Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

icon Malá firma, jeden tým

14.4.2008 

V malých firmách je důležité, aby se zaměstnanci naučili pracovat jako jeden tým. - Vymezte role zaměstnanců. Každý zaměstnanec by měl přesně vědět, co se od něj očekává. Zároveň je třeba, aby také…

icon Korporace a komunikace

14.4.2008 

Všechny firmy směřují kprovoznímu úspěchu, včetně vývoje nových produktů, růstu, zvýšeného podílu na trhu a stoupající ziskovosti. Řada znich těchto výsledků ale nedosáhne. Klíč leží vzaměření na…

Outsourcing HR - pro a proti

11.4.2008 

Outsourcing v oblasti lidských zdrojů má své výhody i nevýhody. Výhodou je zejména to, že získáte svobodu v najímání dočasných zaměstnanců a vhodný kandidát může začít pracovat v průběhu několika dní.…

icon Proč pracují, když jsou nemocní?

11.4.2008 

Lidé chodí nejčastěji do práce i přesto, že jsou nemocní, z pocitu povinnosti vůči spolupracovníkům. Vyplývá to z aktuálního výzkumu americké společnosti LifeCare. V minulých svou letech, kdy byl…

Pomozte svým lidem v učení

11.4.2008 

Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…

Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

USA: Školy nedrží krok s potřebami pracovišť

9.4.2008 

Nedávný výzkum mezi americkými zaměstnavateli a řediteli škol ukázal, že se shodnou na vzrůstající důležitosti kreativity na pracovištích. Výzkum provedly organizace Conference Board a Americans for…

icon Kandidáti s otázkami nejsou drzí, ale talentovaní

9.4.2008 

Zodpovědný zaměstnavatel by měl být spíše ohromený než uražený, pokud se ho při pohovoru kandidát zeptá na to, co ho zajímá. Nejčastěji to bývá firemní kultura a styl vedení. Jestliže se zaměstnavatel…

Ještě nemáte etický kodex?

8.4.2008 

Nedostatečné řízení chování zaměstnanců může firmy poškodit. Vyplatí se proto mít etický kodex, který posílí důvěru mezi firmou a jejími podílníky zaměstnanci, zákazníky, investory, dodavateli a…

Článek v rámci předplatného Jak se rozhodnout mezi dvěma lákavými nabídkami

8.4.2008 

Dostali jste dvě nabídky zaměstnání a nevíte, pro kterou se rozhodnout? Možná jsou obě lákavé a vy se bojíte, abyste později svého rozhodnutí nelitovali. Obě práce jsou ve stejném oboru, v obou byste…

Jak na kulturu učení

7.4.2008 

Co je to ta kultura učení, o které se neustále mluví? A můžete ji vybudovat i vy ve vaší firmě? Většina organizací, se v oblasti vzdělávání soustřeďuje na řešení aktuálních a urgentních obchodních…

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

7.4.2008 

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek nabízí osm rad, jak budovat zákaznickou…

icon Deset cest k zaručenému manažerskému selhání

4.4.2008 

Ve snaze být konstruktivnější se manažeři často dopouštějí závažných chyb, které vedou k odcizení a demotivaci zaměstnanců. Článek v této souvislosti upozorňuje na deset nejzásadnějších manažerských…

Manažeři HR pochybují o svém vlivu

3.4.2008 

Manažeři lidských zdrojů prohlubují své vztahy s byznysem, neustále však cítí tlak spojený s globalizací, změnou firemních prostředí a válkou o talenty. Nedávný globální výzkum ukázal, že i když 98…

icon Zaměstnanci chtějí poděkování

1.4.2008 

Zaměstnanci by více než zvýšení platu uvítali občasné poděkování za dobrou práci. Ukázal to alespoň výzkum americké personální společnosti Vantage. Zaměstnanci si podle něho přejí otevřenou a upřímnou…

Výpis 37813795 z celkem 5312