Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

icon Rozhovor s Zdeňkou Kubrovou, majitelkou společnosti Pragoeduca

14.10.2004 

PhDr. Zdeňka Kubrová vystudovala Filozofickou fakultu UK, obor vzdělávání dospělých. V této oblasti pracuje od roku 1979. Od roku 1990, kdy založila firmu Pragoeduca, je stále její ředitelkou a…

icon Důvěřuj a důvěra se ti vrátí

8.10.2004 

Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování nebo obtěžování na pracovišti ji ale v současné době stále více podrývají. Podniky, které ovládne…

Článek v rámci předplatného Bez projevu uznání prchnou

8.10.2004 

Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného zaměstnance a odradit ho od odchodu z podniku. Ale malé známky uznání se správným poselstvím a stylem dokáží, aby se zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníci chtějí pořád víc

6.10.2004 

Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto výsledku dospěl alespoň výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických vyšších manažerů. 85…

icon Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

4.10.2004 

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly součástí nákladů na úspěšné provozování obchodu podobně jako telefony nebo faxy. Komunita prodejců…

Článek v rámci předplatného Každý začátek nemusí být těžký

4.10.2004 

Noví zaměstnanci padají ve velkém počtu do začátečnických pastí. Ačkoli podniky investují ve velkém do přijímacího procesu, velmi málo investují do povzbuzování zaměstnanců. Výběr a přijímání je drahé…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník znamená rozdíl

1.10.2004 

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale omyl. Řada firem chybně investuje…

icon 10 důvodů k odchodu

1.10.2004 

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít na způsoby, jak se pojistit, aby…

Článek v rámci předplatného icon Prosím, napište o nás

1.10.2004 

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy pochopit, ale pro dosažení efektivity to chce opravdovou strategii. Autor se setkal s mnoha pozváními,…

Článek v rámci předplatného icon Jak to ti spotřebitelé uvažují?

29.9.2004 

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní proces, který vychází ze zázemí jednotlivce, jeho instinktů, pocitů, postojů, hodnot a osobnosti. V…

icon Využijte okurkové sezóny

29.9.2004 

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…

icon Osobní rozvoj zadarmo

27.9.2004 

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají opatrné. Mají malý rozpočet na vzdělávání, právě propustily hodně zaměstnanců, takže zbylí nemají na vzdělávání čas, nebo…

Někdo možná nepozná dobré od špatného

27.9.2004 

Definice pracovní etiky se obnovuje téměř denně. Mnozí říkají, že etika jednoduše znamená dělat správné věci. Ale rozšiřující se komplex norem pro rozhodování, kulturu, tradice, výkon a právní normy…

icon Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

27.9.2004 

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi je však mnoho podnikatelů neuplatňuje. Důvodem k této rezistenci je neochota důvěřovat ostatním, což není tak těžké pochopit.…

icon Každý výcvik je lepší než žádný

22.9.2004 

Podnikatel Chris Stone má jako mnoho jiných rozpočet na výcvik. Nabízí svým zaměstnancům 1,500 dolarů plus pět dní placeného výcviku ročně. Ale jak má vědět, že se mu jeho investice vyplatí? Měření je…

Výpis 36913705 z celkem 4174