Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4172 článků.

icon Klíčové ukazatele výkonnosti

29.9.2003 

Klíčové ukazatele výkonnosti (Key Performance Indicators KPI) pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k vytyčeným cílům. Jsou to předem dané měřitelné hodnoty určující kritické požadavky…

icon Co je to ta loajalita?

25.9.2003 

Loajalita je diskutovaným tématem zejména v ekonomicky obtížných dobách. Podniky by se proto měly zamyslet a položit si otázku, zda si zasluhují loajalitu svých zákazníků, zaměstnanců, partnerů a…

Proč si nebrat spolupracovníka

24.9.2003 

Stále více lidí nachází své životní partnery na pracovišti. Je to logické, protože na pracovišti jsou si lidé blízcí, mají společné zájmy, podobné vzdělání a cíle. To, že se vezmou či rozhodnou…

Článek v rámci předplatného Znáte svoji cenu?

23.9.2003 

Je několik zaměstnanců, jejichž hodnota se dá vyvážit zlatem. Na druhé straně je celá řada těch, kteří jsou pilní jako včeličky a jejichž hodnota se v očích zaměstnavatele i přesto nemění. Jedním z…

icon Proč některé týmy nikdy neuspějí

23.9.2003 

Vedoucí pracovníci si často stěžují na problémy svých týmů, které nedokáží být dostatečně produktivní. Jednotliví členové mohou mít na svou činnost odlišné názory, to však zpravidla nebývá podstatou…

icon Tři nové kategorie znalostních pracovníků

19.9.2003 

Hromadění znalostí je dnes již minulostí. Moderní organizace potřebují vnitřní průhlednost, která je pro efektivní práci se znalostmi nezbytná. Zaměstnanci musejí sdílet nebývalé množství znalostí,…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet nejlepší zaměstnance

15.9.2003 

Považuje-li firma zaměstnance za svůj nejcennější zdroj, čekají ji pravděpodobně krušné časy. Zaměstnanci se vlivem nezaměstnanosti a racionalizačních opatření posledních let stali tvrdšími a…

Kdo lže, ten přijde o zaměstnance

15.9.2003 

Úplné zveřejňování firemních informací je věc, které se řada výkonných pracovníků cíleně vyhýbá. Dochází k tomu zejména pokud jde o vysvětlování finanční situace firmy zaměstnancům. Domnívají se, že…

icon Neignorujte nehmotná aktiva

12.9.2003 

Každý odchod s sebou nese určitá nehmotná aktiva, jejichž přínos se často obtížně měří. To ale neznamená, že nejsou důležitá. V současné době naopak hrají velice významnou roli v celkové hodnotě…

icon Rozhovor s Michalem Kankrlíkem, obchodním a marketingovým ředitelem společnosti inSITE

9.9.2003 

Bc. Michal Kankrlík, A.A. (1972) - vystudoval Highline Community College v Seattle, USA a Fakultu ekonomickou na Západočeské univerzitě v Plzni. Absolvoval letní semestr na The Business School of the…

Když nevím, zeptám se

9.9.2003 

Mnoho firem investuje drahocenný čas, úsilí a peníze do hledání odpovědi na otázku, jak si udržet talentované zaměstnance. Nevidí přitom, že odpověd je vlastně velmi jednoduchá a zřejmá není třeba…

icon Dvanáct zákonů zákaznické loajality

8.9.2003 

Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer Loyalty: How To Earn It, How To Keeep it, která se na konci devadesátých let stala bestsellerem, formulovala dvanáct základních…

Kdo je to Ethics Officer? A zaplatí mu vůbec někdo?

5.9.2003 

Třináctiletý syn položil autorovi článku otázku, jak vypadá jeho zaměstnání. Autor mu na to odpověděl: Hledám firmu, v níž bych mohl pracovat jako Ethics Officer. Syn pak pokračoval otázkou, co to…

icon Postoje managementu ovlivňují postoje zaměstnanců

20.8.2003 

Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém manažerovi ten udává v podniku jakýsi tón. Jestliže se tento člověk musí potýkat s problémy, může se…

icon Newsletter jako strategický nástroj

15.8.2003 

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a dalšími faktory ovlivňujícími chod firmy. Je to dynamický nástroj, který je informativní, ale…

Výpis 38713885 z celkem 4172