Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

Článek v rámci předplatného Desatero přikázání na pracovišti

4.2.2008 

Pokud se chcete vyhnout vážným faux pas a možnému sabotování své kariéry, vyhněte se následujícím hříchům na pracovišti:- Nepokradeš. Když si myslíte, že vám firma dluží věci jako kancelářské potřeby…

icon EMI propustí 2000 zaměstnanců

1.2.2008 

Po převzetí soukromou společností Terra Firma v roce 2007 oznámil hudební gigant EMI propouštění až 2000 zaměstnanců. Tento krok má snížit náklady s tím, jak se firma dostává do tlaku kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Charakteristika nudných proslovů

1.2.2008 

Ředitelé firem by měli být jako přední reprezentanti firmy a značky dobrými mluvčími. Podle autorky článku je umění projevu něco, co se může každý naučit. Proč tedy jinak charismatičtí lídři v této…

icon Pryč s kójemi?

30.1.2008 

V době zvýšeného chaosu na pracovišti je způsob, jak vyživovat pracovní sílu a udělat z pracoviště adekvátní místo pro podporupracovní morálky, způsobem, jak pracoviště zlidštit. Mezi současné trendy…

Článek v rámci předplatného Využití firemních příběhů pro zaměstnavatelský branding

29.1.2008 

Jen málo lidí by nesouhlasilo s tím, že příběhy jsou mocné nástroje při prodávání nápadů a konceptů. Většina náborářů však netuší, že mohou a měly by hrát také určitou roli v budování firemního…

icon Prodávají vás správně vaše barvy?

28.1.2008 

Podle průzkumů dokáže volba vhodných firemních barev posílit image, rozpoznání firemních produktů a hraje důležitou roli v rozhodování zákazníků při volbě produktů. Když je tedy barva dobrá, platí pak…

icon S početnou skupinou můžete o cílech mluvit různě

25.1.2008 

Pokud máte jako manažer v týmu kolem deseti lidí, určitě pro vás není problém pomáhat jim v plánování a dosažení cílů. Co ale když jich máte v týmu více než šedesát? Abyste pomohli všem zaměstnancům,…

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

25.1.2008 

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré služby. Nejde jen o to, aby uměl něco prodat, ale hlavně poradit. Měl by poskytovat potřebné…

Článek v rámci předplatného Dvě ze tří aut užívaných pro firemní účely nejsou bezpečná

25.1.2008 

Podle britského průzkumu nejsou dvě ze tří soukromých aut užívaných pro firemní účely bezpečná pro provoz.V loňském roce bylo překontrolováno více než 5 700 vozidel s tím, že 60 % mělo závady…

icon K modernímu manažerovi patří znalost vína

24.1.2008 

Znalost vína je dnes běžnou součástí podnikatelského bontonu. Souvisí to mimo jiné s tím, že se české a zejména moravské vinařstv&…

icon Dejte si pozor na jeden z e-mailových hříchů

24.1.2008 

Několik důvodů, proč byste se měli při e-mailové komunikace vyhýbat častémupoužívánímožnosti odpovědět všem a funkci přeposlat:- Nebuďte firemní rozesílatel spamu. Pokud vás někdo požádal, abyste…

Článek v rámci předplatného Jak si najít novou práci

23.1.2008 

Nikdo neříká, že hledání nové práce je jednoduché. Pokud vás však vaše dosavadní práce přestala bavit a musíte se každý den nutit, abyste vstali z postele, je čas na změnu. Článek přináší odborné…

Co dělat, když vaší kariéře škodí kancelářská politika

23.1.2008 

Pokud máte pocit, že je vaše kariéra v ohrožení kvůli vaší neochotě zabývat se a zvládat vztahy se svými spolupracovníky nebo nadřízenými, zvažte tipy, které přinesla studie globální neziskové…

Uchazeči mají v moci váš firemní image

23.1.2008 

Existují prohřešky, které náboráři a jejich manažeři dělají každý den a které poškozují image firmy. K vytvoření nelichotivého obrazu stačí málo. Například zpoždění, neuklizená kancelář, nezdvořilé…

Pro absolventy MBA je nejdůležitější pověst zaměstnavatele

21.1.2008 

Nejlepší absolventi programů MBA jsou stále vybíravější, pokud jde o to, kde chtějí pracovat. Zásadní roli pro ně hraje pověst firmy, sektor působení a umístění firmy ve světě. Vyplývá to alespoň z…

Výpis 37513765 z celkem 5216