Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného Flexibilní benefity na vzestupu

6.5.2005 

Studie 430 anglických firem Employee Rewards Watch 2005 poradenské společnosti Thomsons Online Benefits ukázala zdvojnásobení počtu zaměstnavatelů (na 10 %), kteří zavedli flexibilní plán benefitů.…

Článek v rámci předplatného icon Umění říkat "ne"

5.5.2005 

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít zákazníci na vědomí a upřednostnit.…

Článek v rámci předplatného icon České firmy si necení EU

5.5.2005 

Loňské rozšíření Evropské unie o deset států oceňují firmy z původních i nových členských zemí. Většina společností z nových zemí EU včetně České republiky tvrdí, že byly na vstup dobře připraveny a…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

Kompletní personální strategie

29.4.2005 

Silný tým je často výsledkem náborové strategie, která překračuje hranice HR. Personální strategie je velmi dobře promyšlený plán útoku, který pomáhá společnosti přitahovat, přijímat, rozvíjet,…

icon Mladí manažeři vs. starší manažeři

27.4.2005 

Studie společnosti Heindrick & Struggles, v jejímž rámci bylo v Německu dotazováno 300 topmanažerů, se zaměřila na srovnání mladších a starších lidí ve vedoucích funkcích. Manažeři ve věku od 30…

Personalistika je jako vůz značky Škoda

27.4.2005 

Personalistická profese byla v novém průzkumu vnímání různých podnikových funkcí přirovnána k vozům značky Škoda. Poradenská společnost Rialto se v průzkumu ptala 200 anglických manažerů, z nichž 68 %…

icon Znáte svůj byznys?

25.4.2005 

Problémem řady firem zůstává skutečnost, že jejich vůdcové nevidí příslušný byznys v jeho skutečné podobě jako tok aktivit, které překračují tradiční hranice oddělení tím, že poskytují zákazníkům…

Článek v rámci předplatného Šťastný zaměstnanec, zdravý zaměstnanec

22.4.2005 

Vědečtí pracovníci z University College London právě potvrdili, že šťastní a usměvaví lidé jsou skutečně zdravější než jejich opaky a vykazují menší pravděpodobnost rizika, že u nich dojde k náhlému…

icon Zaangažujte zaměstnance v devíti krocích

22.4.2005 

Dávají vaši zaměstnanci vaší firmě všechno? Věří, že to, co pro firmu dělají, je důležité? Cítí se oceňováni? Jestliže odpovídáte ne, je to vážný problém. Vlastníci firem, kteří se nestarají o své…

Článek v rámci předplatného icon Dělej to, co říkáš

21.4.2005 

Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…

icon Poučení ze zániku civilizací

20.4.2005 

Jared Diamond ve své nové knize Collapse zkoumá některé z nejslavnějších zaniklých civilizací naší prehistorie a historie, od Velikonočních ostrovanů a kultury Anasazi z Nového Mexika po vikingské…

Zaostřeno na řízení talentů

20.4.2005 

Hledání, rozvíjení a přijímání nejlepších talentů je prioritou stále většího počtu firem. Dokládá to zpráva mezinárodní výzkumné organizace The Conference Board. Upozorňuje také na to, že talent musí…

icon Měření spokojenosti zákazníků je na nic

18.4.2005 

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I titáni e-komerce jako eBay a Amazon.com dostali zásah. Spokojenost jejich zákazníků poklesla zhruba o…

icon Čas jsou peníze

15.4.2005 

I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas, existují také další časové úseky, v nichž je třeba provádět nezávislá rozhodnutí. Konzultanti, právníci a další profesionálové…

Výpis 36763690 z celkem 4276