Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7610 článků.

icon Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

17.6.2013 

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela jinou přípravu než prodej seniorním manažerům společnosti. Server Customer Think připravil pět otázek, které je třeba…

icon Tři tipy pro produktivnější léto

17.6.2013 

Letní počasí již přišlo i do Česka. Sny zaměstnanců o nicnedělání na pláži tak začínají dostávat reálné kontury stejně jako obavy manažerů o klesající letní produktivitu. Server Forbes.com proto…

icon 10 otázek, než vytvoříte kvalitní obsah

13.6.2013 

Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to, že obsah je král, řekl Bill Gates již v roce 1995, čímž předpověděl trend novodobého marketingu. Přestože obsah je stěžejní,…

icon I špatný šéf vás může hodně naučit

13.6.2013 

Většina lidí se v průběhu své kariéry setká se špatným šéfem. Trvá-li tato situace déle, začínáme propadat frustraci a pocitu, že jediné, co se od takového šéfa můžeme naučit, je to, jak se nemají…

icon Opravdu si zasloužíte zvýšení platu?

12.6.2013 

Máte pocit, že byste si zasloužili zvýšení platu, ale váš šéf si to zřejmě nemyslí? Příčiny mohou být různé. Než se proto rozhodnete jít o zvýšení platu požádat, zvažte, zda jsou vaše očekávání…

Článek v rámci předplatného icon Přesvědčivá prezentace potřebuje příběh

12.6.2013 

Připravujete prezentaci, jejímž cílem je předat důležité informace, především však přesvědčit posluchače z řad vašich nadřízených nebo klientů, aby něco udělali. I když zrovna nebudete prodávat nějaký…

Článek v rámci předplatného icon S médii mluvte srozumitelně a konkrétně

11.6.2013 

Oslovil vás novinář se zájmem o osobní či písemný rozhovor nebo chcete naopak vy svou řečí či textem oslovit novináře? Pak byste měli vědět, jak správně komunikovat s novináři a jejich publikem. Tři…

icon Poskytujte zákaznický servis proaktivně

10.6.2013 

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte dobře. Není lepší zabývat se starostmi klientů proaktivně, než pouze následně reagovat? Server Customer…

Jak používat internet pro lepší řízení lidských zdrojů

6.6.2013 

Jak vypadalo použití moderních technologií v oblasti HR před deseti lety a jak bude vypadat za dalších deset let? Tato otázka byla hlavním tématem dalšího setkání v rámci cyklu konferencí HR živě,…

icon Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

6.6.2013 

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem snaží si své spokojené zákazníky udržet, stává se, že kvůli banálnímu selhání o klienta přijdou. Šest…

Cena IIK Grand Prix 2013 pro projekty interní komunikace míří do finále

5.6.2013 

Institut Interní Komunikace (IIK) ukončil příjem projektů do třetího ročníku IIK Grand Prix, jejíž vítězové následně zamíří do FEIEA Grand Prix, obdoby soutěže na celoevropské úrovni, vyhodnocení…

icon Proč se lídři rozhodují špatně?

5.6.2013 

Mají-li zaměstnanci podávat dobré výkony, potřebují, aby je vedli schopní lídři, kteří umějí dělat správná rozhodnutí. Právě správná rozhodnutí jsou však pro řadu lidí ve vedoucích funkcích problém.…

Článek v rámci předplatného icon 10 způsobů, jak vylepšit emailový marketing

2.6.2013 

Portál ClickZ, který pravidelně přináší expertní poradenství v oblastech internetového marketingu, nabízí 10 rad, jak dosáhnout lepších výsledků v e-mailovém marketingu. Podívejme se, které to jsou:…

icon Jak se neznemožnit před svým týmem

30.5.2013 

Existuje množství rad a pouček o tom, jak se stát skvělými lídry a dobře vést svůj tým. Způsobů, kterým se vyhnout, abyste nepodkopali své postavení a respekt svého týmu, je naštěstí už o něco méně.…

Baby-boom jako šance pro firmu

30.5.2013 

Přírůstek do rodiny nemusí pro zaměstnance znamenat vždy skok z rozjetého vlaku, do kterého už později nezvládne nastoupit. Také pro zaměstnavatele se nabízí výzva, aby si udržel talentované…

Výpis 35413555 z celkem 7610