Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4172 článků.

icon Organizační platforma s tebou, vůdče

18.11.2003 

V současném obchodním světě je obrovská spousta vůdců. Většina z nich se ale primárně zabývá řešením problémů. Skuteční vůdcové, které článek nazývá vůdci vůdců ale vytvářejí tzv. platformy, na nichž…

Článek v rámci předplatného Test charakteru uchazeče trochu jinak

13.11.2003 

Přijímat uchazeče podle jejich schopností je poměrně snadné můžeme si ověřit reference, podrobně si prostudovat jejich životopis a uložit jim praktické úkoly. Zejména u manažerských funkcí však hraje…

Článek v rámci předplatného icon Hledání zisku v chování zákazníků

12.11.2003 

Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl zákazníků. Vysoký podíl na trhu totiž ještě nezaručuje úspěšnost. Podíl zákazníků může firma znásobit, investuje-li do…

icon Vezměte si příklad z FBI

11.11.2003 

Obchodní komunita by se mohla mnohému učit od FBI, mluvíme-li o řízení úkolů. V FBI se totiž pravidelně pořádají zhodnocení vyřešených úkolů. Po vyřešení případu se agenti sejdou u stolu a zpětně…

Ekonomie lidského kapitálu

6.11.2003 

Odborníci na lidské zdroje se po léta snaží přenést ekonomickou přesnost na měření a rozhodování o rozvoji a řízení zaměstnanců. Obvykle se měřila jen návratnost investic například do vzdělávání. Jako…

icon Manažerům sebevědomí nechybí

29.10.2003 

Profesionální, dynamičtí, přísní a orientovaní na zákazníka. Tak se hodnotí čeští manažeři. Překvapivé je, že ve všech těchto charakteristikách si přidělili o jeden až dva stupně vyšší známku než…

Článek v rámci předplatného Když máte syndrom příliš kvalifikovaného pracovníka

29.10.2003 

Někteří zaměstnavatelé se mohou domnívat, že práce, kterou nabízejí není pro uchazeče s vynikající praxí a vzděláním dostatečně dobrá. Obávají se, že tak kvalifikovaný člověk by se na daném místě…

Nábor potřebuje účel

22.10.2003 

Proč lidé pracují jako náboráři? Dělají to pro peníze? Vydělávání peněz může být pozitivním osobním cílem, kdyby však náborář zatelefonoval klientovi a sdělil mu něco jako: Účelem mého telefonátu je…

Když má zaměstnanec stížnost

20.10.2003 

Řekněme si to otevřeně: stížnostem zaměstnanců naslouchá jen hrstka nadřízených. Nejméně jsou ochotny jsou přitom přijímat negativní zpětnou vazbu od zaměstnanců malé firmy. Obecně pak platí to, že…

icon Ego a špatná rozhodnutí

17.10.2003 

Než čtenář dočte přibližně dvoustránkový článek, dojde jen v USA k uzavření 46 firem a 3 další ohlásí bankrot. Na konci dne pak skončí celkem 2 100 firem, a za dva roky tak vzroste nezaměstnanost na…

icon Tyranosaurus v čele firmy

10.10.2003 

Tyranosaurus Rex byl kdysi nejobávanějším zvířetem v živočišné říši hrůza z něj čišela především díky jeho velikosti a hrubé síle, kterou používal. Někteří manažeři bohužel i v dnešní době používají…

Milostný vztah HR a finančních oddělení

6.10.2003 

Úzká spolupráce finančního oddělení a oddělení lidských zdrojů není v USA běžným jevem, pokud se ale podaří zavést, je výhodná pro obě strany a v konečném důsledku i pro celou organizaci. Obě oddělení…

icon 10 přikázání ideální IT organizace (Část 2)

3.10.2003 

Ať už firma využívá jeden hlavní počítač či nikoli, stále je důležité pochopit důležitost centralizované kontroly systému. Dnešní odborníci v oblasti IT by se dále měli vymanit ze zcela uzavřeného…

Článek v rámci předplatného Velké děti

1.10.2003 

Až dosud se diskuse o zaměstnaneckých benefitech točily spíše okolo péče o malé děti. Nyní se v USA dostává na přetřes trochu jiná věková skupina stárnoucí rodiče. Zaměstnanci, kteří musí pečovat o…

Peníze přeci jen nejsou všechno

30.9.2003 

Na celém světě dosud nikdo nevymyslel pro zaměstnance lepší motivaci než peněžní hodnocení. Tento univerzální prostředek se používá již tisíce let a v dnešní světe nabývá celé řady podob, od strohého…

Výpis 38563870 z celkem 4172