Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Pomozte svým lidem v učení

11.4.2008 

Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…

Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

USA: Školy nedrží krok s potřebami pracovišť

9.4.2008 

Nedávný výzkum mezi americkými zaměstnavateli a řediteli škol ukázal, že se shodnou na vzrůstající důležitosti kreativity na pracovištích. Výzkum provedly organizace Conference Board a Americans for…

icon Kandidáti s otázkami nejsou drzí, ale talentovaní

9.4.2008 

Zodpovědný zaměstnavatel by měl být spíše ohromený než uražený, pokud se ho při pohovoru kandidát zeptá na to, co ho zajímá. Nejčastěji to bývá firemní kultura a styl vedení. Jestliže se zaměstnavatel…

Ještě nemáte etický kodex?

8.4.2008 

Nedostatečné řízení chování zaměstnanců může firmy poškodit. Vyplatí se proto mít etický kodex, který posílí důvěru mezi firmou a jejími podílníky zaměstnanci, zákazníky, investory, dodavateli a…

Článek v rámci předplatného Jak se rozhodnout mezi dvěma lákavými nabídkami

8.4.2008 

Dostali jste dvě nabídky zaměstnání a nevíte, pro kterou se rozhodnout? Možná jsou obě lákavé a vy se bojíte, abyste později svého rozhodnutí nelitovali. Obě práce jsou ve stejném oboru, v obou byste…

Jak na kulturu učení

7.4.2008 

Co je to ta kultura učení, o které se neustále mluví? A můžete ji vybudovat i vy ve vaší firmě? Většina organizací, se v oblasti vzdělávání soustřeďuje na řešení aktuálních a urgentních obchodních…

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

7.4.2008 

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek nabízí osm rad, jak budovat zákaznickou…

icon Deset cest k zaručenému manažerskému selhání

4.4.2008 

Ve snaze být konstruktivnější se manažeři často dopouštějí závažných chyb, které vedou k odcizení a demotivaci zaměstnanců. Článek v této souvislosti upozorňuje na deset nejzásadnějších manažerských…

Manažeři HR pochybují o svém vlivu

3.4.2008 

Manažeři lidských zdrojů prohlubují své vztahy s byznysem, neustále však cítí tlak spojený s globalizací, změnou firemních prostředí a válkou o talenty. Nedávný globální výzkum ukázal, že i když 98…

icon Zaměstnanci chtějí poděkování

1.4.2008 

Zaměstnanci by více než zvýšení platu uvítali občasné poděkování za dobrou práci. Ukázal to alespoň výzkum americké personální společnosti Vantage. Zaměstnanci si podle něho přejí otevřenou a upřímnou…

Článek v rámci předplatného icon 5 klíčových prvků e-mailového designu

31.3.2008 

Podle společnosti ExactTarget vidí stávající či potenciální zákazníci vaše e-maily v pěti stádiích. Nejprve se dívají na položku od (odesílatel), položku předmět a okno s náhledem zprávy. Pak vidí…

icon 10 tipů pro řízení složitých zaměstnanců

28.3.2008 

Mnoho manažerů se dostane na vedoucí pozici díky tzv. tvrdým dovednostem (hard skills). Ne všichni však absolvují školení, jak řídit lidi, zejména ty složité. Článek proto shrnuje deset doporučení.-…

icon Úspěch školení záleží na třech jednoduchých prvcích

27.3.2008 

Vítězové letošní Top 125 voblasti školení sdílí tři priority, které jsou často odmítnuty zjiných školících programů jako klišé. Patří však mezi nutné faktory pro úspěch, jak to potvrdila studie, které…

Vzděláváte své zaměstnance efektivně? Zkuste jazykový audit

26.3.2008 

Na českém trhu výuky cizích jazyků působí mnoho poskytovatelů s širokou nabídkou. Pro personalisty nebo manažery zodpovědné za firemní jazykové vzdělávání proto není jednoduché se v této nabídce…

Výpis 38113825 z celkem 5338