Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4172 článků.

icon Každý narcista ať se nachystá

25.2.2004 

Nedávné obchodní skandály souvisely spíše než s korupcí s narcistickou mužskou organizační kulturou. Muži vybraní na dohlížení velkému majetku jsou zaměření do sebe a nedbají na to, na co by měli. To…

icon Rozhovor s Ivo Slavíkem, ředitelem PR agentury Dynamic Relations

23.2.2004 

Autor projektu hodnocení firemních médií - soutěže Firemní médium roku, předchozí zkušenosti v oblasti médií získal jako redaktor deníků Lidové noviny a Mladá fronta Dnes.Vaše agentura spolu se…

icon Už máte značku dobrého zaměstnavatele?

23.2.2004 

Mnoho společností si začíná uvědomovat potřebu vybudovat pracovní značku, která by je charakterizovala jako dobře řízenou firmu, jako dobré místo k práci. Značky výrobků se budují již dlouhou dobu,…

Článek v rámci předplatného icon Značka je mrtva, ať žije značka!

19.2.2004 

I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního, aniž bychom negativně ovlivnili druhé? I když to může vypadat překvapivě, skutečnost je taková, že většina značek firmám…

icon Bez vlivu dokážete málo

16.2.2004 

Výkon náborového manažera je založen převážně na kvalitě posledního doporučení. Jak dobře děláš tady, záleží na tom, jaké bylo tvoje předchozí pracovní nasazení. Nejobvyklejší personalistická náborová…

icon Aby změny proběhly hladce

13.2.2004 

Výzkum ukazuje, že 70% společností považuje HR aktivity za důležité v průběhu organizačních změn jako slučování, přijímání, reorganizaci a zmenšování. Realita je ale taková, že ve skutečnosti méně než…

Článek v rámci předplatného Resuscitace kariéry ve třech krocích

3.2.2004 

Pokud se ocitneme v situaci, kdy bude naše kariéra pozvolna upadat, měli bychom ji uchopit znovu pevně do svých rukou. Nejdůležitější je aktivní přístup. Článek popisuje tři kroky pro naplánování,…

icon Dlouhá je cesta KM

3.2.2004 

Dlouhodobý úspěch většiny KM (znalostní management) iniciativ není jako sprint k cílové čáře, spíše jako vysokohorská túra. Klíčem k úspěchu není závěrečný finiš, ale to, co získáme v průběhu cesty.…

icon Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

2.2.2004 

Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na zájmy a vytvářeli argumenty splňující potřeby obou stran. Poněkud však přitom ignorují dynamiku a sílu vzájemného vztahu…

icon Zákazník vás vidí

2.2.2004 

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších řešení pro získání co nejdetailnějšího pohledu na své operace, zákazníky nebo podílníky. V současné době však mají i ti, kteří…

icon Tahanice o definice

30.1.2004 

Od roku 1979, kdy Peter Drucker poprvé použil termínu znalostní pracovník, roste zájem o rostoucí počet znalostních pracovníků a tím i znalostní management. Objevily se pozice jako znalostní vedoucí…

Článek v rámci předplatného Potřebují si zaměstnanci vážit sebe sama v zaměstnání?

26.1.2004 

Způsob jakým zaměstnanci vidí sami sebe v zaměstnání může silně ovlivnit jejich postoj, motivaci a celkové chování spojené s jejich prací. Jejich nadřízení mají také možnost využít tuto informaci pro…

icon Rozhovor s Monikou Bartoníčkovou, partnerkou společnosti HR GURU

26.1.2004 

Zkušenosti z oblasti personalistiky získala na různých personalistických pozicích ve společnostech Egon Zehnder, Český Telecom (předtím SPT Telecom), Český Mobil, a.s. Naposledy působila jako…

icon Vůdcovství v šesti bodech

23.1.2004 

Vůdcovství je proces, v jehož rámci někdo ovlivňuje ostatní tak, aby dosáhli určitého cíle nebo úkolu. Někteří sice disponují přirozeným talentem, většinou se však vedení ostatních musíme učit…

icon Sebevědomí českých manažerů aneb "my se vlka nebojíme!"

20.1.2004 

Čeští manažeři se domnívají, že jsou podstatně profesionálnější a dynamičtější než jejich západoevropští kolegové. I přesto si však nejsou zcela jisti svou konkurenceschopností na trzích Evropské…

Výpis 38263840 z celkem 4172