Toho nového nešetřete
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho faktorů. Nejdůležitějším z nich je zpětná vazba a podpora manažerů. Řada nadřízených dělá chybu, když čeká…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho faktorů. Nejdůležitějším z nich je zpětná vazba a podpora manažerů. Řada nadřízených dělá chybu, když čeká…
Řada lidí si stále dává novoroční předsevzetí. Do půl roku však zpravidla ztrácí motivaci a snahy o zlepšení se vzdává. Změny jsou složité a ne každý je dokáže ve svém životě uplatnit. Nejčastěji si…
Obchodní schůzky jsou základem byznysu a správné společenské chování je v rámci obchodní schůzky velkým pozitivem. To si tuzemští podnikatelé ne úplně uvědomují. Velmi častým nedostatkem je také…
Podle špičkových odborníků patří mezi nejlepší dovednosti, které člověka dovedou k úspěchu, schopnost efektivně se rozhodovat. Každý z nás je schopen se rozhodnout, ale většinou to odkládáme, dokud to…
Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i když vědí, že by to pro firmu bylo nejlepší. Měli by si ale spíše uvědomit, jak důležité je zaměstnance motivovat a že řízení…
Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete velký marketingový rozpočet. Jde jen o to, abyste se naučili sami sebe dobře umístit na trhu. Článek nabízí sedm základních rad…
Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak vybudování kultury, která přitáhne, udrží a motivuje kvalitní zaměstnance, se nestane náhodou, vyžaduje to plán. Začít…
Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců. Společnosti řeší otázku, jak provázat systému odměňování s výkonem zaměstnanců. Existuje celá řada různých forem odměňování,…
Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech vzhledem k velikosti firem. Ukazuje se, že čím menší firma, tím více manažerů osobně cítí uznání. Nejvíce si své přínosy…
Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité věci. Rozhodnutí o koupi však ovlivňují také faktory, jako je spolehlivost, sestavení služeb,…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za tímto účelem musí vyčlenit delší dobu komunikaci s klíčovými zástupci svých odběratelů. Důležité je…
Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…
Úspěšné řízení změn ve firmách vyžaduje efektivní komunikaci, plnou a aktivní podporu managementu, zapojení zaměstnanců, organizačn&…
Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních nápadů, které přinášejí firmám určité hodnoty. Je to proces podobný řešení problémů řízený sofistikovanými softwarovými…
Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době rychle uvědomují vysoký potenciál manažerských systémů řídících procesy lidských zdrojů v reálném…