Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného icon Naučte se rozhodovat efektivně

16.12.2004 

Podle špičkových odborníků patří mezi nejlepší dovednosti, které člověka dovedou k úspěchu, schopnost efektivně se rozhodovat. Každý z nás je schopen se rozhodnout, ale většinou to odkládáme, dokud to…

icon Vedení je umění

15.12.2004 

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i když vědí, že by to pro firmu bylo nejlepší. Měli by si ale spíše uvědomit, jak důležité je zaměstnance motivovat a že řízení…

Článek v rámci předplatného icon Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

14.12.2004 

Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete velký marketingový rozpočet. Jde jen o to, abyste se naučili sami sebe dobře umístit na trhu. Článek nabízí sedm základních rad…

icon Odměňování podle výkonu

14.12.2004 

Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců. Společnosti řeší otázku, jak provázat systému odměňování s výkonem zaměstnanců. Existuje celá řada různých forem odměňování,…

icon 4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

14.12.2004 

Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak vybudování kultury, která přitáhne, udrží a motivuje kvalitní zaměstnance, se nestane náhodou, vyžaduje to plán. Začít…

Článek v rámci předplatného icon Řízení zákaznické hodnoty

13.12.2004 

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité věci. Rozhodnutí o koupi však ovlivňují také faktory, jako je spolehlivost, sestavení služeb,…

icon Je těžké být velký

13.12.2004 

Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech vzhledem k velikosti firem. Ukazuje se, že čím menší firma, tím více manažerů osobně cítí uznání. Nejvíce si své přínosy…

icon Kolotoč řízení změn

9.12.2004 

Úspěšné řízení změn ve firmách vyžaduje efektivní komunikaci, plnou a aktivní podporu managementu, zapojení zaměstnanců, organizačn&…

icon Aby budování značky navrátilo kačky

9.12.2004 

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkovi nestačí

9.12.2004 

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za tímto účelem musí vyčlenit delší dobu komunikaci s klíčovými zástupci svých odběratelů. Důležité je…

Článek v rámci předplatného icon Co je Idea Management?

6.12.2004 

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních nápadů, které přinášejí firmám určité hodnoty. Je to proces podobný řešení problémů řízený sofistikovanými softwarovými…

icon Manažerský systém pro všechny

3.12.2004 

Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době rychle uvědomují vysoký potenciál manažerských systémů řídících procesy lidských zdrojů v reálném…

Jak najít uspokojení v kariéře

2.12.2004 

Některým lidem se podaří živit vlastním koníčkem. Cítí se pak velmi silní. Tato síla však nepramení ze změny kariéry, ale z lidí samotných. Jak se však mají cítit silnými ostatní, kteří jsou ve své…

icon Znáte sami sebe?

2.12.2004 

Informační manažeři, stejně jako ostatní vedoucí pracovníci, často selhávají, protože jim chybí sebeuvědomění a pokora pro zlepšení svých slabých stránek a vyvarování se nadužívání těch silných. Velmi…

Článek v rámci předplatného icon PR taktiky

30.11.2004 

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním z nich je PR (public relations). Náklady na rozeslání tiskové zprávy se rovnají nákladům za fax,…

Výpis 37513765 z celkem 4276