Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Rozvíjejte své zaměstnance!

18.3.2005 

Řada firem velmi úspěšně rozvíjí své silné stránky, jimiž míní kvalitu produktů a služeb nebo hodnotu značky. Zatímco se soustředí na to, co vyprodukuje, však často zapomíná na rozvoj své nejsilnější…

icon Jak jsou na tom ženy podnikatelky

15.3.2005 

Podle mezinárodní studie Global Entrepreneurship Monitor 2004, které se zúčastnilo 34 zemí světa, představují ženy 41 procent všech podnikatelů. Studie, jíž u příležitosti Mezinárodního dne žen…

icon Co do plánu nepatří

14.3.2005 

Tim Berry se již třicet let zabývá podnikovým plánováním, viděl mnoho stylů a mnoho změn v módě plánování, ale základy jsou podle něj stále stejné. Sestavil seznam nejčastějších chyb, kterých se lze…

icon Lesk a bída vyšších manažerů

11.3.2005 

Samozřejmě se najdou šéfové oddělení nebo firem, kteří jsou vzhledem k celkovým výsledkům očividně přepláceni nebo se vyžívají v překračování pravomocí a zajišťují si tím dobré bydlo. Pro většinu…

Článek v rámci předplatného Mladí v krizi

7.3.2005 

Každý už slyšel o krizi středního věku. Ale několik let před tím, než dosáhneme této fáze, prochází mnoho z nás krizí identity, která je stejně vysilující a má možná dlouhodobější následky. Říká se jí…

Článek v rámci předplatného icon Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

U pohovoru se rozhodne

2.3.2005 

Projít pohovorem je těžká práce. Podniky často dostávají desítky životopisů na jednu volnou pozici. Nový průzkum ukazuje, že jen několik málo uchazečů se dostane až do stadia pohovorů. Dotazovaní…

Článek v rámci předplatného Jak si toho mám vážit, když nevím kolik to stojí?!

25.2.2005 

Jen málo zaměstnanců ví, jakou hodnotu mají jejich výhody. Nabízení drahých výhod nebude efektivní ve snižování fluktuace, pokud zaměstnavatelé nebudou dostatečně komunikovat o hodnotě těchto výhod. U…

icon Marketing pro neziskové organizace

24.2.2005 

Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly by si však uvědomit, že marketing není jen záležitost ve smyslu uzavírání obchodů nebo přebírání darů. Marketing je cestou k…

Nezavírejte oči

24.2.2005 

Statistiky uvádějí, že jen v USA dojde denně ke dvěma tisícům případů pracovního úrazu očí. Většina úrazů by se přitom nemusela stát, kdyby zaměstnanci používali ochranné pomůcky. Zaměstnavatelé,…

icon Připravit, pozor, propustit!

21.2.2005 

Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…

Článek v rámci předplatného icon Šéfe, všichni vás sledují!

18.2.2005 

Jedna z nejdůležitějších věcí, které byste měli pochopit na šéfování, je, že vaši zaměstnanci jsou jako Velký bratr pořád vás sledují. A nic tak rychle nepodlomí vaši důvěryhodnost jako nesoulad…

icon Nové podnikání

17.2.2005 

Většina podnikatelů sdílí určité cíle, jako je vybudování finančně zdravé organizace, která jim umožní vystupovat nezávisle a prosazovat specifické vize. V současné době však mnozí, zejména pak ženy,…

Výhody jen pro vyvolené?

17.2.2005 

Vážné obvinění na adresu zaměstnaneckých výhod, které vyvažují pracovní a osobní životy pracovníků, zní, že většina z nich je pouze pro vysoce postavené profesionály, kteří mají obvykle volnost pro…

Přijímání není událost, ale strategický proces!

17.2.2005 

Americký úřad pro statistiku práce uvádí, že Spojené státy pocítí nedostatek 10 milionů pracovníků v roce 2010. Můžete si myslet, že nyní je teprve rok 2005 a toto jsou pouze předpoklady. Stále ještě…

Výpis 36013615 z celkem 4174