Nepodceňujte ověřování referencí
Když se zeptáte manažerů, kterým telefonují personalisté, abys se jich zeptali na jejich bývalé podřízené či kolegy, jak telefonické ověřování referencí probíhá v praxi, často uslyšíte, že dotyčný…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.
Když se zeptáte manažerů, kterým telefonují personalisté, abys se jich zeptali na jejich bývalé podřízené či kolegy, jak telefonické ověřování referencí probíhá v praxi, často uslyšíte, že dotyčný…
Termín podzimního Evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus 2012 je od 30. 10. do 2.11.2012, každý den je veletrh otevřen pro veřejnost od 8 do 16 hodin, v pátek 2.11. do…
Řada firem staví svou strategii prodeje na prodejních týmech, ty však nejsou vždy efektivní. Částečným důvodem mohou být prodejci, kteří dávají přednost samostatné práci, nebo plány odměn, které…
Zplošťování firemních hierarchií v posledních letech výrazně snížilo počet příležitostí k rychlému postupu na kariérním žebříčku. Uspokojení z pracovního postupu tak nahradila smysluplná týmová práce…
Instant messaging (IM) je dnes ve firmách běžným způsobem komunikace a těší se velké oblibě, jelikož zaměstnanci spolu mohou takto komunikovat v reálném čase a snadno poznají, že někdo nechce být…
Profesní sociální síť LinkedIn je ideálním místem pro budování vaší osobní značky a kontaktů ve vašem oboru. Pokud však svou značku nechcete zbytečně poškodit, držte se následujících pravidel, jak se…
Jak přijímat dobré obchodníkyObchodníci se dlouhodobě umisťují na předních příčkách žebříčků nejhledanějších zaměstnanců a nic na tom nezměnila ani ekonomická krize, právě naopak. Zaměstnavatelé a manažeři často zoufale hledají…
Desatera kvality dalšího vzdělávání nastaví zrcadlo vzdělávacím institucím a lektorůmPraha, 8. října 2012 - Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR (AIVD ČR) jako největší profesní sdružení v dalším vzdělávání připravila a zveřejnila dva standardy kvality Desatero kvalitního…
Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě si i přečetli mnoho článků o tom, co jim zaručeně neříkat. Avšak média zpravidla firmu nekontaktují podle toho, jak si to ona…
Každému manažerovi se může stát, že kvůli strategické práci či trávení většiny času s důležitými klienty nebude vědět, co přesně se děje v jeho týmu. Najednou si začne všímat, že všechno nejde tak,…
Jedním ze základních předpokladů úspěšného talent managementu je výchova úspěšných lídrů. Úspěšný lídr je obecně řečeno osoba, která se těší obdivu, respektu a důvěře lidí v organizaci. Vede ostatní…
Získat pro firmu ty nejlepší lidi je sice umění, do značené míry však také věda. Vaši náboráři by se proto měli držet následujících deseti kroků, jak vždy přijmout ty nejlepší uchazeče. Původně tyto…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a druhou skupinu, která je ochotna vysvětlit do detailu, co jim vadí. Takové lze ještě získat zpátky, protože víte, jak jim…
Vítězem hlavní kategorie letošního ročníku Sodexo Zaměstnavatel roku se stala společnost Dalkia Česká republika. Kromě hlavní kategorie Zaměstnavatel roku 2012 hodnocené opět podle renomované…
Vítězem hlavní kategorie letošního ročníku Sodexo Zaměstnavatel roku se stala společnost Dalkia Česká republika. Kromě hlavní kategorie Zaměstnavatel roku 2012 hodnocené opět podle renomované…