Několik rad pro naivní šéfy
Šéfové se mnohdy naivně domnívají, že jejich podřízení opouštějí firmy kvůli neodpovídajícímu finančnímu ohodnocení. Studie však dokládají, že důvodem číslo jedna pro odchod ze zaměstnání je špatné…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4173 článků.
Šéfové se mnohdy naivně domnívají, že jejich podřízení opouštějí firmy kvůli neodpovídajícímu finančnímu ohodnocení. Studie však dokládají, že důvodem číslo jedna pro odchod ze zaměstnání je špatné…
Mnoho těžce pracujících manažerů a vedoucích pracovníků si myslí, že kultura je něco vzdáleného a cizího jejich práci a životu. Pro ně kultura znamená intelektuálské umění a hudbu, nebo kapku…
E-mail a instant messaging (IM) jsou nejostřejší dvousečné zbraně současných firem. Jsou to výborné komunikační nástroje, pokud však nebudou dobře řízeny, mohou způsobit velké škody. V této…
Chceme-li dosáhnout úspěchu, zdá se nám nejrozumnější studovat úspěšné lidi a organizace. Výzkum profesora Jerkera Denrella z americké Stanford Graduate School of Business však upozorňuje, že bez…
Organizační znalost je jedním z nejdůležitějších termínů pro podniky, které se spoléhají na silnou konkurenceschopnost. Každý podnik by se měl snažit získat znalosti o svém obchodním prostředí…
Potřebujete několik doporučení k tomu, jak řídit vaše IT oddělení, aby bylo spolehlivé, ekonomičtější a vytvářelo skutečné hodnoty? Článek popisuje 10 kroků k efektivnímu IT oddělení, které na nedávné…
Poslední studie Development Dimension International DDI, Human Resources Forum a Human Resources Executive magazine poskytla pohled 321 personalistů na klíčové strategické problémy, kterým nyní musí…
Zaměstnanci často připomínají lidi, kteří chodí po okolí s mobilním telefonem a hledají signál. Narozdíl od signálu však hledají oboustrannou komunikaci. Zaměstnanci se účastní obrovského množství HR…
Obecné povědomí velí vyjednavačům raději počkat, až první nabídku pronese protistrana. Ve skutečnosti však mohou uzavírat úspěšné dohody právě tehdy, pokud první nabídku vysloví sami. Výzkumy lidského…
Marketingoví specialisté tráví dlouhé dny a týdny vymýšlením firemních strategií. Experimentují s logy, barvami apod. Často však zapomínají na důležitou skutečnost, že by měli školit zaměstnance, aby…
Manažerská literatura posledního desetiletí neustále hovoří o autenticitě. V praxi se však tento koncept neosvědčil. Sociální a legální hranice se totiž mohou výrazně lišit od individuálního smyslu…
Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k informacím a očekávají od přednášejících více než dřív. Ovlivněni moderními médii navíc od prezentace…
Manažeři dělí své zaměstnance různě. Někteří rozlišují introverty a extroverty, jiné zajímá, jak ochotní jsou jejich zaměstnanci riskovat. Jen velmi zřídka je však hodnotí podle toho, jak dokáží…
Silná organizační kultura může mít na společnost pozitivní i negativní dopady. Mezi její výhody patří:1. Vytváří soulad ve vnímání a myšlení zaměstnanců. To ulehčuje komunikace mezi jednotlivci,…
Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší představitelé formulovali strategii a ustanovili organizaci tak, aby ji vykonávala. Se zrychlujícím se životním cyklem produktů a…