Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 cesty k lepší katalogové nabídce

24.7.2008 

Firemní katalogy většinou spíše popisují, než prodávají. Článek shrnuje několik kreativních myšlenek, aby váš tištěný nebo elektronický katalog lépe prodával vaše zboží.- Nepřehlížejte svůj první…

icon Práce okolo počítačů vykazuje minimální nezaměstnanost

17.7.2008 

Nezaměstnanost mezi pozicemi spojenými s počítači se pohybuje v USA kolem historického minima a poprvé se počet lidí zaměstnaných v této oblasti dostal nad hranici 4 milionů. Počet zaměstnaných IT…

Článek v rámci předplatného Jak řídit zaměstnance se závislostí

16.7.2008 

Zneužívání alkoholu a drog stojí firmy ročně miliony dolarů vpodobě absencí zaměstnanců vpráci, úrazů na pracovištích, chybných rozhodnutí či dokonce zpronevěr a krádeží. Když přijde na řešení…

icon Efektivní schůzku zaručí pravidlo dvaceti procent

14.7.2008 

Když se pořádá firemní porada nebo schůzka oddělení, předpokládá se, že bude produktivní, efektivní, pomůže vyřešit problémy a lidé budou aktivní. Pokud takhle vaše schůzky nevypadají, potřebujete…

Článek v rámci předplatného K lepšímu pracovnímu výkonu vám pomůže dobrá nálada

9.7.2008 

Odborníci tvrdí, že dobrá nálada na pracovišti pomáhá všem zúčastněným. Přinášíme nejdůležitější fakta o tomto tématu, jehož význam se při tvorbě firemní kultury někdy výrazně podceňuje.-…

icon Na dobrou intuici internet nestačí

8.7.2008 

Jak může změnit internet vedení? Zásadně, ale ne úplně. Ne vtom smyslu, který je nejvýznamnější. Nejdříve ale začněme těmi částmi, které internet již ovlivnil nebo ovlivní vblízké budoucnosti.První se…

Článek v rámci předplatného icon Chyby podrývají důvěryhodnost

7.7.2008 

Typografické chyby ve firemních materiálech mohou mít neblahý vliv na organizace. Překlepy a gramatické chyby poškozují jejich důvěryhodnost, vynechaná slova matou zákazníky a špatně uvedená čísla vás…

icon Češi a web 2.0

7.7.2008 

79 % českých firem považuje nástroje tzv. webu 2.0, jako jsou blogy nebo diskusní fóra, za důležitý komunikační kanál. Více než polovina je však nijak nemonitoruje ani neuvažuje o jejich využití v…

icon Není těžké se stát firemním špionem

7.7.2008 

Téměř každý může být zosnován, aby se - vědomě nebo nevědomky - stal špionem proti svým zájmům. Firmy by proto měly věnovat více pozornosti lidskému faktoru v počítačové bezpečnosti.Případ Sally a…

icon Řešení marketingových prezentací

3.7.2008 

Obchodní reprezentanti potřebují ke své práci prezentace šité na míru jednotlivého zákazníka, takové, které osloví jeho specifické potřeby. Mají možnost využít firemní prezentace a vynechat části,…

Firemní programy pomáhají shazovat kila

2.7.2008 

Firemní programy pro zlepšení zdraví efektivně pomáhají zaměstnancům hubnout. Ukázal to alespoň výzkum lékařské fakulty University of Cincinnati, který shrnul 11 studií prováděných od roku 1994.…

icon Lidské zdroje versus finance

1.7.2008 

Většina manažerů lidských zdrojů si myslí, že by měla mít pod dohledem veškeré záležitosti týkající se zaměstnanců, včetně plánování zaměstnaneckých výhod, řízení zdravotních nákladů a mezd. Bohužel…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro design marketingových e-mailů

1.7.2008 

Dobrá zpráva o e-mailovém marketingu je, že nemusíte být odborník na design, abyste vytvářeli dobře vypadající marketingové e-maily. Zkuste využít následující tipy:- Logo umísťujte na stále stejné…

Článek v rámci předplatného Výstupní pohovor má smysl

30.6.2008 

Výstupní pohovory s odcházejícími zaměstnanci se často odehrávají jen v povrchním a nahodilém duchu. Přitom mohou být velmi užitečnými pohledy na firemní kulturu, její dysfunkce a příležitosti, jak si…

icon Motivujte své zaměstnance hodnocením jejich výkonu

27.6.2008 

Nízký výkon a málo zanícení zaměstnanci se ve firmě rozšíří rychleji než zanícení. Nezájem způsobuje pokles produktivity, morálky a může dokonce poškodit firemní reputaci pro nábor kvalitních…

Výpis 37363750 z celkem 5338