Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

icon Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

26.4.2004 

Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování spotřebitelů. Z pohledu…

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

21.4.2004 

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné spokojenosti zákazníka. Vcítění se…

Co je nové, nesmrdí

19.4.2004 

Management lidských zdrojů ukazuje neustále nové tváře a znaky. Záleží jen na tom, z jakého úhlu na něj nahlížíme. Nemá žádnou stabilní formu a neustále se proměňuje. O jeho důležitosti se rozepisuje…

icon Drby z vrby

28.11.2003 

Zaměstnanecké dýchánky během přestávek na kávu a cigaretu na pracovištích jsou semeništěm různých pomluv a spekulací. Psychologové tvrdí, že spekulace jsou jakýmsi vnitřním mechanismem, pomocí něhož…

icon Abyste nezaspali dobu

21.11.2003 

Mnozí manažeři dnes dělají tu chybu, že se nedokáží podívat na svůj podnik s potřebným nadhledem a tvrdošíjně lpí na starých zásadách a postupech. Tento přístup jim ale do budoucna může zkomplikovat…

Milostný vztah HR a finančních oddělení

6.10.2003 

Úzká spolupráce finančního oddělení a oddělení lidských zdrojů není v USA běžným jevem, pokud se ale podaří zavést, je výhodná pro obě strany a v konečném důsledku i pro celou organizaci. Obě oddělení…

icon Máte dobrou vizitku?

23.9.2003 

Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…

icon Hledám muže s tučným kontem. Zn. Na charakteru nezáleží

18.9.2003 

Profesor Manfred Hassebrauck z katedry sociální psychologie ve Wuppertalu tvrdí, že lépe finančně zabezpečený a úspěšný člověk je druhým pohlavím vnímán jako více sexy. Přitažlivost člověka nezáleží…

Učme se čínsky, chceme-li prorazit

26.6.2003 

Když se před šestnácti lety začala Američanka Andrea Goodman na univerzitě učit čínskému jazyku, byl to spíše rozmar. Nijak zvlášť se nezajímala o Čínu, její historii, politiku nebo kulturu. Dnes však…

icon Utne challenge-response spamu tipec?

28.5.2003 

Společnost EarthLink, třetí největší poskytovatel internetových služeb v USA, uvádí právě nyní na trh produkt, který se zdá být jedním z dosud nejdokonalejších řešení v boji proti nevyžádané…

Článek v rámci předplatného Jak bojovat s mobbingem?

10.1.2003 

Slovo mobbing a jeho základní znaky definoval v 80. letech 20. století švédský profesor Heinz Leymann. Jedná se o systematické pronásledování, šikanování a intrikování ze strany kolegy či nadřízeného.…

icon Motivujte sami sebe

19.11.2002 

Američtí vědci a psychologové před rokem vypracovali studii, kde zkoumali, co dělá lidi v osobním životě či zaměstnání úspěšné a zda existuje nějaký znak, který by měli společný. Mluvili s manažery,…

icon Základní principy řešení konfliktů

22.10.2002 

Článek přináší stručný souhrn informací o tom, jak rozpoznat příznaky blížícího se konfliktu a jak se s tímto problémem vyrovnat. Součástí je i seznam doporučené literatury. Mezi symptomy…

Článek v rámci předplatného icon Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

3.10.2002 

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu investice. Tento typ stránek je založen na navázání kontinuálního dialogu mezi návštěvníkem a webovým…

icon Technologické trendy, které stojí za pozornost

27.9.2002 

Současné ekonomické podmínky v oblasti e-komerce sice příliš nenahrávají nákupu nejnovějších technologií v této oblasti, ale na druhé straně nabývají na síle určité technologické trendy, které se…

Výpis 361375 z celkem 390