.4. Zvažte, jak bude příjemce na zprávu reagovat.5. Zkontrolujte…

V krizi je nejdůležitější komunikace

7.11.2008 

Jestliže si firma chce vobtížných časech zachovat morálku zaměstnanců, měla by udržovat jejich informovanost. Vyplývá to znedávného výzkumu společnosti Accountemps, kterého se zúčastnilo 150 vyšších…

icon Je dobré šetřit na firemní vánoční párty?

7.11.2008 

Než se rozhodnete ušetřit na vánoční párty, přemýšlejte, jaký to bude mít dopad na motivaci a náladu vašich zaměstnanců. Šetření tímto směrem může být velká chyba. Vyšlete tak jasnou zprávu, že…

icon Web 2.0 pomalu proniká do firem

6.11.2008 

I když firmy začínají pociťovat zvýšený zájem zaměstnanců o moderní nástroje Webu 2.0, které používají doma, manažeři IT stále pochybují o tom, že většina z nich může být pro firmy hodnotná. Upozornil…

icon Jak efektivně řídit pracovní sílu během recese

5.11.2008 

Odborníci se shodují na tom, že firmy, které dokáží nalézt efektivní strategie pro zvýšení zanícení a loajality svých zaměstnanců, mají velkou šanci lépe zvládnout chod vkrizi.Podle E. Mosleyho,…

Chodí manažer okolo...

5.11.2008 

V čem spočívá manažerský styl označovaný zkratkou MBWA (Management by walking about/around)? - Manažeři si rovnoměrně rozvrhují čas na to, aby procházeli odděleními nebo byli k dispozici pro spontánní…

Článek v rámci předplatného Outplacement znovu na scéně

4.11.2008 

Spolu sekonomickou krizí se do firemních vzdělávacích agend vrací téma outplacementu. Outplacement se stává zásadním procesem pro organizace, které si váží PR, dobrých vztahů se zákazníky a…

Jak odejít s grácií, když víte, že je po všem

4.11.2008 

Vědět, kdy odejít ze současné pozice, není vždy snadné. Rozpoznání znamení a vhodné reagování na ně vám však zachová zdravý rozum a finance.- Když má problém firma. Je lépe připravit se na…

Výpis 35413555 z celkem 5216