Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

Nejvíce prosperující firmy platí svým zaměstnancům méně

27.5.2008 

Podle nejnovější studie platí nejlépe prosperující firmy světa o 5 % méně, než je průměr a namísto toho lákají pracovníky na celkovou strategii voblasti odměn. Bylo spolupracováno s1467 manažery v358…

Článek v rámci předplatného Sedm chyb flexibilní firemní kultury

23.5.2008 

Většina manažerů chápe, že je důležité vytvářet firemní kulturu, která umožní zaměstnancům dělat tu nejlepší práci, zároveň je však důležité, aby také měli svůj život. Článek shrnuje sedm chyb,…

Pracujete doma? Dejte to vědět kolegům

21.5.2008 

Pokud pracujete doma, jste mistrem ve svém oboru a pravděpodobně nesvlékáte pyžamo dříve než odpoledne. Můžete také být stále na cestách, mluvit s klienty a uzavírat obchody. Každopádně nesedíte v…

icon Manažerská lekce od Ztracených

20.5.2008 

Možná vám záhadný ostrov s trosečníky po pádu letadla nepřipadá jako nejlepší místo pro učení managementu, populární americký seriál Ztraceni (Lost) však může o vůdcovství hodně naučit. Příběh se…

Článek v rámci předplatného icon Desatero firemního webu

20.5.2008 

Máte firemní webové stránky, vyplatila se vám však tato investice? Řada firemních webů je dobře vytvořená, ale mohla by být lépe optimalizovaná pro uživatele.- Buďte profesionální. Stránky odrážejí…

Článek v rámci předplatného icon Češi stále bojují s automaty call center

19.5.2008 

Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci ze špatně nastavených a zastaralých automatizovaných systémů firemních call center. Z průzkumu společnosti Genesys…

icon Pro práci z domova nestačí jen e-mail

18.5.2008 

V Británii proběhl 15. května druhý národní den práce z domova. Zúčastnilo se jej asi 5 milionů zaměstnanců. Tento den organizuje nezisková organizace Work Wise UK. Jeho smyslem je poukázat na výhody…

icon Taktiky pro inovativní a efektivní e-mailový newsletter

18.5.2008 

Zasílání firemních newsletterů e-mailem otevírá mnoho možností, jak udělat tyto publikace zajímavějšími, lépe měřit jejich efektivitu a oslovovat potenciální zákazníky. Článek shrnuje několik tipů,…

icon Nechte si poradit, ušetříte

16.5.2008 

Většina krizí začínajících firem může být odvrácena, pokud by se obrátily ve stádiu plánování na odborníky. Vhodný poradce může pomoci vystavět solidní základ a také vás provést přes počáteční úskalí.…

icon Prezentace ve třech minutách - fikce nebo skutečnost?

16.5.2008 

Jak udělat dojem ve velmi krátké době? Zrychlení řeči asi stačit nebude podle autora příspěvku Johna Windsora byste ale měli být schopni předat myšlenku za tři minuty i méně. Zde je několik důvodů,…

15 zlozvyků manažerů HR

15.5.2008 

Lidé jsou nejdůležitějším zdrojem každé organizace. Manažeři lidských zdrojů by se proto měli umět starat o jejich potřeby, řídit benefity a řešit problémy. Někdy se však nevyhnou špatným úsudkům a…

icon Jak psát pro webové stránky

14.5.2008 

Firma může mít krásné webové stránky, které navštěvuje hodně lidí. Někde je však chyba, pokud negenerují obchodní zisky. Je třeba vždy udržovat komunikaci s návštěvníky a říkat jim, proč zrovna vy…

Článek v rámci předplatného Firemní "ztráta paměti" jako hlavní viník nehod

13.5.2008 

Firmy nesdílí poučení zchyb. Na nedávné britské konferenci zaměřené na tuto tématiku se proto debatovalo o podpoře kultury předávání informací do ostatních firemních sektorů jako o nejefektivnějším…

icon Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

12.5.2008 

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu. Smyslem zákaznických služeb je dosáhnout opakovaných obchodů. Důležité je, aby byl zákaznický servis…

Článek v rámci předplatného Nováčci nejvíce bojují s firemní kulturou

7.5.2008 

Přizpůsobení nové firemní kultuře je jednou z největších výzev nově přijatých zaměstnanců. Vyplývá to z výzkumu 250 marketingových manažerů, který provedla americká společnost The Creative Group.42…

Výpis 37513765 z celkem 5312