Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

icon Asijští šéfové mají svá specifika

19.3.2008 

O asijských šéfech je známé, že jsou velmi pracovití a plné nasazení očekávají i od svých českých kolegů. Zároveň jsou také velmi nedůvěřiví. Tuto nedůvěru by si však Češi neměli brát osobně, získat…

Článek v rámci předplatného icon Pedagogická praxe na pracovišti je stále nutná

19.3.2008 

Většina problémů, které mají firmy, jsou problémy s lidmi vzdorují, neposlouchají. Přestože jsou všichni lidé ve firmách dospělí, často nutí své nadřízené, aby s nimi jednali jako pedagog s dětmi.…

Ano a ne při obdarovávání na pracovišti

19.3.2008 

Ano a ne při dávání dárků na pracovišti podle Jodi R.R. Smithové, prezidentky a zakladatelky konzultační firmy Mannersmith: - Prostudujte firemní směrnice. Řada firem má jasné směrnice v tom, co je a…

Článek v rámci předplatného Pro manažery je nejdůležitější, zda odevzdáváte svou práci včas

18.3.2008 

Stali jste se novým členem týmu. Jenže jak to udělat, aby svámi byli všichni spokojeni kolegové i manažer? Je lepší být týmový kolega táhnoucí za jeden provaz nebo samotář, který má všechnu práci…

Na firemním večírku se alkoholu spíše vyhýbejte

18.3.2008 

Firemní večírky a párty jsou nebezpečně tenký led. Je třeba brát zřetel především na to, že nejde o soukromou oslavu, ale o sváteční příležitost, na které jste spolu se svými kolegy a nadřízenými.…

icon Peníze je přimějí shodit kila

18.3.2008 

Podle studie, nedávno zveřejněné v časopise Journal of Occupational and Environmental Medicine, přimějíí finanční pobídky zaměstnance s nadváhou ke zlepšení fyzického stavu. Přestože studie zkoumala…

Článek v rámci předplatného Nábor - Lidé na míru práci a naopak

17.3.2008 

Nábor není jednoduchá záležitost. Dobrý náborář musí využít všechny dostupné nástroje a vědět co nejvíce o tom, kdo jsou příslušní lidé, odkud přicházejí a o jakou práci se ucházejí. Jeho primární…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít e-mail k posílání tiskových zpráv

14.3.2008 

Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako hřebík. Stejně je tomu i u e-mailu. Pronikl do všech firem a je často preferovanou metodou komunikace. Média jsou denně zaplavována…

Článek v rámci předplatného Usnadněte zaměstnanci nástup do práce

12.3.2008 

První den v novém zaměstnání může být děsivý. Vstupujete do nového prostředí, musíte si zapamatovat nová jména a místa. Samozřejmě jste pod tlakem, abyste udělali dobrý dojem. To vše navíc přichází…

Článek v rámci předplatného icon Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností

12.3.2008 

Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických zkušeností, aby zlepšily své hospodářské výsledky. Tato snaha však vyžaduje spolupráci napříč celou organizací, nejen marketingu nebo…

Článek v rámci předplatného Motivace ke změně silou vůle

11.3.2008 

Nedávná analýza mozkové aktivity odhaluje více zlidského chování a motivace. Nové informace podtrhují jednu specifikou oblast, se kterou většina firem bojuje a kterou je změna. Proč je tak obtížné…

icon Desatero úspěšného firemního blogu

11.3.2008 

Spotřebitelé probírají celé dny různé výrobky a služby na svých blozích či v internetových fórech. Jak se dostat mezi ně a vybudovat vlastní firemní blog, který nebude jen místem pro publikování…

icon Jak přežít v moderní vedoucí funkci

10.3.2008 

Všichni bychom se dnes pravděpodobně shodli na tom, že svět je stále hektičtější a přežití v moderním světě byznysu se stává stále složitějším. Jak tedy přežít postup na firemním žebříčku bez ztráty…

Článek v rámci předplatného icon 10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

10.3.2008 

Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro firemní zdroje. Chytré firmy si však uvědomují důležitost zákaznické péče a snaží se zákazníky zbytečně neztrácet. Článek…

Článek v rámci předplatného Zvládněte nástup na nové pracoviště

10.3.2008 

Na otestování v novém pracovním prostředí potřebujeme údajně sto dní. Kromě počátečního zvládání úkolů bychom měli působit sympaticky.Největší chybou je, když se stále odvoláváte na své předchozí…

Výpis 37063720 z celkem 5216