Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 384 článků.

icon Máte dobrou vizitku?

23.9.2003 

Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…

icon Hledám muže s tučným kontem. Zn. Na charakteru nezáleží

18.9.2003 

Profesor Manfred Hassebrauck z katedry sociální psychologie ve Wuppertalu tvrdí, že lépe finančně zabezpečený a úspěšný člověk je druhým pohlavím vnímán jako více sexy. Přitažlivost člověka nezáleží…

Učme se čínsky, chceme-li prorazit

26.6.2003 

Když se před šestnácti lety začala Američanka Andrea Goodman na univerzitě učit čínskému jazyku, byl to spíše rozmar. Nijak zvlášť se nezajímala o Čínu, její historii, politiku nebo kulturu. Dnes však…

icon Utne challenge-response spamu tipec?

28.5.2003 

Společnost EarthLink, třetí největší poskytovatel internetových služeb v USA, uvádí právě nyní na trh produkt, který se zdá být jedním z dosud nejdokonalejších řešení v boji proti nevyžádané…

Článek v rámci předplatného Jak bojovat s mobbingem?

10.1.2003 

Slovo mobbing a jeho základní znaky definoval v 80. letech 20. století švédský profesor Heinz Leymann. Jedná se o systematické pronásledování, šikanování a intrikování ze strany kolegy či nadřízeného.…

icon Motivujte sami sebe

19.11.2002 

Američtí vědci a psychologové před rokem vypracovali studii, kde zkoumali, co dělá lidi v osobním životě či zaměstnání úspěšné a zda existuje nějaký znak, který by měli společný. Mluvili s manažery,…

icon Základní principy řešení konfliktů

22.10.2002 

Článek přináší stručný souhrn informací o tom, jak rozpoznat příznaky blížícího se konfliktu a jak se s tímto problémem vyrovnat. Součástí je i seznam doporučené literatury. Mezi symptomy…

Článek v rámci předplatného icon Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

3.10.2002 

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu investice. Tento typ stránek je založen na navázání kontinuálního dialogu mezi návštěvníkem a webovým…

icon Technologické trendy, které stojí za pozornost

27.9.2002 

Současné ekonomické podmínky v oblasti e-komerce sice příliš nenahrávají nákupu nejnovějších technologií v této oblasti, ale na druhé straně nabývají na síle určité technologické trendy, které se…

Článek v rámci předplatného icon Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

6.9.2002 

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých interaktivních prvků až po komplexní uživatelské dialogy. Jen málo stránek zatím vykazuje všechny potřebné charakteristiky jsou…

icon Autentický podnik - otázka čestného přístupu

4.9.2002 

Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný obraz společnosti často tak odlišný od…

icon Diplomat, nebo hrubián?

2.9.2002 

Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak vyslovujete právě tato slova, jež vyjadřují základní komunikační problém, kdy mluvčí a příjemce mají naprosto odlišné vnímání toho,…

icon Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

16.8.2002 

Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem problému je, že hrubost a nezdvořilost jsou patetičtější než úsměv a dobrá nálada. Hrubé chování v zaměstnání stojí nejen peníze a…

icon Boj s byrokracií na pracovišti

8.8.2002 

Způsob, jakým spolu lidé jednají, je významným ukazatelem toho, jak o sobě navzájem smýšlejí. Jdete po chodbě a máte tendenci ignorovat a nezdravit vaše spolupracovníky? Ignorují oni vás? Tímto…

icon Charismatické vedení - záchrana, nebo zkáza?

1.8.2002 

Učitelé i filozofové se dlouho snažili poznat, co je podstatou charismatického vedení - podle některých jde o kombinaci síly, hledání pravdy a Bohem dané přitažlivosti a ušlechtilosti. Jiní k těmto…

Výpis 361375 z celkem 384