Jak si udržet IT odborníky?
Peníze jsou v oblasti informačních technologií nejžádanějším benefitem. Významnou roli však hraje i možnost profesionálního rozvoje a pružný pracovní rozvrh. Ukázal to nedávný výzkum společnosti…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.
Peníze jsou v oblasti informačních technologií nejžádanějším benefitem. Významnou roli však hraje i možnost profesionálního rozvoje a pružný pracovní rozvrh. Ukázal to nedávný výzkum společnosti…
Propouštění zaměstnanců po telefonu nebo delegování úkolů e-mailem je stále častější firemní praxí. Ukázal to alespoň výzkum britské organizace Post Office. 73 procent respondentů přiznalo delegování…
Obchodní jednání mohou být někdy důležitější pro ty, jenž přednáší než pro zúčastněné. Je to šance, kdy můžete jako manažer zazářit. Několik kroků, jak můžete využít tento potenciál:- Zjistěte potřeby…
- Webové stránky představí firemní historii. Můžete uvést, kdy byla vaše firma založena, fotografie, úspěchy a důležité milníky. Dáte tak najevo, že jste dobře zavedená firma a získáte větší důvěru…
V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě…
Lidé stále více přinášejí do práce své osobní příběhy. Dříve to bylo spíše tak, že se v práci mluvilo jen o práci a čas od času někdo řekl, že viděl v televizi o víkendu dobrý film.To ale samozřejmě…
Mobilní gigant zavádí nový incentivní programMobilní operátor O2 ve Velké Británii přišel s novým incentivním programem pro zaměstnance. Od 1. května bude všech 25 000 zaměstnanců vyzváno, aby získali nové zákazníky pro firemní broadbandové…
Bez ohledu na svou velikost by se firmy měly vždy zajímat o způsoby zvyšování produktivity. Jak získat více nejen od zaměstnanců, ale i dalších firemních zdrojů?- Motivujte zaměstnance. Nabízejte…
Přehlédnout nového zaměstnance je snadné. Termíny dokončení projektů, porady a další povinnosti jsou často důležitější, než starat se o nováčka. Přivítat nového zaměstnance je však zásadní hned z…
S úspěšným byznysem se vždy spojovaly především dovednosti vycházející z levé poloviny mozku analytické myšlení a logika. I pravá hemisféra však hraje důležitou roli, se schopnostmi jako je tvořivost…
IM kdysi tabu voblasti obchodní komunikace pomalu získává širší akceptaci jako efektivní a rychlý komunikační prostředek mezi spolupracovníky i klienty. Podle amerického průzkumu zroku 2006 využívá…
V malých firmách je důležité, aby se zaměstnanci naučili pracovat jako jeden tým. - Vymezte role zaměstnanců. Každý zaměstnanec by měl přesně vědět, co se od něj očekává. Zároveň je třeba, aby také…
Všechny firmy směřují kprovoznímu úspěchu, včetně vývoje nových produktů, růstu, zvýšeného podílu na trhu a stoupající ziskovosti. Řada znich těchto výsledků ale nedosáhne. Klíč leží vzaměření na…
Outsourcing v oblasti lidských zdrojů má své výhody i nevýhody. Výhodou je zejména to, že získáte svobodu v najímání dočasných zaměstnanců a vhodný kandidát může začít pracovat v průběhu několika dní.…
Lidé chodí nejčastěji do práce i přesto, že jsou nemocní, z pocitu povinnosti vůči spolupracovníkům. Vyplývá to z aktuálního výzkumu americké společnosti LifeCare. V minulých svou letech, kdy byl…