Je zákazník stále váš pán?
Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí všichni zákazníci:- Zákazníci jsou…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.
Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí všichni zákazníci:- Zákazníci jsou…
Jak správně najmout finančního odborníkaVysoká fluktuace zaměstnanců zvyšuje náklady a ničí produktivitu práce. Dá se jí však vyhnout. Nejlepší je najmout tu správnou osobu hned na první pokus. Článek shrnuje několik rad, jak najímat…
Chtít si ověřit, zda podřízení nevyužívají firemní telefon a počítač k řešení soukromých záležitostí, není jednoduché a ani jednoznačně definované. Nadřízení sice mohou prohlížet e-mailové schránky…
Chtějí vaši zaměstnanci zůstat?Prezident společnosti Management Recruiters International Michael Jalbert si myslí, že šéfové by měli v dnešní době více uvažovat o tom, jak si udržet své zaměstnance. Znamená to zavádět strategie a…
Co nechtějí vaši IT, abyste věděliPro řadu lidí je pracovní počítač jako domov mimo domov a naopak typicky domácí počítač často slouží jako kancelář. Zaměstnavatelům se to ale často nelíbí. Obávají se, že nepracovními aktivitami…
Inovace stimuluje zaměstnancePodle nejnovějšího britskéhp průzkumu hraje zapojení do inovací klíčovou roli v úrovni pracovního zanícení zaměstnanců.V průzkumu, který oslovil 500 zaměstnanců se zjistilo, že 60 % lidí by výrazně…
Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a rozvíjejícího se obchodu. Chcete-li zůstat v obraze, měli byste konkurenci sledovat průběžně. Článek přináší několik rad.- Rozsah.…
Jak by mělo vypadat vyšetřování ve firmě, nejen podle právních a etických zásad, ale aby bylo také efektivní? Článek shrnuje desatero rad, na nichž se shodli čtenáři odborného serveru CSOonline.com,…
Šifrování e-mailů zůstává hádankou pro řadu zejména malých a středních podniků. K čemu vlastně slouží? V první řadě chrání duševní vlastnictví firmy. Zašifrujete-li e-mail obsahující firemní…
Řada firem vytváří kulturu, v níž potlačuje prostor pro nové myšlenky. Inovace jsou přitom v dnešním technicky vyspělém a konkurenčním pracovním prostředí nutné. Článek proto upozorňuje na základní…
Novodobé cíle HR pro udržení talentůAby firma zůstala konkurenčním zaměstnavatelem, měla by chápat a řešit rozličné potřeby svých pracovníků. Boj o talenty přiostřuje a pracovní síla je stále mobilnější a diverzifikovanější co do…
Lidí, kteří většinu svého pracovního času tráví mimo sídlo zaměstnavatele, je vEvropě čím dál tím více. Vroce 2009 by se jejich počet měl vyšplhat až na 99 miliónů.Člověk, který tráví mimo pracoviště…
Firmy na západě dnes běžně kontrolují a archivují e-maily, aby je mohly předložit v případných soudních sporech. Stále častěji však přikračují také k zaznamenávání obsahu instantní komunikace (IM) na…
Téměř polovina (42 %) z 800 dotázaných britských organizací má v současné době strategii pro podporu zdraví svých zaměstnanců. Nejen, že to znamená nárůst o 16 % oproti loňskému roku, většina…
Obchodní inteligence (BI) je nedílnou součástí úspěšného podnikového vedení. Cílem BI není jen funkčnost aplikace, jako je tomu u IT, ale data musí sloužit jako užitečný nástroj. Konečný výsledek…