Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon Deset pilířů vůdcovství

13.4.2005 

Vůdcovství znamená jakýkoli vztah vzájemného vlivu, který přináší změny. Může jít o vztah učitele a studenta, rodiče a dítěte, politika a občana či zaměstnavatele a zaměstnance. Článek popisuje deset…

HR outsourcing krok po kroku

6.4.2005 

Mark Hodges, p rezident americké společnosti Equa Terra poskytující konzultantské služby v oblasti outsourcingu, rozdělil proces outsourcování lidských zdrojů do deseti zásadních kroků. Čtyři poslední…

Článek v rámci předplatného Konkurence vrací úder

6.4.2005 

Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…

icon Deset nenákladných marketingových rad

6.4.2005 

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a urychlit zisky.- Hledejte nenákladné způsoby zvyšování hodnoty vašich produktů a služeb.- Snažte se…

icon Jsou vůbec ze stejného týmu?

6.4.2005 

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet sdělení, která se dostávala k zákazníkům. Když se bývalý ředitel firmy zeptal jakýchkoli dvou obchodních…

icon Pozor na odklady

1.4.2005 

Máte při pohledu na seznam svých úkolů pocit, že některé z nich znáte až příliš důvěrně? Neodložili jste je náhodou v minulých dnech či…

I sardinky musí dodržovat pravidla

1.4.2005 

Sdílet prostor se spolupracovníky může být obtížné. Můžete sdílet jednu kancelář s několika kolegy, nebo sedět sám v kóji oddělený od sousedů v jedné velké hale. Zde je několik tipů, aby takové blízké…

Článek v rámci předplatného icon Řízení dat a predikce zákaznického chování

31.3.2005 

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých zákazníků či preferovaný způsob přijímání marketingových materiálů a vědí také to, jak často je daný zákazník kontaktuje se…

Inspirace i pro personalisty

30.3.2005 

Jestliže chcete přijímat více vysoce výkonných pasivních uchazečů, možná byste si měli přečíst novou knihu Malcolma Gladwella nazvanou Blink. Ačkoli nemá nic společného s náborem, managementem nebo…

icon Lidské zdroje nestačí

30.3.2005 

Americká společnost The Leader's Edge, která usiluje o podporu žen na vedoucích postech, upořádala telefonický výzkum mezi ženami, které se dobrovolně rozhodly opustit posty vysokých manažerek.…

Článek v rámci předplatného Efektivní zaplňování mezer

25.3.2005 

Efektivní náborový proces začíná identifikací znalostí, dovedností a schopností, které pozice vyžaduje. Bohužel je při tom často přehlížena důležitost toho, zda se hodnoty uchazeče hodí k podnikové…

Článek v rámci předplatného Několik nezbytností, které byste měli při pohovoru zjistit

25.3.2005 

Pohovory s uchazeči o práci a určování, zda se hodí pro podnikovou kulturu a danou pozici, jsou jedny z nejpodstatnějších úkolů personalisty. Čím více toho o uchazeči zjistí, tím větší hodnotu přidá…

Rozvíjejte své zaměstnance!

18.3.2005 

Řada firem velmi úspěšně rozvíjí své silné stránky, jimiž míní kvalitu produktů a služeb nebo hodnotu značky. Zatímco se soustředí na to, co vyprodukuje, však často zapomíná na rozvoj své nejsilnější…

icon Jak jsou na tom ženy podnikatelky

15.3.2005 

Podle mezinárodní studie Global Entrepreneurship Monitor 2004, které se zúčastnilo 34 zemí světa, představují ženy 41 procent všech podnikatelů. Studie, jíž u příležitosti Mezinárodního dne žen…

icon Co do plánu nepatří

14.3.2005 

Tim Berry se již třicet let zabývá podnikovým plánováním, viděl mnoho stylů a mnoho změn v módě plánování, ale základy jsou podle něj stále stejné. Sestavil seznam nejčastějších chyb, kterých se lze…

Výpis 36913705 z celkem 4276