Fakta o firemní šeptandě
Podle nedávného průzkumu jsou ženy, které šíří klepy, považovány za silnější a mužnější. Studie a následné zprávy se zaměřily na ženy a vztah mezi tlachy a mocí ve firmě. Největší drbny jsou viděny…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.
Podle nedávného průzkumu jsou ženy, které šíří klepy, považovány za silnější a mužnější. Studie a následné zprávy se zaměřily na ženy a vztah mezi tlachy a mocí ve firmě. Největší drbny jsou viděny…
Generace pracovníků narozených mezi roky 1980 1990, tzv. Millennials, vyrůstala ve světě technologií. Jsou sebejistí, věří, že si zaslouží respekt a cení si rovnováhy práce a života více než finanční…
Nepodceňujte duševní problémy na pracovištiSledování duševních problémů zaměstnanců a reagování na ně je důležitou manažerskou dovedností. Manažeři by si měli všímat raných projevů těchto problémů, než se z nich vyvine něco vážnějšího, jako je…
Až 55 % amerických pracovníků je přesvědčeno, že by jejich firmy měly udělat více proto, aby snížily svůj neblahý vliv na životní prostředí. Jen třetina oslovených je však ochotna obětovat část svého…
Peníze jsou v oblasti informačních technologií nejžádanějším benefitem. Významnou roli však hraje i možnost profesionálního rozvoje a pružný pracovní rozvrh. Ukázal to nedávný výzkum společnosti…
Propouštění zaměstnanců po telefonu nebo delegování úkolů e-mailem je stále častější firemní praxí. Ukázal to alespoň výzkum britské organizace Post Office. 73 procent respondentů přiznalo delegování…
Obchodní jednání mohou být někdy důležitější pro ty, jenž přednáší než pro zúčastněné. Je to šance, kdy můžete jako manažer zazářit. Několik kroků, jak můžete využít tento potenciál:- Zjistěte potřeby…
- Webové stránky představí firemní historii. Můžete uvést, kdy byla vaše firma založena, fotografie, úspěchy a důležité milníky. Dáte tak najevo, že jste dobře zavedená firma a získáte větší důvěru…
V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě…
Lidé stále více přinášejí do práce své osobní příběhy. Dříve to bylo spíše tak, že se v práci mluvilo jen o práci a čas od času někdo řekl, že viděl v televizi o víkendu dobrý film.To ale samozřejmě…
Mobilní gigant zavádí nový incentivní programMobilní operátor O2 ve Velké Británii přišel s novým incentivním programem pro zaměstnance. Od 1. května bude všech 25 000 zaměstnanců vyzváno, aby získali nové zákazníky pro firemní broadbandové…
Bez ohledu na svou velikost by se firmy měly vždy zajímat o způsoby zvyšování produktivity. Jak získat více nejen od zaměstnanců, ale i dalších firemních zdrojů?- Motivujte zaměstnance. Nabízejte…
Přehlédnout nového zaměstnance je snadné. Termíny dokončení projektů, porady a další povinnosti jsou často důležitější, než starat se o nováčka. Přivítat nového zaměstnance je však zásadní hned z…
S úspěšným byznysem se vždy spojovaly především dovednosti vycházející z levé poloviny mozku analytické myšlení a logika. I pravá hemisféra však hraje důležitou roli, se schopnostmi jako je tvořivost…
IM kdysi tabu voblasti obchodní komunikace pomalu získává širší akceptaci jako efektivní a rychlý komunikační prostředek mezi spolupracovníky i klienty. Podle amerického průzkumu zroku 2006 využívá…