Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4173 článků.

Několik rad pro naivní šéfy

25.8.2004 

Šéfové se mnohdy naivně domnívají, že jejich podřízení opouštějí firmy kvůli neodpovídajícímu finančnímu ohodnocení. Studie však dokládají, že důvodem číslo jedna pro odchod ze zaměstnání je špatné…

Kultura se netýká jen umělců

24.8.2004 

Mnoho těžce pracujících manažerů a vedoucích pracovníků si myslí, že kultura je něco vzdáleného a cizího jejich práci a životu. Pro ně kultura znamená intelektuálské umění a hudbu, nebo kapku…

icon Ne-legální a IMpertinentní

17.8.2004 

E-mail a instant messaging (IM) jsou nejostřejší dvousečné zbraně současných firem. Jsou to výborné komunikační nástroje, pokud však nebudou dobře řízeny, mohou způsobit velké škody. V této…

icon Klíčem k úspěchu je neúspěch

17.8.2004 

Chceme-li dosáhnout úspěchu, zdá se nám nejrozumnější studovat úspěšné lidi a organizace. Výzkum profesora Jerkera Denrella z americké Stanford Graduate School of Business však upozorňuje, že bez…

icon Organizační znalosti v mezinárodní spolupráci

16.8.2004 

Organizační znalost je jedním z nejdůležitějších termínů pro podniky, které se spoléhají na silnou konkurenceschopnost. Každý podnik by se měl snažit získat znalosti o svém obchodním prostředí…

icon Deset stupňů ke zlaté v řízení IT oddělení

13.8.2004 

Potřebujete několik doporučení k tomu, jak řídit vaše IT oddělení, aby bylo spolehlivé, ekonomičtější a vytvářelo skutečné hodnoty? Článek popisuje 10 kroků k efektivnímu IT oddělení, které na nedávné…

Článek v rámci předplatného Jak to vidíte do budoucna?

13.8.2004 

Poslední studie Development Dimension International DDI, Human Resources Forum a Human Resources Executive magazine poskytla pohled 321 personalistů na klíčové strategické problémy, kterým nyní musí…

Slyší mě vůbec někdo?!

13.8.2004 

Zaměstnanci často připomínají lidi, kteří chodí po okolí s mobilním telefonem a hledají signál. Narozdíl od signálu však hledají oboustrannou komunikaci. Zaměstnanci se účastní obrovského množství HR…

icon První slovo platí, druhé leze z gatí

11.8.2004 

Obecné povědomí velí vyjednavačům raději počkat, až první nabídku pronese protistrana. Ve skutečnosti však mohou uzavírat úspěšné dohody právě tehdy, pokud první nabídku vysloví sami. Výzkumy lidského…

icon Veškerý marketing začíná uvnitř

3.8.2004 

Marketingoví specialisté tráví dlouhé dny a týdny vymýšlením firemních strategií. Experimentují s logy, barvami apod. Často však zapomínají na důležitou skutečnost, že by měli školit zaměstnance, aby…

Jenom já (a ostatní)

2.8.2004 

Manažerská literatura posledního desetiletí neustále hovoří o autenticitě. V praxi se však tento koncept neosvědčil. Sociální a legální hranice se totiž mohou výrazně lišit od individuálního smyslu…

icon Průvodce úspěšnou prezentací

29.7.2004 

Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k informacím a očekávají od přednášejících více než dřív. Ovlivněni moderními médii navíc od prezentace…

icon Časožrouti

27.7.2004 

Manažeři dělí své zaměstnance různě. Někteří rozlišují introverty a extroverty, jiné zajímá, jak ochotní jsou jejich zaměstnanci riskovat. Jen velmi zřídka je však hodnotí podle toho, jak dokáží…

Plus a mínus silné kultury

27.7.2004 

Silná organizační kultura může mít na společnost pozitivní i negativní dopady. Mezi její výhody patří:1. Vytváří soulad ve vnímání a myšlení zaměstnanců. To ulehčuje komunikace mezi jednotlivci,…

icon Paralelní management

27.7.2004 

Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší představitelé formulovali strategii a ustanovili organizaci tak, aby ji vykonávala. Se zrychlujícím se životním cyklem produktů a…

Výpis 37213735 z celkem 4173