Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného icon Zákazníci chtějí pořád víc

6.10.2004 

Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto výsledku dospěl alespoň výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických vyšších manažerů. 85…

Článek v rámci předplatného Každý začátek nemusí být těžký

4.10.2004 

Noví zaměstnanci padají ve velkém počtu do začátečnických pastí. Ačkoli podniky investují ve velkém do přijímacího procesu, velmi málo investují do povzbuzování zaměstnanců. Výběr a přijímání je drahé…

icon Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

4.10.2004 

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly součástí nákladů na úspěšné provozování obchodu podobně jako telefony nebo faxy. Komunita prodejců…

icon 10 důvodů k odchodu

1.10.2004 

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít na způsoby, jak se pojistit, aby…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník znamená rozdíl

1.10.2004 

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale omyl. Řada firem chybně investuje…

Článek v rámci předplatného icon Prosím, napište o nás

1.10.2004 

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy pochopit, ale pro dosažení efektivity to chce opravdovou strategii. Autor se setkal s mnoha pozváními,…

icon Využijte okurkové sezóny

29.9.2004 

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…

Článek v rámci předplatného icon Jak to ti spotřebitelé uvažují?

29.9.2004 

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní proces, který vychází ze zázemí jednotlivce, jeho instinktů, pocitů, postojů, hodnot a osobnosti. V…

icon Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

27.9.2004 

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi je však mnoho podnikatelů neuplatňuje. Důvodem k této rezistenci je neochota důvěřovat ostatním, což není tak těžké pochopit.…

icon Osobní rozvoj zadarmo

27.9.2004 

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají opatrné. Mají malý rozpočet na vzdělávání, právě propustily hodně zaměstnanců, takže zbylí nemají na vzdělávání čas, nebo…

Někdo možná nepozná dobré od špatného

27.9.2004 

Definice pracovní etiky se obnovuje téměř denně. Mnozí říkají, že etika jednoduše znamená dělat správné věci. Ale rozšiřující se komplex norem pro rozhodování, kulturu, tradice, výkon a právní normy…

Vše, co chcete vědět o firemní kultuře

22.9.2004 

Firemní kultura představuje hodnoty a postupy sdílené zaměstnanci určité organizace. Je základním pilířem existence firmy. Neustále se vyvíjí a přizpůsobuje aktuálnímu dění. Když odejde zaměstnanec a…

icon Každý výcvik je lepší než žádný

22.9.2004 

Podnikatel Chris Stone má jako mnoho jiných rozpočet na výcvik. Nabízí svým zaměstnancům 1,500 dolarů plus pět dní placeného výcviku ročně. Ale jak má vědět, že se mu jeho investice vyplatí? Měření je…

Článek v rámci předplatného Sotva jste ho vycvičili, už je pryč

21.9.2004 

Vyberete ho, přijmete ho, vycvičíte ho a během jednoho roku je pryč. Nikdo nechce plýtvat penězi a časem jen proto, aby musel začínat zase od začátku. Všichni si myslí, že jejich výběr byl správný,…

Článek v rámci předplatného Volba zaměstnance roku

17.9.2004 

Kolik uznání je příliš? Pro Davida Williamse, výkonného ředitele marketingové společnosti Merkle v Marylandu, je odpověď jednoduchá žádné množství uznání není nadbytečné. Šestnáct let ve své funkci…

Výpis 37963810 z celkem 4276